Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 69 záznamů.  začátekpředchozí40 - 49dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza komunikačních aktivit 65.ročníku Berlinale v roce 2015
Klčová, Alena Daniela ; Orban, Karol (vedoucí práce) ; Pilati, Miroslava (oponent)
Bakalářská práce "Analýza komunikačních aktivit 65. ročníku Berlinale v roce 2015" pojednává o možnostech komunikačních aktivit událostí v kulturní sféře, konkrétně pak na filmových festivalech na příkladu Berlinale. Pomocí analýzy komunikačních aktivit Berlinale v roce 2015 se práce čtenáři snaží přiblížit podstatu komunikačního a marketingového mixu, a proč jsou tyto aktivity nezbytné pro komunikaci s veřejností. Teoretická část práce popisuje historii a charakter filmového festivalu Berlinale, ze které vyplívají současné i budoucí ročníky festivalu, a tím pádem i jeho komunikace. Popisuje také dopad festivalu na trendy kulturní scény. Dále jaký význam má pro filmový festival art marketing a filmový marketing, a na jakých principech jsou tyto obory postaveny či jakým způsobem, a proč jsou pro filmový festival klíčové. Další část práce je poté věnována marketingovému mixu a samotným komunikačním aktivitám 65. ročníku Berlinale, a to nejen teoreticky, ale také prakticky. Bakalářská práce obsahuje SWOT analýzu filmového festivalu, ale také se okrajově zaměřuje na vliv takto rozsáhlé mezinárodní události na turistický ruch v místě konání festivalu, tedy v Berlíně, což je podstatná součást kteréhokoliv festivalu, která je mnohdy mylně přehlížena a podceňována. Závěr práce obsahuje evaluaci...
Mezinárodní filmový festival v Karlových Varech ve zpravodajství ČTK
Zumrová, Michaela ; Trunečková, Ludmila (vedoucí práce) ; Šobr, Michal (oponent)
Tématem bakalářské práce je zobrazení 49. ročníku prestižního Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech ve zpravodajství České tiskové kanceláře. Tato tradiční kulturní událost v české lázeňské metropoli se svou vysokou kvalitou řadí po bok mnohem větších filmových přehlídek, jako jsou slavný festival v Cannes nebo Berlíně. Kromě filmů se na něm každoročně představí i řada významných celebrit filmové branže. Neuniká tak pozornosti nejen filmových fanoušků, ale rovněž značnému počtu novinářů. A co teprve novinářům novinářů - jak se někdy agenturním redaktorům přezdívá - i ti mají na festivalu svou nezastupitelnou informační roli. Mimo obsahového zaměření zpráv tato práce zkoumá také jejich formáty a vybraná agenturní metadata. Zaměřuje se na četnost, intenzitu a frekvenci zpravodajství ČTK v různých sledovaných obdobích roku spojených s festivalem. Kromě kvantitativní analýzy zatím posledního ročníku tohoto letního kulturního svátku se zabývá rovněž komparací zpravodajské produkce agentury ročníků z let 2009 a 2004. Cílem je vysledovat možné změny v obsahovém zaměření, volbě vybraných metadat, frekvenci, intenzitě či četnosti vydávaných zpráv. Právě četnost vydávaných zpráv je v každém sledovaném období festivalu přehledně zobrazena v grafech spolu s komparací z minulých ročníků.
Marketingový výzkum spokojenosti návštěvníků sportovně-hudební akce Bm(X)treme fest 2013
Čermák, Roman ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti návštěvníků sportovně-hudební akce Bm(X)treme fest 2013 Cíle: Cílem práce je analyzovat výsledky výzkumu spokojenosti návštěvníků. Dále pak na základě získaných výsledků vytvořit návrhy, které by měly vést ke zvýšení spokojenosti návštěvníků akce. Metody: Pro výzkum spokojenosti návštěvníků byla vybrána metoda elektronického dotazování. Vzorek výzkumu byl vybrán náhodně ze základního souboru diváků akce. Výsledky: Získaná data jsou uspořádána do grafů a tabulek v analytické části. V každé ze zkoumaných oblastí se našli nespokojení návštěvníci, proto jsou součástí práce návrhy na zlepšení. Celkově však byli diváci s akcí spokojeni a některé hypotézy výzkum vyvrátil. Klíčová slova: Sportovní marketing, marketingový výzkum, spokojenost, festival, BMX
Prague Theatre Festival of Geman Language and it's Meaning for Czech- German culture Relations after 1989. The Reflexion of Historical Context
Hložková, Dominika ; Pelánová, Anita (vedoucí práce) ; Kunštát, Miroslav (oponent)
Bakalářská práce "Pražský divadelní festival německého jazyka a jeho význam pro česko- německé kulturní vztahy po roce 1989. Reflexe historického kontextu." se zabývá tématem německé kultury na českém území, a to jak v minulosti, tak dnes. Pohled do minulosti má pomoci zodpovědět otázku, zda je festival pouhým kulturním exportem z německy mluvících zemí, či zda se mu svým působením povedlo navázat na významnou kulturní tradici tzv. německé Prahy, která zde byla v letech 1918 - 1939. Předmětem analýzy je tedy mimo historie německých divadel v Praze především Pražský divadelní festival německého jazyka. V první části práce jsou na základě četných zdrojů popsány německé kulturní snahy na českém území v období od konce první světové války, tedy od roku 1918. Druhá část se zabývá Pražským divadelním festivalem a je časově vymezena na prvních 15 let jeho působení, tedy na léta 1996 - 2010. Tato část práce se opírá především o interní dokumenty a interview, které byly poskytnuty organizátory festivalu. Třetí část práce je zaměřena na reflexi této kulturní události v tisku, a to jak v českém, tak v německém. Důraz je kladen především na první festivalový ročník. Analýza reflexe v tisku si klade za cíl zjistit, jaká periodika, jak často a jakým způsobem informovala své čtenáře o Pražském divadelním...
Mediální propagace hudebního festivalu na sociálních sítích a Internetu
Režný, Daniel ; Čermák, Miloš (vedoucí práce) ; Vedral, Jan (oponent)
Práci na téma Propagace hudebního festivalu na sociálních sítích a internetu jsem si vybral z jednoduchého důvodu. Dlouhodobě se zajímám o hudební dění, jsem členem týmu okolo kapely Wohnout a festivaly jsou v letních měsících v podstatě můj denní chleba. Jen co se začne venku oteplovat, začne hudební byznys chrlit akce jako na běžícím páse. Každý týden se po republice konají desítky různých akcí od lokálních, po akce celorepublikového významu, od menších akcí po ty obrovské. Cílem mé práce není pouze obecně popsat způsob, jakým se festival dostává k lidem, ale zaměřit se i na to, jak funguje provázanost kulturní akce a médií, jaké jsou zákonitosti a jaké výhody z této spolupráce navzájem festivaly i média plynou Zajímalo mě také, jak ovlivňuje mediální partnerství mezi festivalem a médiem jeho zpravodajský obsah a zda mají mezi sebou nějaká nepsaná pravidla, která by mohla být z pohledu žurnalistické etiky problematická.
Divadelní pouť
Pantáková, Magdalena ; Christov, Petr (vedoucí práce) ; Jiřík, Jan (oponent)
Práce se tematicky zaměřuje na "Divadelní pouť", plenérovou kulturní akci, která se konala v druhé polovině osmdesátých let dvacátého století v Praze a ve které se spojovaly produkce rzných uměleckých uskupení. Cílem je představení Divadelní poutě s drazem kladeným na divadlo a její zařazení do kontextu tzv. novodobého nekamenného divadla na našem území. Na základě konkrétních faktografických údaj je přiblížen její vznik a struktura. Text se zaměřuje na jednotlivé soubory a účinkující, charakterizuje jejich výstupy a pojmenovává divadelně-historickou inspiraci, ze které v dílčích inscenacích vycházeli. Postihuje také mimodivadelní oblasti (hudbu, výtvarné umění, fotografii), které významně ovlivňovaly její výslednou podobu. Reflektována je také činnost Divadelní poutě na zahraničních zájezdech. Podstatná část práce je zaměřena na charakteristiku Divadelní poutě a její teoretické pojmenování. Zmíněn je taktéž navazující projekt Divadelního ostrova. V závěru práce je uveden soupis účinkujících a data konání Divadelní poutě po jednotlivých ročnících. Vzhledem k výrazné výtvarné stylizaci celé akce je podstatnou součástí práce její obrazová příloha.
Návrh komunikačního mixu pro event Hip Hop Kemp
Škrlant, Jan ; Kejklíčková, Petra (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix konkrétního festivalu společnosti Festivalpark. První část práce obsahuje vysvětlení teoretických poznatků, které souvisejí s danou problematikou. Druhá část práce je zaměřena na aplikaci těchto poznatků a provedení analýzy stávajícího komunikačního mixu. Na základě zjištěných údajů jsou v poslední části práce sestaveny vlastní návrhy na zlepšení marketingové komunikace pro další ročníky eventu.
Podnikatelský plán – Realizace a financování žonglérského festivalu
Šupčík, Filip ; Halačka, Tomáš (oponent) ; Engelová, Lucie (vedoucí práce)
Obsahem této práce je realizace žonglérského festivalu „Flaming Nights 2012“ se zaměřením na jeho financování. Práce se dělí na dvě části. V první se bude jednat o teoretické zpracování problematiky. Druhá část, praktická, je zaměřena na zhodnocení výhodnosti pořádání festivalu neboli jeho reálnost a životaschopnost.
Příprava žonglérského festivalu s využitím technik projektového managementu
Ustohal, Vojtěch ; Halačka, Tomáš (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
Obsahem této práce je rozbor praktického využití metod projektového řízení při organizování projektu žonglérsko-hudebního festivalu. Festival bude probíhat začátkem záři roku 2012 ve městě Třebíč pod záštitou produkční agentury Halus a Klubu žonglování Magnis. Jeho název bude Flaming Nights, neboli planoucí noci. Při řízení projektu je mimo samotných metod projektového managementu použito také několik dalších informatických technologií jako například Visual Basic.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 69 záznamů.   začátekpředchozí40 - 49dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.