Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  začátekpředchozí40 - 49další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kompetenční profil osobního trenéra fitness
Peterová, Marta ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název práce: KOMPETENČNÍ PROFIL OSOBNÍHO TRENÉRA FITNESS Cíle práce: Hlavním cílem této práce je identifikace kompetencí osobního trenéra fitness a vypracování kompetenčního profilu, prezentující ty kompetence, kterými by měl vynikající osobní trenér fitness disponovat. Metody práce: Ve své práci jsem použila metodu rozhovoru při získávání informací a metodu průzkumu. Rozhovor jsem využila při vytváření seznamu kompetencí osobního trenéra fitness. Metodu průzkumu, respektive dotazníkového šetření jsem aplikovala v závěrečné fázi tvorby kompetenčního profilu, při ověření předběžného kompetenčního profilu osobního trenéra fitness. Výsledky práce: Výsledkem práce je kompetenční profil, respektive seznam kompetencí, které odlišují vynikajícího osobního trenéra fitness od průměrného. Klíčová slova: kompetence, trenér, fitness, fitness centrum
Návrh marketingového plánu relaxačního komplexu
Tužová, Lucie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název práce: Návrh marketingového plánu relaxačního komplexu Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit marketingový návrh relaxačního komplexu. Úkolem je objasnit situaci na trhu fitness center v ČR a částečně i ve světě. Dále i prozkoumat sféru wellness a nalézt inovativní prostředky, jež jsou používány v moderních sportovních zařízeních. Práce zahrnuje marketingový mix poskytovaných služeb. Metody: V metodologické části se tato práce opírá o analýzu konkurence v oblasti wellness a fitness v rámci Prahy. Dále práce využívá analýzy požadavků zákazníka v oblasti wellness a hloubkového rozhovoru s manažery fitness a wellness center. Analýzu vnějšího a vnitřního prostředí shrnuje swot analýza. Výsledky: Práce obsahuje marketingový mix služeb navrhovaného relaxačního komplexu, v němž se lze dočíst, jaká je idea wellness centra, jaké poskytuje služby a produkty, jaký upřednostňuje přístup a prezentaci produktu. Dále navrhuje určitý způsob propagace komplexu, cenovou politiku a obsahuje otázky personalistiky. Klíčová slova: Wellness centrum, fitness centrum, marketingový plán, inovace, marketingový mix, cílové trhy.
Spokojenost zákazníků se službami sportovně-relaxačního klubu I'M FIT Wellness Fitness
Kodr, Ondřej ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Spokojenost zákazníků se službami sportovně-relaxačního klubu I'M FIT Wellness Fitness Cíl práce: Tato diplomová práce se věnuje zjištění úrovně spokojenosti zákazníků se službami ve sportovně-relaxačním klubu I'M FIT Wellness Fitness. Spokojenost byla zjištěna pomocí průzkumu kvality služeb, který byl prováděn prostřednictvím dotazníkového šetření metody SERVQUAL. Klienti klubu v dotazníku porovnávali skutečně vnímanou kvalitu služeb poskytovaných výše zmíněným sportovně-relaxačním zařízením s očekávanou kvalitou služeb, kterou přisuzují "vynikajícímu" fitness centru. Díky výsledkům zjištěných z tohoto výzkumu bylo možné ohodnotit kvalitu služeb v I'M FIT Wellness Fitness a navrhnout určitá doporučení, jež by měla vést k vyšší úrovni kvality služeb a vyšší spokojenosti klientů s těmito službami. Metoda: Průzkum kvality služeb ve sportovně-relaxačním klubu I'M FIT Wellness Fitness byl prováděn pomocí standardizovaného SERVQUAL dotazníku, který zkoumal skutečně vnímanou kvalitu služeb a porovnával ji s očekáváním klientů, jež klienti přisuzují "vynikajícímu" fitness centru. Sběr dat probíhal od června 2011 do konce roku 2011. Výsledky: Z výsledků analýzy spokojenosti klientů se službami poskytovanými I'M FIT Wellness Fitness vyplívá, že klienti jsou s danými službami i celkovou kvalitou...
Kondiční trénink v hotelovém fitcentru
Nykl, Karel ; Bunc, Václav (vedoucí práce) ; Strejcová, Barbora (oponent)
Název: Kondiční trénink v hotelovém fitcentru Cíle: Hlavním cílem práce je zpracovat rešerši na téma aktivní životní styl a porovnat dostupné informace z literatury. Dále se zaměřit na nedostatek pohybu v dnešní společnosti a fungování fitness center. Cílem práce je zhodnotit cíle a preference návštěvníků hotelového fitcentra. Metody: V mé práci jsem analyzoval odborné publikace, porovnal názory odborníků a dostupné informace o aktivním životním stylu, o nedostatku pohybu v dnešní společnosti a o zdravotních problémech s tím spojených. Dotazováním klientů v hotelovém fitcentru jsem získal informace o jejich cílech a preferencích. Výsledky: Nedostatek aktivního životního stylu je v dnešní době problémem. Vývoj společnosti mění náš životní styl negativním způsobem, tudíž je nutné kompenzovat ho uměle, např. ve fitness centrech. Klíčová slova: aktivní životní styl, nedostatek pohybu, fitness, fitness centrum, kondiční trénink
Implementace nového produktu do marketingové strategie Fitness Power
Hejdrychová, Lucie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
ázev: Implementace nového produktu do marketingové strategie Fitness Power Diplomová práce je zaměřena na problematiku návštěvnosti fitness center převážně mužskou populací. Konkrétně se budu zabývat Fitness Power, které se nachází v Praze. Cíle: Pomocí strategické analýzy a marketingového výzkumu resp. ankety zhodnotit současný stav fitness centra a jeho služeb a pokusit se navrhnout změny tak, aby fitness centrum navštěvovali jak muži tak i více žen. V práci by se měl objevit návrh na vytvoření cvičebního sálu, který v tomto fitness centru prozatím není vybudován. Metody: V diplomové práci budou použity následující strategické analýzy: PEST analýza, analýza zdrojů, analýza konkurence a také marketingový výzkum resp. anketa. Vzorek pro výzkum bude vybrán ze základního souboru zákazníků, kteří navštěvují jakoukoli službu v tomto fitness centru. Zákazníci budou moci vyplnit dotazník přímo při návštěvě fitness centra. Na základě uvedených analýz a marketingového výzkumu bude vytvořena analýza SWOT. Výsledky: Na základě výsledků marketingového výzkumu byla navržena opatření, která by mohla zvýšit spokojenost a návštěvnost ve fitness centru. Byla navržena řada změn v posilovně a návrh nového cvičebního sálu. V posilovně by se měla zavést klimatizace, zlepšit sociální zařízení a pořídit drobné vybavení....
Možnosti ovlivnění svalové hypertrofie u mužů ve věku 20-25 let ve fitnes centru
Ceman, Martin ; Bunc, Václav (vedoucí práce) ; Hráský, Pavel (oponent)
Název práce: Možnosti ovlivnění svalové hypertrofie u mužů ve věku 20-25let ve fitness centru. Metoda: Laboratorní hodnocení tělesného složení (bioelektrická impendanční analýza) a antropometrické měření svalového objemu. Výsledky: H1 Objemovým tréninkem se významně zvýší tělesná hmotnost, H2 Absolvováním objemového tréninku se významně zvýší obvody sledovaných svalových skupin, H3 Po absolvování objemového tréninku je změna FM a FFM řádově ve stejném poměru - 2:1. H4 Po absolvování objemového tréninku bude poměr ECM:BCM řadově shodný jako při vstupním měření). Navržený program zvýšil celkovou hmotnost o 8,9 kg. Rovněž tak se zvětšily obvody na sledovaných tělesných partiích. Předpokládaný FM:FFM byl vyšší než byl předpoklad. H1, H2 a H4 se potvrdily. Klíčová slova: Objemový trénink, muži 20-25let, bioimpedance, tělesné složení, fitness centrum, hypertrofie Cíl práce: Cílem této práce je tvorba individuálního tréninkového makrocyklu s námětem na objemový trénink ve fitness centru. Tento objemový tréninkový plán si klade za cíl zvýšení přírůstku aktivní svalové hmoty a svalového objemu.
Fitcentrum Odry
Uherek, Jakub ; Gábrová, Lenka (oponent) ; Čupr, Karel (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je vypracování projektové dokumentace budovy fitcentra s dalším provozem wellness a kavárny. Stavba je situována na svažitém terénu ve městě Odry. Jedná se o občanskou vybavenost. Objekt má dvě nadzemní podlaží a jedno podzemní podlaží. Nosnou konstrukcí je železobetonový monolitický skelet. Obvodové výplňové zdivo je keramické. Stavba je zateplena kontaktním zateplovacím systémem ETICS. Zastřešení objektu je řešeno plochou jednoplášťovou střechou. Na pozemku je navrženo parkoviště s počtem 15 parkovacích stání přímo přístupná z příjezdové komunikace.
Polyfunkční dům Bystřice pod Hostýnem
Novosad, Jiří ; Klvaňa, Jiří (oponent) ; Eliáš, Luboš (vedoucí práce)
Předmětem předkládané diplomové práce je zpracování návrhu polyfunkčního domu s tělocvičnou, fitness, sport barem a ubytovacími jednotkami ve formě projektové dokumentace, včetně problémů, které s daným tématem souvisí. Dům se bude nacházet ve městě Bystřice pod Hostýnem, Vzhledem k funkčnosti je budova rozdělena do dvou částí – jižní a severní. Jižní část určena pro ubytování bude mít 4 nadzemní podlaží, severní část s fitness, tělocvičnou a sportbarem bude mít 3 nadzemní podlaží. Terén na stavební parcele se mírně svažuje na jihovýchodní stranu. Objekt bude postaven z montovaného železobetonového skeletu RIEDER s výplní z tvárnic Ytong s kontaktním zateplovacím systémem. Budova bude mít dvě jednoplášťové ploché střechy. Při návrhu byl hlavně kladen důraz na funkční, dispoziční a architektonickou stránku užívání polyfunkčního domu.
Marketingový mix fitness centra
Choutková, Aneta ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Cílem diplomové práce je vymezit a zhodnotit marketingový mix fitness centra World Gym Fitness Group a.s. a doporučit změny, které by zvýšily efektivitu marketingového mixu. Teoretická část je rozdělena do dvou kapitola a zaměřuje se na téma marketingový mix služeb a marketingové prostředí. Výzkumná část je stěžejním výstupem diplomové práce a je založena na metodě přímého pozorování. V rámci praktické části byl proveden výzkum. Cílem bylo zjistit jaké je poslání společnosti a spokojenost klientů. Obsahem praktické části je nejdříve obecná charakteristika společnosti World Gym Fitness. Další kapitoly se zaobírají jednotlivými složkami marketingového mixu fitness centra, mezi něž patří služby, cena, propagace, distribuce, materiální prostředí a lidé. V závěru práce jsou všechny poznatky shrnuty do SWOT analýzy a jsou navržena doporučení ke zvýšení efektivity marketingového mixu fitness centra.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   začátekpředchozí40 - 49další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.