Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 55 záznamů.  začátekpředchozí36 - 45další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie orchestru Berg
Kašpráková, Soňa ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vítová Dušková, Marie (oponent)
Cílem této diplomové práce je vytvořit základ marketingové strategie Orchestru Berg a navrhnout marketingová opatření v souvislosti se zaměřením na novou cílovou skupinu lidí mladších třiceti let. Teoretická část pojednává o marketingu orchestrů, popisuje specifika marketingového mixu a problematiku segmentace, targetingu a positioningu. Dále se zaměřuje na oblast marketingového výzkumu, především tedy na výzkum kvalitativní, který je následně použit v praktické části. Praktická část představuje Orchestr Berg, jeho poslání, marketing a analýzu subjektu za použití metody SWOT. Dále je předložen samotný kvalitativní výzkum a hloubkové rozhovory provedené na devíti respondentech. V závěru praktické části jsou navržena opatření marketingové strategie s doporučeními vycházejícími z provedeného kvalitativního výzkumu.
Marketing communication of a chosen sport club
Marko, Martin ; Průša, Přemysl (vedoucí práce)
Sport je doménou, kde se zachází s nemalými finančními částkami, a kde je marketing čím dál důležitějším faktorem úspěchu. Tato práce popisuje, hodnotí a nabízí doporučení ohledně marketingové komunikace největšího klubu české extraligy, kterým je HC Sparta Praha. Na základě výzkumu, který probíhal formou dotazníku, autor zhodnotil marketingovou komunikaci HC Sparty Praha jako převážně efektivní s prostorem ke zlepšení. Kromě toho, jako sekundární cíl, autor vymezuje cílovou skupinu pro marketingovou komunikaci a to na základě demografických znaků. Co se týče teoretických poznatků, v práci je shrnutá teorie marketingu s důrazem na komunikaci a sportovní prostředí. V teoretické části autor pracuje s publikacemi autorů, jako jsou Karlíček, Čáslavová nebo Pitts a v analytické se pak opírá zejména o informace poskytnuté přímo představitelem HC Sparty Praha Janem Rachotou.
Produktová fotografie jako marketingový nástroj
Hromasová, Vladěna ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Čermák, Jiří (oponent)
Skrz bakalářskou práci "Produktová fotografie jako marketingový nástroj" chci poukázat na skutečnost, že dokonalé produktové fotografie přitahují pozornost a mnohdy jsou právě důvodem ke koupi samotného produktu. Častokrát nejde ani o vlastnické potřeby spotřebitelů, nýbrž o nejrůznější emotivní aspekty a skutečnost, že se lidé všeobecně rádi ztotožňují buď se svými idoly nebo s vidinou vylepšení se. Nechávají se tak snadno zmanipulovat, čímž nahrávají přímo do karet nejrůznějším marketingovým agenturám. Málokdo si však uvědomuje, že finální fotografie je výsledkem několika hodin předem důkladně promyšlené práce, a co je hlavní, že produktová fotografie je od samotného počátku vytvářena s vidinou upoutat a prodat! Vzhledem k této skutečnosti nahlížím na produktovou fotografii jako na marketingový, potažmo komunikační nástroj, jehož hlavním úkolem je vyvolat emoce. Cílem práce je rovněž veřejný průzkum, který má odhalit, jak konzumenti vnímají a nahlíží na produktovou fotografii. V praktické části se zaměřím na samotné fotografování reklamní fotografie, a to ze čtyř oblastí, které jsou mi nejvíce blízké. Vytvořím rovněž i fiktivní zakázku na vytvoření titulní obálky časopisu D&D. Zpětnou vazbu získám skrz dotazník a samotného odborníka -- fotografa.
Marketingová strategie malé firmy
Boroňová, Martina ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Kusovský, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na vypracování jednotné komunikační strategie Mortimer English Club Praha 4, pobočky franchisové jazykové školy, která poskytuje kurzy anglického jazyka pro děti a dospělé. Práce je tvořena dvěma částmi, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá procesem tvorby strategie firmy vedoucí k naplnění podnikových cílů s využitím informací získaných situační analýzou. Druhá část se věnuje aplikaci kroků tohoto postupu na zkoumaný subjekt. Výstupem práce je doporučení, na jakou cílovou skupinu se má jazyková škola zaměřit, spolu s výčtem nástrojů, kterými je vhodné ji oslovit.
Market segmentation by using marketing data as part of marketing strategy
Nagyová-Tkáčová, Monika ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Jakešová, Patricia (oponent)
Tato práce se zabývá především segmentací trhu, která je důležitou součástí marketingové strategie. Teoretická část je tvořena obecnými poznatky o marketingu, řízení vztahů se zákazníky (CRM), samotné segmentaci trhu a o databázovém marketingu. Praktickou část představuje případová studie, ve které jsou aplikovány znalosti z teoretické části. Cílem práce je představit problematiku segmentace trhu a její důležitost při tvorbě marketingové strategie společnosti. Dále pak zrealizovat segmentaci trhu pro firmu, která se rozhodla zavést na trh nový produkt a na základě výsledků z převáděné segmentace trhu definovat cílovú skupinu a vypracovat návrh s doporučeními pro efektivní komunikační strategie společnosti.
The effect of celebrities in advertising on consumer decision
Kočárová, Katarína ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Sedlacky, Martin (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je objasnění velikosti vlivu celebrity, propagující produkty nebo služby, na rozhodovací proces spotřebitele. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce pojednává o teoretických východiscích spojených se spotřebním chováním, komunikací se zákazníkem, reklamou jako takovou a referenčními skupinami. Tato část je ukončena kapitolou, která rozebírá nosný pojem práce, kterým je celebrita. Praktická část je zaměřena na zjištění obecného vlivu, který má výskyt celebrity v reklamním spotu na spotřební chování, a také pro vyhodnocení efektivity konkrétních reklamních kampaní odvysílaných na území České a Slovenské republiky.
Tvorba vizuálního stylu nové značky a návrh e-shopu
Leksa, Ladislav ; Bubeníček, Jan (vedoucí práce) ; Khabirova, Maja (oponent)
Náplní této práce je vytvoření nové značky triček s motivy geocachingu. Hlavní cíle představuje tvorba vizuálního stylu a návrh internetového obchodu, práce se však zabývá i dalšími kroky spojenými se vstupem nové značky na trh. Jde především o analýzu konkurence a cílové skupiny. Jedním z dílčích témat je i definování identity značky. Smyslem teoretické části je shrnout pravidla, která jsou směrodatná pro tvorbu praktických výstupů. Praktická část práce se zabývá tvorbou konkrétní značky triček.
Individuální plánování v nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež
MONDSPIEGELOVÁ, Andrea
Bakalářská práce je zaměřena na vývoj individuálního plánování v nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež. Práce má pouze teoretickou část, která je rozdělena do tří kapitol. Úvodní kapitola této práce je zaměřena na sociální službu nízkoprahového zařízení, na princip nízkoprahovosti, cílovou skupinu tohoto zařízení, na činnosti, které se zde realizují, a na postup, během něhož se zájemce o službu stává jejím uživatelem. Druhá kapitola obsahuje charakteristiku individuálního plánování, jeho procesu, lidských potřeb a osobního cíle uživatele a úlohu klíčového pracovníka v tomto procesu. Poslední kapitola se zaměřuje na vývoj individuálního plánování v Nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež Oráč a na představení hlavních změn, které v souvislosti s tímto vývojem nastaly a jejich prezentaci na konkrétních příkladech uživatelů tohoto zařízení.
Marketingový plán zájmového sdružení
Březík, Jan ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Třesohlavý, Karel (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na přípravu marketingového plánu pro zájmové sdružení, které působí na poli cyklistiky a cykloturistiky. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. První je zaměřena na problematiku strategického marketingového řízení a přípravu marketingového plánu z obecného úhlu pohledu, druhá pojednává o jejich konkrétní aplikaci pro zkoumaný subjekt. Výstupem práce je ucelený marketingový plán, který přímo navazuje na strategické cíle a poslání zájmového sdružení. V práci pojednávám o trhu domácího cestovního ruchu, zaměřuji se na cílovou skupinu cyklistů a cykloturistů a analyzuji současný stav zkoumaného subjektu, navrhuji novou strukturu produktového portfolia. Součástí marketingového plánu je i akční plán s návrhem jednotlivých komunikačních aktivit.
Marketingová komunikace obce
KOS, Martin
Cílem diplomové práce bylo na základě zjištění prioritních cílů obce sestavit komunikační kampaň a jejím prostřednictvím oslovit cílové skupiny a tím dosáhnout splnění identifikovaných cílů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 55 záznamů.   začátekpředchozí36 - 45další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.