Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový plán zájmového sdružení
Březík, Jan ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Třesohlavý, Karel (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na přípravu marketingového plánu pro zájmové sdružení, které působí na poli cyklistiky a cykloturistiky. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. První je zaměřena na problematiku strategického marketingového řízení a přípravu marketingového plánu z obecného úhlu pohledu, druhá pojednává o jejich konkrétní aplikaci pro zkoumaný subjekt. Výstupem práce je ucelený marketingový plán, který přímo navazuje na strategické cíle a poslání zájmového sdružení. V práci pojednávám o trhu domácího cestovního ruchu, zaměřuji se na cílovou skupinu cyklistů a cykloturistů a analyzuji současný stav zkoumaného subjektu, navrhuji novou strukturu produktového portfolia. Součástí marketingového plánu je i akční plán s návrhem jednotlivých komunikačních aktivit.
Marketingový mix zájmového sdružení v cykloturistice
Březík, Jan ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Vosol, Leoš (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu zájmového sdružení Cyklo Klub Kučera Znojmo, které poskytuje služby svým členům, obchodním společnostem a samosprávným jednotkám. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První se zabývá teoretickou stránkou marketingu a marketingového mixu, druhé se věnuje Cyklo Klubu Kučera Znojmo a jeho veškerým obchodním a neziskovým aktivitám. Značná část práce je věnována marketingové komunikaci a komunikačním kanálům. V závěru práce jsou zhodnoceny dosavadní marketingové aktivity a jsou přidány i návrhy na změnu a zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.