Název:
Využití Google Analytics v eshopu
Překlad názvu:
The Use of Google Analytics in an Eshop
Autoři:
Weida, Petr ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je přiblížit a vysvětlit možnosti webové analytiky jako nástroje pro efektivní vyhodnocování výkonnosti webu a kampaní. Přínosem bude pro všechny, kteří na základě naměřených dat dělají rozhodnutí o dalším vývoji webu a jeho marketingu. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. V první je popisováno nastavení Google Analytics pro měření webu, druhá část ukazuje, jak naměřená data číst a interpretovat. V praktické části je pak oboje aplikováno při analýze eshopu prohifi.cz.The main aim of this work is describing and explaining the possibilities of web analytics as a tool for effective evaluation of the web and campaigns performance. The benefit appreciate everybody, who makes decision on further web development and its marketing based on measured data. The work is divided into three main parts. The first describes how set up Google Analytics for measuring the web, the second part shows how read and interpret the measured data. In the third practical part are both applied for analyzing prohifi.cz shop.
Klíčová slova:
google analytics; internetový marketing; webová analytika; google analytics; internet marketing; web analytics
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29727