Název: Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Překlad názvu: Ambush marketing on the example of 2015 Ice Hockey World Championship
Autoři: Lakomá, Milena ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Ambush marketing; guerilla marketing; marketing velkých sportovních akcí; parazitující marketing; sponzoring; sportovní marketing; Ambush marketing; big sports events marketing; guerilla marketing; parasitic marketing; sponsorship; sports marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/102695

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-388881


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-11-15, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet