Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 57 záznamů.  začátekpředchozí38 - 47další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Prezentace společnosti za využití animované infografiky
Zunka, Ondřej ; Skácel, Ondřej (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce si klade za cíl vytvoření animované infografiky, která vyčerpávajícím způsobem představuje společnost Visual Unity a nabídku jejich komplexních služeb. Výstupem má být přibližně dvouminutové video, které bude firma využívat jako základní informační zdroj pro potenciální klienty při navštěvování mezinárodních veletrhů. Výsledkem je návrh řešení, který by měl plně uspokojovat potřeby společnosti.
Úloha vizualizace v internetovém obchodě
Komárek, Jakub ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá úlohou vizualizace v internetovém obchodě. Práce je členěna do dvou částí, teoretické, obsahující základní terminologické výrazy a vazby řešené tématiky. Druhá část je část analytická, obsahující vlastní řešení vybraných částí. Cílem práce je vytvoření uceleného materiálu týkajícího se využití vizualizace v internetovém obchodě. Uvedení čtenáře do problému, popsání vývoje a trendů v kontextu dnešní doby, poukázání na psychologickou stránku chování zákazníka. Dále je jejím cílem analyzovat a srovnat současnou situaci využití vizualizace při prezentaci zboží na tuzemském a zahraničním trhu. A za pomoci dotazníkového šetření vyhodnocuje hypotézy týkající se rozšíření vizualizace v elektronickém obchodě. Zároveň se pokusím poukázat na vhodnost využití vizualizace a potenciální problémy s ní spojené. Práce může posloužit majitelům elektronických obchodů jako materiál, díky kterému se rozhodnou, zda je pro ně využití vizualizace vhodné v jejich podnikání.
Vizuální komunikace webových stránek
Ornst, Zdeněk ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
V bakalářské práci se věnuji základům grafického designu a jeho využití na webových stránkách. V teoretické části práce popisuji grafický design v jeho obecné rovině a následně rozebírám, jak se jeho elementy a principy aplikují ve webovém prostředí. V praktické části navrhuji nový design firemní webové prezentace. Pro zhodnocení úspěšného vylepšení webové prezentace využiji uživatelského testování formou dotazníku.
Interpretační hodnota obrazové informace a její význam při tvorbě grafických modelů a infografik
Phung, Hyu Nghia ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Grafické modely a infografiky jsou dnes již již nezbytnou součástí odborných prací, byznys prezentací a výukových materiálů na univerzitách. Autoři těchto dokumentů jsou ovšem často neznalí základních pravidel a konvencí tvorby grafiky a učí se způsobem pokusu a omylu. Publikací, věnujících se problematice efektivní verbální (prezentační a komunikační dovednosti) i neverbální komunikace (principy psaní odborných textů), je dostupných dostatečně. Prací věnující se problematice navrhování grafických modelů a vizuálních prvků nikoli. Obrázky, modely a grafy jsou přitom jedním z nejefektivnějších médií pro sdílení informací. Tento nedostatek způsobuje, že manažeři, profesoři i vědečtí pracovníci nemají tyto potřebné znalosti, což značně snižuje kvalitu jejich práce. Tato práce je jedním z pokusů tuto mezeru vyplnit a motivovat čtenáře k dalšímu rozvoji a studiu v oblasti. Práce zkoumá problematiku obrazové informace od jejích kořenů, tedy obecných principů vnímání a interpretace obrazové informace. Skrze koncepty Peirce, Saussura, Eca a dalších teoretiků poté práce vymezuje pojem "interpretační hodnota obrazové informace". Dále budou představeny některé obecné principy formování a interpretace obrazu, které budou následně konkretizovány a aplikovány na úrovni byznys a odborných modelů. Jednotlivé části práce budou provázet praktické ukázky a příklady. Cílem práce je vytvořit srozumitelnou a jasnou sadu doporučení a konvencí pro tvorbu grafických modelů a prezentací pro použití v oblasti byznys komunikace, výzkumné práce i univerzitní pedagogie.
Analýza využití nových technologií pro vizuální komunikaci a jejich společenský dopad
Kadlecová, Petra ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Práce se zaměřuje na analýzu nových technologií, které se využívají v oblasti vizuální komunikace. Jde zejména o jejich popis, charakteristiku a způsob jejich využití. Další část je zaměřena na sociální trendy, které prostupují současnou západní společností, a jejich vzájemný vztah s novými technologiemi v oblasti vizuální komunikace. Zabývá se tedy také tím, jaké společenské změny a změny ve vnímání jednotlivců vývoj a šíření těchto nových technologií způsobuje. Popisuje důležitou roli vizuální komunikace v dnešním světě a změny ve společnosti následkem hojného využívání moderních technologií. Cílem práce je vytvořit analýzu a tím i ucelený přehled nových technologií a jejich využití v oblasti vizuální komunikace. Na závěr se práce snaží odhadnout další směr nových technologií v oblasti vizuální komunikace a vytvořit predikci jejich dalšího vývoje v budoucnosti.
Vizualni komunikace firmy a firemni styl
Bauerová, Marie ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Kočař, Jan (oponent)
Cílem mé diplomové práce je na základě analýzy zhodnotit současný stav vizuální komunikace a firemního stylu firmy LABORATOIRE BIODERMA CZECH REPUBLIC s.r.o. a zjistit, zda je firemní styl spolu s vizuální komunikací v této firmě vhodně řešený a odhalit jejich slabá místa. Cílem je zjistit, jak veřejnost vnímá značku BIODERMA, jaký je názor na tuto značku i její konkurenci, jaká je znalost a povědomí o této značce a jak firma komunikuje, zejména vizuálně. Na základě výsledků z výzkumu, který byl uskutečněn metodou dotazování prostřednictvím on line dotazníku, navrhuji vhodná doporučení a řešení odhalených nedostatků. Kromě zkoumané firmy by měla má práce přinést užitek také ostatním firmám. Uvádím zde návod jak správně využít vizuální komunikaci, objasňuji její význam, jaké různé formy dnes existují, jaké jsou trendy, jak souvisí s firemním stylem, co je jednotný firemní styl a jakou úlohu v něm plní právě komunikace vizuální. Práce poskytuje ucelený pohled na problematiku vizuální komunikace firem a firemního stylu, tyto dva pojmy spolu úzce souvisí.
Smart shop banner - nový marketingový nástroj
Gotthardt, Martin ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Smolka, Josef (oponent)
Tato práce se zabývá novým marketingovým nástrojem pro realizaci kampaní podpory prodeje produktu společnosti přímo v místě prodeje. Banner umí vhodně upozornit zákazníka a také přesvědčit k neplánovanému impulzivnímu nákupu. Jedná se, o plastovou kapsu, ve které se mohou měnit plakáty na podporu jednotlivých produktů, nebo i samotných brandů společností. Unikátnost tohoto řešení se schovává v umístění této reklamní plochy. Pokud je součástí pokladny v obchodě LCD monitor, banner je umístěn na jeho druhé straně, která je nastavená přímo na oči zákazníků. Cílem práce bylo uvést nový marketingový nástroj a ideálně prokázat, že správným používáním vizuální komunikace lze podnítit impulzivní nákupy i v prostředí banky v ČR. I když se zcela nepodařilo prokázat, že banner umí vyvolat impulzivní nákupy i v bankách, podařilo se myšlenku koncepčně připravit, odhalit její potenciál a ukázat možné efektivní využití pro běžnou praxi.
Prezentace zboží pomocí různých grafických technik a postupů
Kadlecová, Petra ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Práce se zaměřuje na srovnání různých grafických technik a postupů při prezentaci firmy a jejích produktů. Popisuje důleţitou roli vizuální komunikace firmy s okolím, rozebírá jednotlivá média a téţ pojednává o důleţitých zásadách při tvoření reklamy a celkové vizuální komunikace firmy. Cílem je shrnutí výhod a nevýhod různých grafických technik a postupů, moţností jejich vyuţití. Součástí tohoto textu je i doporučení, jak a kterou grafickou techniku či postup pouţít pro vhodné reprezentování firmy a jejích produktů.
Corporate identity, vizuální komunikace a jejich vliv na management firmy
Kyncl, Jiří ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám problematikou vizuální komunikace a corporate identity ve vztahu k managementu firmy. Definuji základní termíny jako jsou komunikace, vizuální komunikace, firemní styl. Ve druhé části práce jsem sestavil jakýsi návod a soubor doporučení pro management zejména menších firem, který by jim měl pomoci orientovat se v problematice corporate identity a firemního stylu. Tato doporučení jsem doplnil o praktický příklad grafického manuálu, který jsem k tomu vytvořil.
Prezentace kulturní akce a její vizuální identita
Novotná, Kateřina ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vnější prezentací kulturní události, komunikací s divákem a celkovou strategií marketingové komunikace. Teoretická část je tedy věnována především marketingové komunikaci a komunikačnímu mixu, dále i komunikaci vizuální, zejména corporate designu, image a vizuální identitě celkově. Praktická část je pak zaměřena na konkrétní příklad hudebního festivalu Mighty Sounds, jeho vývoj a narůstající popularitu spojenou právě s úspěšnou sebeprezentací. V praktické části jsou informace a závěry podloženy dotazníkovým výzkumem, zabývajícím se rostoucím povědomím o existenci tohoto festivalu i jeho působení a komunikaci s cílovou skupinou v průběhu roku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 57 záznamů.   začátekpředchozí38 - 47další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.