Název:
Marketingový plán zájmového sdružení
Překlad názvu:
Marketing plan for a civic association
Autoři:
Březík, Jan ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Třesohlavý, Karel (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je zaměřena na přípravu marketingového plánu pro zájmové sdružení, které působí na poli cyklistiky a cykloturistiky. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. První je zaměřena na problematiku strategického marketingového řízení a přípravu marketingového plánu z obecného úhlu pohledu, druhá pojednává o jejich konkrétní aplikaci pro zkoumaný subjekt. Výstupem práce je ucelený marketingový plán, který přímo navazuje na strategické cíle a poslání zájmového sdružení. V práci pojednávám o trhu domácího cestovního ruchu, zaměřuji se na cílovou skupinu cyklistů a cykloturistů a analyzuji současný stav zkoumaného subjektu, navrhuji novou strukturu produktového portfolia. Součástí marketingového plánu je i akční plán s návrhem jednotlivých komunikačních aktivit.The diploma thesis focuses on the preparation of a marketing plan for a civic association that offers products and services for both professional and amateur cyclists. The thesis is divided into two main parts, a theoretic one and a practical one. The theoretic part describes the general view at the strategic marketing and the marketing plan; the practical part describes the concrete application of the above stated marketing approaches. The outcome of the thesis is the plan that comes directly out from the mission and strategic goal of the association. In practical part of the thesis, I am analysing the market of domestic travels, I am focusing on the segmentation of target group later on. The current status of the association is analysed and described in terms of product portfolio and strategic approaches. I am offering a new structure of the portfolio for which the marketing plan is being prepared. The action plan with all communication activities is part of the final outcome as well.
Klíčová slova:
cyklistika; cykloturistika; cílová skupina; marketingový plán; produktové portfolio; strategický marketing; strategie; cycling; marketing plan; product portfolio; strategic marketing; strategy; target group
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/36133