Název: Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Překlad názvu: Analysis and Design of E-commerce Firms
Autoři: Špička, Vojtěch ; Janková, Martina (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: copywriting; e-business; e-shop; Elektronický obchod; internetový marketing; linkbuilding; marketingová strategie; mikrostránky; SEO; sociální sítě; copywriting; e-business; E-commerce; e-shop; internet marketing; linkbuilding; marketing strategy; microsites; SEO; socialsites

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33925

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-595662


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet