Název: Vplyv prítomnosti celebrity v reklame na rozhodovanie spotrebiteľa
Překlad názvu: The effect of celebrities in advertising on consumer decision
Autoři: Kočárová, Katarína ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Sedlacky, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: celebrita; cílová skupina; komunikace; kupní rozhodovací proces; model černé skřínky; názorové vůdcovství; Q-rating; referenční skupina; spotřební chování; advertising; celebrity; communication; consumer behavior; opinion leadership; purchase decision process; Q-rating; reference group; target group; the black box model

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41912

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197363


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet