Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Autorskoprávní aspekty reklamy na sociálních sítích
Tuzová, Lucie ; Holcová, Irena (vedoucí práce) ; Žikovská, Petra (oponent)
Autorskoprávní aspekty reklamy na sociálních sítích Abstrakt Tato práce si klade za cíl poskytnout přehled autorskoprávních aspektů reklamního obsahu na sociálních sítích a identifikovat klíčové otázky této problematiky. Zprvu uvádí teoretický rámec, který je nezbytný pro náležité pochopení jednotlivých institutů, jež jsou popsány v průběhu práce. Tento zahrnuje přiblížení pojmů reklama a sociální sítě, jejichž specifika jsou následně uvedena i v rámci obecného výkladu o pojmových znacích autorského díla či pojednání o autorovi díla. Vzhledem k tomu, že se jedná o pomerně moderní a stále se rozvíjející oblast, se práce věnuje i inovacím, které můžeme v poslední době v reklamě na sociálních sítích spatřovat. Zejména se jedná o využívání nástrojů umělé inteligence k tvorbě reklamního obsahu. Právní úprava na vzrůst popularity těchto nástrojů prozatím nestíhá reagovat a v práci jsou tak popsány možné způsoby budoucí regulace. Práce se v mnoha jejích částech věnuje komplexnosti reklamy, a to například z pohledu širokého souboru právních norem tvořících regulaci reklamy či z hlediska procesu tvorby reklamního obsahu. Reklamní řetězec, který znázorňuje složitost vztahů vznikající v rámci tvorby reklamního obsahu blízce souvisí s problematikou děl se zvláštním právním režimem, jimiž se tato práce také zabývá. Na...
Balky a preparáty savců a ptáků
Tuzová, Lucie ; Řezníček, Jan (vedoucí práce) ; Štěpán, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá výrobou dermoplastických materiálů a balek savců. V práci jsou podrobně popsány konkrétní způsoby preparací od sběru přírodnin až po závěrečnou úpravu. První část textu shrnuje teoretické poznatky týkající se výroby dermoplastických preparátů, balek a osteologického materiálu. Druhá část je věnovaná vědomostnímu průzkumu studentů gymnázia a základní školy při poznávání připravených preparátů ptáků a savců. Výsledky jsou zpracovány popisnou statistikou. Klíčová slova: balky, dermoplastický materiál, osteologický materiál, lebky, zuby, ptáci, savci.
Preparace a montáže koster obratlovců
Zámečníková, Nikola ; Řezníček, Jan (vedoucí práce) ; Tuzová, Lucie (oponent)
Tato diplomová práce představuje ucelený návod na výrobu didaktických pomůcek využitelných při výuce přírodopisu a biologie na základních a středních školách. Doplňuje mou bakalářskou práci na téma Preparace vybraných druhů ptáků detailními fotografiemi jednotlivých kroků při výrobě dermoplastického preparátu ptáka, navíc srovnává výrobu ptačí vycpaniny se savčí vycpaninou a dále se zabývá vyhotovováním koster obratlovců. Seznamuje s preparovanými druhy, provádí rešerše zahraniční literatury se zaměřením na zajímavosti týkající se preparovaných druhů. Výsledkem práce jsou vycpaniny a montáže koster různých druhů obratlovců, sloužící jako didaktické pomůcky pro potřeby Katedry biologie a environmentálních studií Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy. KLÍČOVÁ SLOVA preparace, kostry, obratlovci, didaktická pomůcka, dermoplastický preparát
Balky a preparáty savců a ptáků
Tuzová, Lucie ; Řezníček, Jan (vedoucí práce) ; Štěpán, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá výrobou dermoplastických materiálů a balek savců. V práci jsou podrobně popsány konkrétní způsoby preparací od sběru přírodnin až po závěrečnou úpravu. První část textu shrnuje teoretické poznatky týkající se výroby dermoplastických preparátů, balek a osteologického materiálu. Druhá část je věnovaná vědomostnímu průzkumu studentů gymnázia a základní školy při poznávání připravených preparátů ptáků a savců. Výsledky jsou zpracovány popisnou statistikou. Klíčová slova: balky, dermoplastický materiál, osteologický materiál, lebky, zuby, ptáci, savci.
Institucionální struktura sportu České republiky
Tužová, Lucie ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Dvořák, František (oponent)
Název: Institucionální struktura sportu České republiky Cíle: Hlavním cílem práce je zhodnocení nynější role České unie sportu a Českého olympijského výboru a jejich postavení ve struktuře české tělesné výchovy a sportu. Sekundárním cílem je vytvořit na základě rešerše v dané oblasti nový koncept instituciální struktury sportu v ČR a zohlednit důležitost vědeckého a vzdělávacího centra. Metody: V této práci byla použita kvalitativní metoda výzkumu - hloubkové interview, které bylo doplněno polostrukturovaným dotazníkem. Zároveň byla využita metoda analýzy textu. Zdrojem byla i sekundární data, získaná z již existujících případových studií. Výsledky: Výstupem práce jsou doporučení a návrhy na zlepšení situace v českém sportovním prostředí. Za podstatné výsledky považuji i přepisy hloubkových rozhovorů, které se nacházejí v příloze. Tato práce bude předložena všem účastníkům interview s cílem informovat sportovní prostředí o současné situaci sportu v České republice. Klíčová slova: Role státu, kompetence ČOV a ČUS, spolupráce sportovního prostředí, sportovní organizační struktura, vědecký a vzdělávací institut.
Návrh marketingového plánu relaxačního komplexu
Tužová, Lucie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název práce: Návrh marketingového plánu relaxačního komplexu Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit marketingový návrh relaxačního komplexu. Úkolem je objasnit situaci na trhu fitness center v ČR a částečně i ve světě. Dále i prozkoumat sféru wellness a nalézt inovativní prostředky, jež jsou používány v moderních sportovních zařízeních. Práce zahrnuje marketingový mix poskytovaných služeb. Metody: V metodologické části se tato práce opírá o analýzu konkurence v oblasti wellness a fitness v rámci Prahy. Dále práce využívá analýzy požadavků zákazníka v oblasti wellness a hloubkového rozhovoru s manažery fitness a wellness center. Analýzu vnějšího a vnitřního prostředí shrnuje swot analýza. Výsledky: Práce obsahuje marketingový mix služeb navrhovaného relaxačního komplexu, v němž se lze dočíst, jaká je idea wellness centra, jaké poskytuje služby a produkty, jaký upřednostňuje přístup a prezentaci produktu. Dále navrhuje určitý způsob propagace komplexu, cenovou politiku a obsahuje otázky personalistiky. Klíčová slova: Wellness centrum, fitness centrum, marketingový plán, inovace, marketingový mix, cílové trhy.

Viz též: podobná jména autorů
5 Tuzová, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.