Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,241 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie pro společnost HASOFT, s.r.o.
Janů, Šimon ; Krýslová, Andrea (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomova prace se zabyva marketingovou strategii vybraneho podniku. Prace je obsahove clenena do tri casti. Na teoretickou, analytickou a vlastni doporuceni. Teoreticka cast je venovana popisu pojmu marketingova strategie. V analyticke casti je nejprve popsan sledovany podnik a nasledne analyzovany vysledky provedeneho vyzkumu. Zaverecna cast obsahuje navrh marketingove strategie pro vybrany podnik.
Vliv sociálních sítí na e-marketing
Bondy, Radim ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Analyza nástrojů e-marketingu využívající sociální sítě se zaměřením na open-source řešení. Aplikace vybrané techniky na navrhovaný e-shop Bylinkárna.cz.
Vizualizace a interpretace dat v sociální síti
Jirák, Jakub ; Burget, Radim (oponent) ; Atassi, Hicham (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá získáním a interpretací dat ze sociální sítě Facebook. V bakalářské práci je využito vývojové prostředí Qt verze 5.4.1 v kombinaci s javascriptem. Vytvořená aplikace je určena pro operační systém Windows. Ve vytvořené aplikaci je využit javascript v kombinaci s QML. Javascript obstarává vizualizaci kontaktů a relací mezi nimi, zatímco QML se stará o strukturu samotného programu.
Informační soukromí a volně dostupné zdroje informací
Kubíčková, Dita ; Loutocký, Pavel (oponent) ; Míšek, Jakub (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou konceptu soukromí a informačního soukromí v prostředí internetu. Teoretická část práce popisuje hlavní typologie a vyvozuje hodnotu, kterou informační soukromí představuje a proč je třeba jej chránit, přičemž představuje technické a právní nástroje této ochrany. Dále představuje problematiku OSINT a uvádí vybrané techniky a nástroje používané ke sběru volně dostupných informací o osobách. Praktická část je následně věnována popisu vývoje a funkcionalit aplikace pro automatizované vyhledávání informací na sociálních sítích.
Analýza využití sociálních médií v marketingové komunikaci podniku a návrh rozšíření užití sociálních sítí v marketingové strategii
Plisková, Zuzana ; Květoňová, Martina (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce řeší problematiku využití marketingové komunikace na sociálních médiích konkrétní společnosti. Cílem práce je analyzovat současnou situaci společnosti a navrhnout nástroje na změnu online marketingové komunikace. Vzhledem k dynamickému vývoji problematiky sociálních médií práce vychází ze současných poznatků a trendů. V řešení bylo použito analýzy vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, a výzkumu cílové skupiny metodou online dotazníku. Na základě zjištěných výsledků a poznatků z teoretické části práce byly společnosti navrženy nástroje pro marketingovou komunikaci. Zjištěné výsledky a poznatky z práce mohou, při zavedení do marketingové strategie společnosti, zajistit požadovaný nárůst zákazníků.
Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci
Nejedlý, Roman ; Prek, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje využití sociálních médií v marketingové komunikaci. Vymezuje míru jejich účelného využívání a stanovuje postupy, kterými lze komunikovat s trhem a dosáhnout maximální efektivity.
ChatBot založený na jazykovém modelování
Plaga, Michal ; Szőke, Igor (oponent) ; Skála, František (vedoucí práce)
Práce se zabývá chatbotem založeným na jazykovém modelování. Hlavním cílem práce je implementace chatbota komunikujícího na sociálních sítích. Porovnání chatbota s již existujícími chatboty. A využití jazykového modelování v aplikaci chatbota.
Návrh na zlepšení marketingové komunikace internetového obchodu
Famfulíková, Lucie ; Bisová, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci internetového obchodu, který se zabývá prodejem skleníků a pařenišť, jehož provozovatelem je zemědělské družstvo. V první části práce jsou popsána teoretická východiska na základě odborné literatury. Dále je provedena analýza současného stavu marketingové komunikace e-shopu. Na základě provedené analýzy jsou navržena možná opatření, s cílem zlepšit marketingovou komunikaci se zákazníky, získat nové zákazníky a zvýšit povědomí o existenci družstva.
Analýza dat na sociálních sítích s využitím dolování dat
Sedlák, Jan ; Burget, Radek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá dolováním z dat v prostředí sociálních sítí. Představuje dolování z dat jako takové a jeho možné využití při dolování ze sociálních sítí. Dále se zabývá analýzou aplikačních rozhraní sociálních sítí Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn a GitHub z pohledu dolování z dat. Představuje implementaci aplikace, která slouží pro stažení datasetu ze serveru GitHub, zabývá se experimenty se získaným datasetem a návrhem a implementací aplikace, která provádí datovou analýzu míry budoucí aktivity projektu.
Návrh marketingové strategie pro internetový obchod
Žák, Ivan ; Kovařík, Pavel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Hlavním cílem této práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro internetový obchod Fairko.cz. Největší důraz bude kladen na využití internetu a sociálních sítích, které v posledních letech dosahují výrazného nárůstu počtu aktivních uživatelů. Dále bude v této bakalářské práci provedena analýza firmy, na jejímž základě bude navrhnuta vhodná marketingová strategie, pro dosažení hlavního cíle internetového obchodu. Tímto cílem je zvýšení návštěvnosti internetových stránek.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,241 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.