Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Implementace nového produktu do marketingové strategie Fitness Power
Hejdrychová, Lucie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
ázev: Implementace nového produktu do marketingové strategie Fitness Power Diplomová práce je zaměřena na problematiku návštěvnosti fitness center převážně mužskou populací. Konkrétně se budu zabývat Fitness Power, které se nachází v Praze. Cíle: Pomocí strategické analýzy a marketingového výzkumu resp. ankety zhodnotit současný stav fitness centra a jeho služeb a pokusit se navrhnout změny tak, aby fitness centrum navštěvovali jak muži tak i více žen. V práci by se měl objevit návrh na vytvoření cvičebního sálu, který v tomto fitness centru prozatím není vybudován. Metody: V diplomové práci budou použity následující strategické analýzy: PEST analýza, analýza zdrojů, analýza konkurence a také marketingový výzkum resp. anketa. Vzorek pro výzkum bude vybrán ze základního souboru zákazníků, kteří navštěvují jakoukoli službu v tomto fitness centru. Zákazníci budou moci vyplnit dotazník přímo při návštěvě fitness centra. Na základě uvedených analýz a marketingového výzkumu bude vytvořena analýza SWOT. Výsledky: Na základě výsledků marketingového výzkumu byla navržena opatření, která by mohla zvýšit spokojenost a návštěvnost ve fitness centru. Byla navržena řada změn v posilovně a návrh nového cvičebního sálu. V posilovně by se měla zavést klimatizace, zlepšit sociální zařízení a pořídit drobné vybavení....
Implementace nového produktu do marketingové strategie Fitness Power
Hejdrychová, Lucie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
ázev: Implementace nového produktu do marketingové strategie Fitness Power Diplomová práce je zaměřena na problematiku návštěvnosti fitness center převážně mužskou populací. Konkrétně se budu zabývat Fitness Power, které se nachází v Praze. Cíle: Pomocí strategické analýzy a marketingového výzkumu resp. ankety zhodnotit současný stav fitness centra a jeho služeb a pokusit se navrhnout změny tak, aby fitness centrum navštěvovali jak muži tak i více žen. V práci by se měl objevit návrh na vytvoření cvičebního sálu, který v tomto fitness centru prozatím není vybudován. Metody: V diplomové práci budou použity následující strategické analýzy: PEST analýza, analýza zdrojů, analýza konkurence a také marketingový výzkum resp. anketa. Vzorek pro výzkum bude vybrán ze základního souboru zákazníků, kteří navštěvují jakoukoli službu v tomto fitness centru. Zákazníci budou moci vyplnit dotazník přímo při návštěvě fitness centra. Na základě uvedených analýz a marketingového výzkumu bude vytvořena analýza SWOT. Výsledky: Na základě výsledků marketingového výzkumu byla navržena opatření, která by mohla zvýšit spokojenost a návštěvnost ve fitness centru. Byla navržena řada změn v posilovně a návrh nového cvičebního sálu. V posilovně by se měla zavést klimatizace, zlepšit sociální zařízení a pořídit drobné vybavení....

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.