Název: Možnosti propagace malých a středních firem na českém internetu v roce 2012
Překlad názvu: Opportunities for promotion of small and medium-sized companies on the Czech Internet in 2012
Autoři: Kočí, Jakub ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: internetový marketing; PPC; SEO; social media marketing; webová analytika; internet marketing; PPC; SEO; social media marketing; web analytics

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32422

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-115470


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet