Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3,165 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.04 vteřin. 
Návrh změn marketingového mixu společnosti
Křivánek, Tomáš ; Juřica, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem podniku OSVIT PROJEKT s.r.o. Teoretická část obsahuje definici pojmů z marketingového mixu a analýz potřebných k návrhům, které povedou ke zlepšení společnosti. V analytické části je analýza aktuálního stavu společnosti a jejího marketingového mixu. V návrhové části jsou představeny návrhy změn, které mohou zlepšit současný stav společnosti a její marketingový mix.
Komunikační mix podniku
Kopecká, Jana ; Kopřiva, Lukáš (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na komunikační mix nebankovní společnosti FlexiFin s.r.o. Primárním cílem práce je identifikace stávajícího komunikačního mixu, která bude založena na analýze aktuálního stavu. Práce je rozdělena na tří části, kdy první část je zaměřena na teoretická východiska, která slouží k lepšímu porozumění tématu. Následuje analýza aktuálního stavu ve společnosti, na které bude založena poslední část, která tvoří návrhy na zlepšení komunikačního mixu společnosti FlexiFin.
Návrh zlepšení marketingové komunikace internetového obchodu na slovenském trhu
Burda, Lubomír ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhů na zlepšení marketingové komunikace internetového obchodu Don Lemme na slovenském trhu. V teoretické části jsou nejprve definovány klíčové pojmy jako mezinárodní marketing, marketingový mix, komunikační mix či marketingový výzkum, s přesahem do analytické a návrhové části. V analytické části je představeno vnitřní i vnější prostředí e-shopu. I díky marketingovému výzkumu mohl autor práce v závěrečné části stanovit návrhy, které by měly elektronickému obchodu pomoci s propagací na slovenském trhu.
Marketingový mix vybraného podniku
KLEPLOVÁ, Martina
Práce se zabývá vyhodnocováním dotazníkového šetření marketingového prostředí Restaurace Solnice v Českých Budějovicích. Následně je provedena SWOT analýza pro zjištění postavení na trhu. Cílem práce je na základě výsledku dotazníku a SWOT analýzy navrhnout možnosti ke zlepšení marketingového mixu.
Marketingová mix minipivovaru Popelín
KOSMA, Arnošt
Bakalářská práce se v rešeršní části práce vysvětlením základních pojmů týkajících se marketingu a marketingovým mixem. V praktické části práce se zabýváme pivovarem Popelín, jeho marketingem a vlastní výrobou piva. Situace v pivovaru Popelín byla zhodnocena pomocí SWOT a PESTLE analýzy a byl vyhodnocen 4P marketingový mix pivovaru. Z hodnocení situace v pivovaru vyplynulo, že pivovar nemá problémy s odbytem a nemusí investovat do reklamy, protože se sem lidé rádi vrací. Největší nebezpečí pro pivovar Popelín a ostatní minipivovary představuje zdražení vstupů, zejména ceny energií.
Marketingová strategie vybraného podniku
Zapletalová, Lucie ; Vařeka, Jan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií vybraného podniku v dřevozpracujícím průmyslu. Práce je rozdělena celkem na tři části. Teoretická část práce je zaměřena na definování relevantních pojmů a metod, které jsou dále v práci použity. Analytická část je zaměřena na analýzu současného stavu marketingové strategie v podniku. Součástí analytické části je provedený marketingový výzkum. Praktická část práce vychází z poznatků analýzy současného stavu a je zaměřena na návrhy změn ke zlepšení marketingové strategie podniku.
Návrh na zdokonalení marketingového mixu společnosti
Klech, Erik ; Mráček, Pavel (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zdokonalení marketingového mixu společnosti, která se věnuje výrobě a prodeji bytového a hotelového textilu. V rámci této práce bude provedena analýza marketingového mixu a marketingového prostředí společnosti. Následně bude realizován marketingový výzkum, který má podobu dotazníkového šetření. Na základě takto provedených analýz budou představeny jednotlivé návrhy, jejichž realizace by měla vést ke zdokonalení současného marketingového mixu společnosti.
Návrh expanze společnosti se zdravým rychlým občerstvením na slovenský trh
Rubínová, Tereza ; Milichovský, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh expanze společnosti se zdravým rychlým občerstvením na slovenský trh. Práce je rozdělena na čtyři kapitoly. První kapitola se zabývá vymezením problematiky, cíli práce a metodami zpracování. Druhá kapitola definuje teoretická východiska řešené problematiky. V třetí kapitole je provedena analýza současného stavu společnosti. Čtvrtá kapitola obsahuje vlastní návrhy vstupu na slovenský trh.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Stašiniak, Šimon ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá návrhmi pre zdokonalenie marketingového mixu stavebnej spoločnosti UNA – Rodinné domy s.r.o. V celej bakalárskej práci som postupoval podľa teoretických východísk práce, ktoré sa nachádzajú v teoretickej časti. Následne som vykonal analýzu marketingového mixu a marketingového prostredia stavebnej spoločnosti UNA – Rodinné domy s.r.o. Na základe výstupov z analýzy aktuálneho stavu som podal návrhy na zdokonalenie marketingového mixu.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Fialová, Karolína ; Uhlířová, Marika (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou podpory prodeje a reklamy společnosti, která se zabývá zemědělskou výrobou. Marketingová komunikace ve společnosti není značně prosperující, proto na základě tohoto nedostatku analyzuji marketingovou komunikaci, pozornost budu klást i na reklamu a podporu prodeje, které jsou součástí komunikačního mixu. V závěru této práce budou navrhnuta určitá řešení, která by vedla k navázání bližšího vztahu se zákazníky a s veřejností obce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 3,165 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.