Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Šimo, Martin ; Janková, Martina (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zameriava na postupy pre vytvorenie a propagáciu elektronického obchodu. V práci je spracovaný prehľad marketingových kanálov, ktoré môžu byť použité pre zviditeľnenie elektronického obchodu u zákazníkov. Práca obsahuje tiež vzorový návrh elektronického obchodu s dôrazom na jednoduchosť prevádzky a automatizáciu procesov.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy Elkov elektro, a.s.
Očenášková, Markéta ; Janková, Martina (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu elektronického obchodu vybraného subjektu. Cílem je navrhnout optimální variantu tvorby elektronického obchodu a jeho možného vzhledu a propagace. Součástí práce je rovněž analýza vnějšího a vnitřního okolí firmy nezbytná pro stanovení strategie budoucí orientace firmy.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Špička, Vojtěch ; Janková, Martina (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem nového elektronického obchodu firmy. Jaké jsou v dnešní době možnosti realizace a marketingové propagace e-shopu. Výběrem optimálního návrhu řešení pro obchod s ochrannými pracovními pomůckami, pracovními oděvy a obuví, jeho realizací a úspěšným uvedením na online trh. V první části práce se seznámíme s teoretickými východisky, které dále uplatním při vytvoření elektronického obchodu. Výsledkem je zcela funkční e-shop, který vytváří ekonomický zisk.
Návrh Elektronického Obchodu a Marketingové Strategie
Novosadová, Petra ; Janková, Martina (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem elektronického obchodu a marketingové strategie. Zaměřuje se zejména na zvýšení návštěvnosti jak webových stránek, tak kamenné prodejny lékárny, a jejího obratu. V práci bude zmapována současná situace lékárny pomocí analýz SWOT, SLEPT a Porterova modelu pěti sil a na základě zjištěných údajů bude zvoleno vhodné řešení k dosažení vytyčených cílů.
Vliv zdrojů tepla na mikroklima vnitřního prostoru
Janková, Martina ; Ell, Jiří (oponent) ; Rubina, Aleš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vlivem zdrojů tepla na mikroklima vnitřního prostoru. Cílem bylo provést výpočty dynamického chování vnitřního prostoru a na tyto zjištěná data navrhnout vzduchotechnické systémy pro odvod tepelné zátěže. V praktické části jsou jednotlivé systémy popsány a následně zhodnoceny z hlediska energetické náročnosti a tepelného komfortu.
Teplovzdušné vytápění tělocvičny
Janková, Martina ; Ell, Jiří (oponent) ; Rubina, Aleš (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh vzduchotechnického zařízení pro dva vybrané prostory, tělocvičnu a její hygienické zázemí, tak aby byly splněny funkční, hygienické a provozní požadavky na mikroklima sportovních objektů. Zařízení jsou navržena tak, aby byly pokryty tepelné ztráty v zimním období a zároveň dopravily požadované množství čerstvého vzduchu do daných místností. Dále jsou pokryty tepelné zisky v tělocvičně v letním období. Úvodní část práce se zabývá mikrobiálním a aerosolovým mikroklima ve vzduchotechnice, druhá část obsahuje samotný výpočet. Třetí konečnou částí je realizační dokumentace dvou zařízení zadaného objektu.
Internetové nástroje pro celoživotní vzdělávání v sektoru IT
Janková, Martina ; Jašek, Roman (oponent) ; Roudný, Radim (oponent) ; Slabý, Antonín (oponent) ; Rais, Karel (vedoucí práce)
V předkládané disertační práci (DP) je na základě zadaného tématu „Internetové nástroje pro celoživotní vzdělávání v sektoru IT“ vyjádřeno odpovídající pokrytí vytvořených dílčích výzkumných úkolů s aktivním řešením úloh na Fakultě podnikatelské VUT v Brně pro obor Řízení a ekonomika podniku (ŘEP), a to v souladu s vymezenou oblastí výzkumné a publikační činnosti. Pro systémové pojetí celého tématu DP byla vymezena oblast teoretických východisek, vyjádřena metodologie řešení systémových modelů vzdělávání na prostředcích Internetu a pro uvedenou praktickou výzkumnou činnost byl vybrán adaptabilní („učící se“) Podnik 1 jako referenční pro řešení dílčích praktických výzkumných úkolů) a byla vytvořena metodologie moderního přístupu k tvorbě modelů („pro moderní řízení a sdělování informací mezi systémy“) a modelování potřebného adaptabilního („přímo také zdokonalujícího se modelováním“) Internetového (a intranetového) prostředí podniků a jeho užití v procesu celoživotního vzdělávání znalostních pracovníků („lektorů“) Podniku 1 a možných dalších („znalostních pracovníků a uživatelů“) Podniků 2, 3,…, m tj. „podniků jako dalších zákazníků“ a to k aktivnímu vytvoření adaptabilního a moderního prostoru s možným užitím zdokonalovaných („nových a také moderních inteligentních a učících se“) prostředků informačních a komunikačních technologií (ICT) jak ze světa, tak z ČR a to především nových (a také vývojově perspektivních) Internetových nástrojů a prostředků pro řízení podniků, celoživotního vzdělávání v oblasti IT pracovníků podniků a nutného sledování požadované konkurenceschopnosti podniku působícího v sektoru dynamicky se rozvíjející IT. Systémově řešeným modelováním na počítačích je zde vyjádřena problematika vhodně zvolených internetových nástrojů v konkurenčním prostředí podniků, a dále je řešeno modelováním na počítači také nové pojetí modelování vedoucí k předpokládanému modernizování forem moderního elektronického celoživotního vzdělávání na nástrojích Internetu. Součástí práce je také vytvoření modelů na počítačích (PC) umožňujících porovnávání předpokládaných změn v konkurenceschopnosti podniků reagujících na přínosy vytvořené metodologie a vedoucí také i k předpokládanému zlepšení kvality řízení a ekonomiky podniků v podmínkách relativního zvyšování konkurenceschopnosti podniků. Řešení této moderní problematiky je prováděno na základě vhodné analýzy zvolených podniků a také odpovídajících řešenému tématu a řešeným cílům práce a také i informacím získaným z publikací v informačních zdrojích světa na Internetu i z virtuálních knihoven světa, vydavatelství, seminářů, sborníků a konferencí. Výsledky systémově pojaté analytické činnosti a řešení úkolů výzkumné práce jsem průběžně publikovala v článcích odborných a recenzovaných časopisů, sborníků a také v příspěvcích na konferencích. V těchto výsledcích výzkumu je systémově vyjádřena nová podstata řešení rozhraní sociálního a technického systému IT s vybranými prostředky internetových nástrojů pro celoživotní vzdělávání pracovníků působících v sektoru IT jako možný příspěvek do moderního vytváření učících se organizací.
Projektové řízení s možností využití umělé inteligence v informačním managementu
Janková, Martina ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
V diplomové práci je řešena problematika projektového řízení s možností využití umělé inteligence v informačním managementu firmy. Řešení této problematiky je provedeno na základě publikací uvedených v informačních zdrojích, které vytvářejí popis výchozích podmínek pro teoretickou část práce. Na základě analýzy informačního managementu firmy je zpracován model projektového řízení firmy s výběrem použitelných metod umělé inteligence v projektování HelpDesku pro uvedenou firmu.
Analýza a optimalizace elektronického obchodu
Pírková, Hana ; Janková, Martina (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Bakalářská práce vytváří návrh elektronického obchodu brněnské společnosti Železářství Oldřich Barták, spol. s r.o. Na základě analýzy současného stavu elektronického obchodu a teoretických východisek, přináší v návrhu výše zmíněné společnosti komplexní řešení pro jeho optimalizaci a kvalitnější e-marketingovou propagaci v oblasti e-commerce.
Model strategického řízení elektronického obchodu
Janková, Martina ; Drliczková, Lucie (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
V bakalářské práci je uveden návrh možné varianty modelu strategického řízení elektronického obchodu zaměřeného především na požadavky koncového zákazníka. Předkládaná práce obsahuje teoretická východiska k systémově vymezené problematice, možnou implementaci navrhované strategické metody řízení elektronického obchodu vybrané firmy a je jistým nástrojem pro zlepšení postavení firmy v konkurenčním prostředí trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 Janková, Markéta
1 JÁNKOVÁ, Michaela
12 Jánková, Martina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.