Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 90 záznamů.  začátekpředchozí36 - 45dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace týmu HC Slavoj Velké Popovice
Kukačka, Lukáš ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Med, Daniel (oponent)
Název: Marketingová komunikace týmu HC Slavoj Velké Popovice Cíle: Cílem práce je na základě analýzy současné marketingové komunikace klubu HC Slavoj Velké Popovice a provedeném kvantitativním výzkumu, předložit konkrétní návrhy, které povedou ke zlepšení a oslovení většího počtu rodičů potencionálních hráčů. Metody: V práci byly použity kvantitativní výzkumné metody a výsledky šetření byly blíže popsány v analytické části práce. Kvantitativní metody probíhaly formou elektronického a osobního dotazování. Elektronického dotazování se účastnilo 75 rodičů, jejichž děti spadaly do kategorie přípravek a mladších žáků. Při osobním dotazování bylo osloveno 100 respondentů, kteří reprezentovali současný fanklub Slavoje Velkých Popovice Dalšími využitými metodami v práci byly neformální rozhovory s představiteli klubu a následná analýza interních dokumentů. Výsledky: Na základě vyhodnocení průzkumu bylo odhaleno, že marketingová komunikace týmu HC Slavoj Velké Popovice neefektivně využívá jednotlivé komunikační nástroje. Následná analýza poté odhalila hlavní příčinu, která souvisí s neaktuálností zveřejňovaných informací. Proto byly navrženy jednotlivá opatření, která klubu s rozvojem jednotlivých nástrojů pomohou. Klíčová slova: Lední hokej, marketing, marketing ve sportu, komunikace, propagace, klubové...
Komparace komunikace fotbalové a hokejové reprezentace ČR s fanoušky v letech 2014-2018
Touma, Štěpán ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce "Komparace komunikace fotbalové a hokejové reprezentace České republiky s fanoušky v letech 2014-2018" se zabývá analýzou a srovnáním způsobu, jakým oba vybrané národní týmy komunikovaly s fanoušky během určeného časového období, které bylo vybráno z důvodu podobných sportovních situací obou mužstev. Cílem práce je zmapovat komunikaci obou reprezentací a zodpovědět otázku, zda a případně v jakých oblastech se přístup k ní u vybraných subjektů lišil. V teoretické části je hlavní pozornost věnována uplatnění marketingu a public relations ve sportovním prostředí, s důrazem na charakteristické rysy sportovních fanoušků. Praktická část práce se věnuje představení kontextu, v rámci kterého se komunikace obou reprezentací ve zkoumaném období odehrávala, a následné analýze konkrétních aktivit. Poznatky získané při samostatné analýze obou národních týmů jsou poté využity v komparativní části, jejímž cílem je identifikovat společné i rozdílné znaky v komunikaci obou reprezentací s fanoušky.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti
Cvrček, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků u vybrané společnosti Cíle: Cílem této bakalářské práce bylo zjistit pomocí marketingového výzkumu spokojenost zákazníků s nabízenými službami 20min Fitness. Získané názory a připomínky sloužili k vypracování návrhu na zlepšení nabízených služeb. Návrhy budou předloženy a prezentovány vedení 20min Fitness. Metody: Pro zjištění spokojenosti zákazníků byl proveden kvantitativní výzkum formou písemného a elektronického dotazování. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou zobrazeny pomocí grafů a tabulek v analytické části. Výsledky dotazování odhalily určité nedostatky, ale obecně jsou zákazníci se službami relativně spokojeni. Klíčová slova: Sportovní marketing, služby, sportovní služby, spokojenost zákazníka, marketingový mix služeb, marketingový výzkum
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Lakomá, Milena ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je shrnuta celková teorie ambush marketingu včetně několika reálných příkladů za posledních několik let ze světa mistrovství světa i olympiád a věnovala se i tématu sponzorství, aby byl jasný rozdíl mezi těmito dvěma druhy komunikace. Práce rozebírá i právní a etické limity této formy komunikace. I přesto, že jde o stále běžněji praktikovaný způsob marketingové komunikace tento pojem laická veřejnost téměř nezná. Dle výzkumu v rámci praktické části mé bakalářské práce jsem zjistila většinovou neznalost pojmu, ale zároveň dobrou schopnost ambush marketing rozeznat. Celkově lidé ale ambush marketing vnímají spíše negativně a jako neetický.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků RS Sportcentra
Brožová, Ivona ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků RS Sportcentra Cíle: Cílem bakalářské práce je zjistit pomocí marketingového výzkumu spokojenost zákazníků s nabízenými službami RS Sportcentra Získané názory a připomínky k poskytovaným službám poslouží k vypracování návrhů na možné zlepšení těchto služeb. Návrhy na zlepšení budou předloženy vedení RS Sportcentra. Po předložení návrhů bude vyslechnut názor manažera a jeho budoucí postup ve vedení sportcentra. Metody: Pro zjištění spokojenosti zákazníků byl proveden kvantitativní výzkum formou písemného a elektronického dotazování. K prohloubení výzkumu byly využity kvalitativní rozhovory pomocí návodu. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou zachyceny pomocí grafů a klasifikačních křížů. Z výsledků je patrné, že jsou zákazníci RS Sportcentra poměrně spokojeni. Přesto byly dotazováním zjištěny určité nedostatky, na kterých by měl management sportcentra zapracovat. Na základě výsledků výzkumu byla sestavena doporučení a předložena vedení RS Sportcentra. Klíčová slova: sportovní marketing, služby, sportovní služby, spokojenost zákazníka
Sponzoring českého biatlonu v letech 2013-2018: Případová studie Hamé
Uhlířová, Markéta ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá sponzoringem českého biatlonu v letech 2013-2018. V tomto období se z poměrně neznámého sportu stal celonárodní fenomén a přilákal značnou řadu nových sponzorů. V současné době patří mezi sponzory např. Viessmann, Hamé, Alpine Pro nebo Atex. Tato práce se zaměřuje i na současným trend zvyšování efektivnosti sponzoringu pomocí aktivní spolupráce se sponzorovaným subjektem v prostředí českého biatlonu. Teoretická část této práce je věnována vymezení sponzoringu a jeho fungování v oblasti sportu. Dále je představen Český svaz biatlonu jako sponzorovaný subjekt a popsána jeho spolupráce se sponzory. V praktické části je pozornost zaměřena na společnost Hamé, která je hlavním partnerem českého biatlonu od roku 2013. Právě tento partner využívá biatlon nejčastěji ke svým propagačním aktivitám. Od počátku spolupráce tak tvoří čeští biatlonisté hlavní tvář značky Hamé a objevují se v jejích několika reklamních kampaních. Propojení biatlonistů s produkty Hamé má pro cílovou skupinu symbolizovat zdravý životní styl. Součástí této práce je i kvantitativní výzkum zabývající se znalostí sponzorů českého biatlonu a vztahem respondentů ke společnosti Hamé. Výsledky výzkumu potvrzují postavení Hamé jako dominantního sponzora a reprezentují vnímání mladší věkové skupiny, na kterou svými...
Fotbalové utkání AC Sparty Praha jako produkt pro marketing
Jerie, Martin ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Fotbalové utkání AC Sparty Praha jako produkt pro marketing Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je vypracovat návrhy a doporučení pro zdokonalení marketingových aktivit v den fotbalového utkání. Metody: Zdokonalení jsou vypracována na základě elektronického dotazování fanoušků AC Sparty Praha a osobních rozhovorů s marketingovými experty v oblasti fotbalu. Použito bylo také přímé pozorování, bez použití techniky. Výsledky: Doporučení a návrhy jsou zaměřeny na efektivnější využívání prvků marketingového produktu fotbalového utkání AC Sparty Praha na domácím stadionu. Nespokojenost fanoušků byla především v počtu a čistotě toalet, kapacitě stánků s občerstvením a rychlosti obsluhy. V bezpečnosti a doprovodném programu vidí fanoušci rezervy. Klíčová slova: Sportovní marketing, spokojenost fanoušků, marketingový výzkum
Návrh komunikačního mixu univerzitního hokejového klubu
Vojáček, Filip ; Rucki, Kristýna (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce jsou návrhy na zlepšení komunikačního mixu univerzitního hokejového klubu Cavaliers Brno na základě analýzy a zhodnocení stávajícího komunikačního mixu organizace. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska, která s danou problematikou souvisí. Druhá část práce je zaměřena na charakteristiku organizace, SWOT analýzu, marketingový mix a hlavně na současný komunikační mix společnosti, na jehož základě jsou v poslední části práce rozpracovány návrhy na zlepšení současné situace.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportcentra TJ Lokomotiva Beroun
Podlaha, Rostislav ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportcentra TJ Lokomotiva Beroun Cíle: Bakalářská práce "Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportcentra TJ Lokomotiva Beroun" je v konečné podobě důležitým zdrojem informací pro sportcentrum TJ Lokomotiva Beroun. Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků se službami a produkty v závislosti na jejich očekávání. Získané názory, připomínky a návrhy respondentů na poskytované služby, byly použity ke zhodnocení stavu sportovní organizace. Na základě zhodnocení stavu byl předložen návrh na možné zlepšení. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků na dané téma. Pro zjištění spokojenosti zákazníků byl použit marketingový výzkum založená na metodě dotazníkového šetření. Výsledky otázek z dotazníku jsou zachyceny v grafech. Na základě jejich interpretace byl vyhodnocen stav a provoz organizace Při získání informací o provozu sportcentra TJ Lokomotiva Beroun byl proveden polostrukturovaný dotazník se zaměstnancem sportcentra. Výsledky: Marketingový výzkum je zdrojem informací, který ve sportcentru doposud nebyl, a proto vedení sportcentra nemělo přehled o skutečných požadavcích a přáních svých zákazníků Klíčová slova: sportovní marketing, sportovní služby, marketingový mix služeb, spokojenost zákazníka, marketingový výzkum
Zhodnocení marketingové koncepce Bosu Nymburk Sport & Dancehall
Šperková, Barbora ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Zhodnocení marketingové koncepce Bosu Nymburk Sport & Dancehall Cíle: Hlavním cílem této práce je popsat marketingovou koncepci Bosu Nymburk Sport a Dancehall a zhodnotit její marketingový mix 7P. Dalším cílem je navrhnout opatření ke zlepšení této koncepce. Metody: Informace o provozu fitcentra byly získány díky návštěvám nabízených lekcí. Pro získání dalších potřebných informací byl proveden polostrukturovaný rozhovor se zakladatelkou. Ke zjištění názorů od zákazníků byla použita kvantitativní metoda elektronické dotazování. Výsledky: Téměř všechny aspekty marketingového mixu Bosu Nymburk byly hodnocené pozitivně. Díky bakalářské práci bylo možné navrhnout konkrétní opatření ke zlepšení služeb fitness centra a jejich případná realizace by měla vést k ještě spokojenějším zákazníkům. Klíčová slova: marketing sportu, sportovní služby, marketingový mix služeb, marketingový výzkum

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 90 záznamů.   začátekpředchozí36 - 45dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.