Název: Marketingový výzkum spokojenosti návštěvníků sportovně-hudební akce Bm(X)treme fest 2013
Překlad názvu: Marketing research of visitors'satisfaction at sport and music event Bm(X)treme fest 2013
Autoři: Čermák, Roman ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: BMX; festival; marketingový výzkum; spokojenost; Sportovní marketing; BMX; festival; marketing research; satisfaction; Sports marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/67619

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-336755


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet