Název: Analýza komunikačních aktivit 65.ročníku Berlinale v roce 2015
Překlad názvu: The Analysis of Communication Activities of the 65th Berlinare in 2015
Autoři: Klčová, Alena Daniela ; Orban, Karol (vedoucí práce) ; Pilati, Miroslava (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: art marketing; Berlinale; festival; Film; filmový marketing; komunikační aktivity; marketingová komunikace; reklama; SWOT analýza; advertising; art marketing; Berlinale; communication activities; festival; Film; film marketing; marketing communication; SWOT analysis

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/71971

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-341093


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet