Název:
Možnosti propagace malých a středních firem na českém internetu v roce 2012
Překlad názvu:
Opportunities for promotion of small and medium-sized companies on the Czech Internet in 2012
Autoři:
Kočí, Jakub ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je přiblížit čtenáři současné možnosti propagace a prodeje produktů či služeb malých a středních firem na českém internetu. Práce si klade za cíl na teorii a příkladech z praxe popsat současnou realitu marketingových a promo aktivit na českém internetu. Dále se snaží přiblížit kontext, ze kterého současné reálie vycházejí. Práce se čtenáři snaží pomoci v zorientování se ve všech možnostech, které se organizacím nabízejí v době psaní práce, tedy v roce 2012.The main aim of this bachelor thesis is to bring readers information about current possibilities of promotion and sales of products and services for small and medium-sized companies on the Czech internet. Thesis aims to embrace (cover) theoretical look and practical examples to describe the current reality of marketing and promotion activities on the Czech internet. Further attempts to explain the context of current realities and help readers in orientation in the possibilities which are offered to organizations.
Klíčová slova:
internetový marketing; PPC; SEO; social media marketing; webová analytika; internet marketing; PPC; SEO; social media marketing; web analytics
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32422