Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  předchozí4 - 13další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Management sportovní akce: závody Aliance dětského plavání
Vacková, Iveta ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Management sportovní akce: závody Aliance dětského plavání Cíl práce: Návrh projektu 4. ročníku závodů Aliance dětského plavání jako použitelného modelu k organizaci akce. Použité metody: případová studie, polostrukturovaný rozhovor, neformální rozhovor, zúčastněné pozorování, analýza dokumentů, SWOT analýza Výsledky: Návrh projektu závodů Aliance dětského plavání 2014, který je použitelný jako model této či podobné akce. Doporučení a návrhy pro organizátory dalších ročníků akce. Klíčová slova: sportovní akce, případová studie, zúčastněné pozorování, SWOT analýza, Aliance dětského plavání, plavání
Mezilidské vztahy ve školních kolektivech
Singrová, Ivana ; Pelikán, Jiří (vedoucí práce) ; Chvál, Martin (oponent) ; Urbánek, Petr (oponent)
Cílem této práce je shromáždit relevantní informace o mezilidských vztazích v pedagogických sborech vybraných středních škol na základě toho, jak je vnímají, chápou, prožívají a reflektují jejich účastníci. V práci byl využitý v rámci kvalitativního výzkumu design případové studie. Výzkumnými technikami jsou semistrukturovaný rozhovor a zúčastněné pozorování. Jejich prostřednictvím byly shromážděné informace o vztazích mezi pedagogy navzájem, pedagogy a vedením školy a pedagogy a dalšími lidmi, se kterými přicházejí v rámci své profese do styku. Následovala jejich kvalitativní analýza založená na otevřeném kódování, kategorizaci, typologizaci, kontrastování, zobecňování a komunikační validizaci. Výsledek šetření spočíval v tom, že ze šesti sledovaných škol jsou ve čtyřech mezilidské vztahy na dobré úrovni, pedagogové jsou v práci spokojeni a jejich dobrá nálada a pocity se přenášejí do celého školního klimatu. To potom vytváří podmínky pro činorodou práci s dobrými výsledky jak v práci učitelů, tak i žáků. V jedné škole nejsou vztahy mezi pedagogy a vedením školy ani mezi pedagogy navzájem dobré. Vzhledem k relativně krátkodobé situaci se to neodráží v rozhodnutích pedagogů o dalším působení na dané škole. V poslední škole jsou vztahy mezi učiteli nadstandardní. Problém vyvstává mezi členy...
Hračka jako forma vizuality
Vojteková, Markéta ; Novotná, Magdalena (vedoucí práce) ; Raudenský, Martin (oponent)
1 ABSTRAKT Hračka je způsobem enkulturace. Práce se zabývá hračkou v souvislosti současné vizuální kultury, jako produktu kulturního průmyslu. Řeší otázku, jak konkrétní hračky mohou ovlivňovat vnímání dětí. Studuje typy a základní principy dětských her ve vztahu k hračkám. V případové studii zkoumá proces dětské hry dvou dětí v domácím prostředí v souvislosti s konkrétními hračkami. Dokumentuje a charakterizuje hračky, které mají děti k dispozici a způsob, jak si s nimi hrají. Pozoruje, zaznamenává, analyzuje a reflektuje dětskou hru a sleduje konstanty a proměny představ, konceptů a zkušeností, vstupující do procesu hraní. V návaznosti na výzkumnou sondu navrhuje soubor výtvarných činností. KLÍČOVÁ SLOVA Dítě, formování, hra, hračka, pozorování, reklama, vizualita, vizuální kultura
Management sportovní akce: Mayor's Lax Cup 2015
Křehlík, Pavel ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Management sportovní akce: Mayor's Lax Cup 2015 Cíle: Hlavním cílem je analýza organizace čtvrtého ročníku turnaje Mayor's Lax Cup, pořádaného klubem SK Lacrosse Jižní Město. Sestavení návrhů na zlepšení pro příští ročník. Metody: Výzkum je prováděn pomocí případové studie. Data byla získávána pomocí zúčastněného pozorování, analýzy dokumentů a polostrukturovaného rozhovoru. Na základě získaných dat byla zpracována SWOT analýza. Výsledky: Mayor's Lax Cup je nadějnou sportovní akcí, která však stále trpí řadou nedostatků. Na jejich základě je sestaven výčet návrhů a doporučení pro zlepšení do příštích let. Klíčová slova: sportovní akce, případová studie, zúčastněné pozorování, SWOT analýza, Mayor's Lax Cup, lakros
Management závodu Author Král Šumavy MTB
Suchánek, Jiří ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Management závodu Author Král Šumavy MTB Cíl: Prezentace silných a slabých stránek cyklistického závodu Author Král Šumavy MTB 2020 a vytvoření seznamu konkrétních opatření zlepšujících organizaci závodu pro ročník 2021 a ročníky následující. Metody: V práci jsou využity tři výzkumné metody (polostrukturovaný rozhovor, zúčastněné pozorování, dotazníkové šetření) a jedna analytická metoda (SWOT analýza). Názory účastníků závodu ukazuje elektronický dotazník rozeslaný na emaily všech závodníků účastnících se ročníku 2020. Pohled organizátorů na management závodu objasňují polostrukturované rozhovory provedené se třemi respondenty vybranými pomocí generátoru náhodných čísel z členů organizačního týmu. Celkovou představu o managementu závodu dokresluje zúčastněné pozorování provedené dvěma na sobě nezávislými výzkumníky v den závodu (22. srpna 2020) v místě konání akce. Veškerá získaná data jsou analyzována prostřednictvím SWOT analýzy. Výsledky: Práce poskytuje podrobnou analýzu 27. ročník závodu. Výsledky ukazují, že mezi silné stránky patří především lokalita závodu, náročnost tras a péče o účastníky, slabou stránkou je naopak současný způsob financování závodu. Lze konstatovat, že do budoucna mezi největší příležitosti patří vytvoření lepšího zázemí pro účastníky a diváky, získání nových...
Možnosti a meze využití ICT při výuce na 1. stupni základní školy
Pekařová, Tereza ; Mazáčová, Nataša (vedoucí práce) ; Horáčková, Klára (oponent)
Téma práce představuje Možnosti využití ICT na prvním stupni základní školy, ale také vymezení negativ a omezení ve výuce na prvním stupni základní školy. Práce je rozdělena dvě části, a to na teoretickou část a na praktickou část práce. Zaměřuji se zejména na možnosti využití ICT a na předpoklady zavádění ICT do základních škol a následně na jednotlivé nástroje ICT v základní školy a možnosti jejich využití. Používání ICT chápu jako nástroj pro rozvíjení obecné a mezipředmětové způsobilosti žáků a na rozvíjení schopnosti komunikace a kritického myšlení již na prvním stupni základní školy. Inovační vyučovací metody založené na aktivním a empirickém učení a rozšířené o informační a komunikační technologie mohou zvýšit angažovanost žáků a zlepšit jejich výsledky, jak vyplývá z dotazníkového šetření a kapitol teoretické části práce. Metodika práce je založena na analytické a komparativní metodě v teoretické části práce a na metodě kvantitativního výzkumu ve formě dotazníkového šetření v praktické - empirické části práce. Zpracování teoretické části je založeno na souboru literatury, který je uveden v závěru práce. Dotazníkové šetření je založeno na odpovědích kantorů prvního stupně, zaměřující se na využití interaktivní tabule ve výuce, které byly v průběhu šetření získány a následně vyhodnoceny. Za...
Hračka jako forma vizuality
Vojteková, Markéta ; Novotná, Magdalena (vedoucí práce) ; Raudenský, Martin (oponent)
1 ABSTRAKT Hračka je způsobem enkulturace. Práce se zabývá hračkou v souvislosti současné vizuální kultury, jako produktu kulturního průmyslu. Řeší otázku, jak konkrétní hračky mohou ovlivňovat vnímání dětí. Studuje typy a základní principy dětských her ve vztahu k hračkám. V případové studii zkoumá proces dětské hry dvou dětí v domácím prostředí v souvislosti s konkrétními hračkami. Dokumentuje a charakterizuje hračky, které mají děti k dispozici a způsob, jak si s nimi hrají. Pozoruje, zaznamenává, analyzuje a reflektuje dětskou hru a sleduje konstanty a proměny představ, konceptů a zkušeností, vstupující do procesu hraní. V návaznosti na výzkumnou sondu navrhuje soubor výtvarných činností. KLÍČOVÁ SLOVA Dítě, formování, hra, hračka, pozorování, reklama, vizualita, vizuální kultura
Mezilidské vztahy ve školních kolektivech
Singrová, Ivana ; Pelikán, Jiří (vedoucí práce) ; Chvál, Martin (oponent) ; Urbánek, Petr (oponent)
Cílem této práce je shromáždit relevantní informace o mezilidských vztazích v pedagogických sborech vybraných středních škol na základě toho, jak je vnímají, chápou, prožívají a reflektují jejich účastníci. V práci byl využitý v rámci kvalitativního výzkumu design případové studie. Výzkumnými technikami jsou semistrukturovaný rozhovor a zúčastněné pozorování. Jejich prostřednictvím byly shromážděné informace o vztazích mezi pedagogy navzájem, pedagogy a vedením školy a pedagogy a dalšími lidmi, se kterými přicházejí v rámci své profese do styku. Následovala jejich kvalitativní analýza založená na otevřeném kódování, kategorizaci, typologizaci, kontrastování, zobecňování a komunikační validizaci. Výsledek šetření spočíval v tom, že ze šesti sledovaných škol jsou ve čtyřech mezilidské vztahy na dobré úrovni, pedagogové jsou v práci spokojeni a jejich dobrá nálada a pocity se přenášejí do celého školního klimatu. To potom vytváří podmínky pro činorodou práci s dobrými výsledky jak v práci učitelů, tak i žáků. V jedné škole nejsou vztahy mezi pedagogy a vedením školy ani mezi pedagogy navzájem dobré. Vzhledem k relativně krátkodobé situaci se to neodráží v rozhodnutích pedagogů o dalším působení na dané škole. V poslední škole jsou vztahy mezi učiteli nadstandardní. Problém vyvstává mezi členy...
Street Corner Society - analýza metodologie a etiky výzkumu
Uhlíř, Jiří ; Jeřábek, Hynek (vedoucí práce) ; Hendl, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zaobírá metodologií a etikou výzkumu, který vedl W. F. Whyte a který vyústil v klasické sociologické dílo Street Corner Society. Na toto téma je nahlíženo skrze diskusi a reakce, které se skrze Journal of Contemporary Ethnography udály v roce 1992. Tyto práce jsou prostřednictvím analýzy dokumentů zpracovány a jsou zváženy argumenty v nich uváděné a je-li to možné, jsou postaveny proti sobě. Celé reakce lze pak rozdělit do dvou oblastí a to v závislosti na tom, jaký přístup autoři vyznávají. Těmito oblastmi je pozitivismus a postmodernismus. V pozitivistickém pojetí je akceptovatelné argumentovat o výzkumu na úrovni srovnání představených podkladů, zatímco v postmodernistickém pojetí se jedná spíše o akceptování názorů všech a o epistemologický přístup. V prvním případě se jedná především o spor, kde na jednom konci stojí Boelen a v opozici Whyte a Orlandella. Zde se její kritika ukázala do téměř celé míry vyvrácena a neopodstatněná, s výjimkou několika příhodných argumentů, přesto její hlavní přínos leží ve vytvoření prostoru pro epistemologickou diskusi, která je zde representována postmodernistickou částí. Ani stran Vidicha a Richardson, kteří přímo nekomentují výsledky v "positivistickém" smyslu, nebyla práce Boelen vhodně pojatá. V druhém případě je hlavním autorem...
Management sportovní akce: Mayor's Lax Cup 2015
Křehlík, Pavel ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Management sportovní akce: Mayor's Lax Cup 2015 Cíle: Hlavním cílem je analýza organizace čtvrtého ročníku turnaje Mayor's Lax Cup, pořádaného klubem SK Lacrosse Jižní Město. Sestavení návrhů na zlepšení pro příští ročník. Metody: Výzkum je prováděn pomocí případové studie. Data byla získávána pomocí zúčastněného pozorování, analýzy dokumentů a polostrukturovaného rozhovoru. Na základě získaných dat byla zpracována SWOT analýza. Výsledky: Mayor's Lax Cup je nadějnou sportovní akcí, která však stále trpí řadou nedostatků. Na jejich základě je sestaven výčet návrhů a doporučení pro zlepšení do příštích let. Klíčová slova: sportovní akce, případová studie, zúčastněné pozorování, SWOT analýza, Mayor's Lax Cup, lakros

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   předchozí4 - 13další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.