Název: Web-marketing mix 4S v malé organizaci
Překlad názvu: The 4S Web-marketing mix in a small company
Autoři: Uhlíř, Petr ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Šebesta, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Efektivní web; Internetový marketing; On-line reklama; Procesní model; SEO; Web-marketing mix 4S; Webová analytika; 4S Web-marketing mix; Effective web; Internet marketing; On-line advertisement; Process model; SEO; Web analytics

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33513

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-124719


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet