Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 55 záznamů.  začátekpředchozí35 - 44dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Moderní tréninkové pomůcky pro lední hokej
Křepelka, Jonáš ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Pokorný, Ladislav (oponent)
Název práce: Moderní tréninkové pomůcky pro lední hokej Cíl práce: Pomocí standardizovaných rozhovorů zjistit četnost používání moderních hokejových pomůcek v zahraničí, poté prostřednictvím dotazníkového šetření zmapovat četnost a současný stav používání moderních hokejových pomůcek u hráčů ledního hokeje ve věku 12 - 13 let v České republice. Dle zjištění doporučit příklady tréninkových cvičení, které jsou vhodné pro další rozvoj dovedností u hráčů v přípravě na ledě i mimo led. Metoda: Pozorování, nepřímé pozorování, analýza dokumentů, dotazníkové šetření, analýza dat, standardizovaný rozhovor. Výsledky: Výsledky diplomové práce nám ukázali, že četnost a stav používání moderních tréninkových pomůcek pro lední hokej je v České republice oproti zahraničí na nízké úrovni. Některé pomůcky u nás nejsou používány vůbec. 40% dotazovaných mužstev u nás pomůcky nepoužívá. Na tomto základě jsem doporučil příklady tréninkových cvičení s využitím moderních pomůcek pro lední hokej a uvedl jsem několik doporučení, jak správně pracovat s moderními pomůckami. Klíčová slova: Lední hokej, Bruslení, Stickhandling, Pomůcky, Slide Board, Passmaster, Attack triangle, SweetHands
Současné možnosti využití plaveckých pomůcek pro zefektivnění tréninku v triatlonu a plavání
Zikmund, Jan ; Kovářová, Lenka (vedoucí práce) ; Horčic, Josef (oponent)
Název: Současné možnosti využití plaveckých pomůcek pro zefektivnění tréninku v triatlonu a plavání Cíle: Hlavním cílem této práce je zmapovat plavecké pomůcky, které jsou v současné době k dostání na trhu, a které se nejčastěji využívají v plaveckém tréninku. Dalším cílem je seznámení se s danými pomůckami a stručně popsat jejich vlastnosti. Na závěr vytvoříme souhrnný seznam pomůcek a jejich využití v tréninku plavců a triatlonistů. Metody: Práce je rešeršního charakteru. Kriticky hodnotí současný stav dané problematiky a uvádí souhrnný přehled plaveckých pomůcek. Výsledky: Zjistilo se, že na současném trhu je mnoho plaveckých pomůcek, které se dají využít ke zlepšení plavání a k zefektivnění tréninku. Vytvořil se přehled plaveckých pomůcek, které se uvedly v přehledové závěrečné tabulce. U každé pomůcky se uvedl její stručný popis a využívání v ročním tréninkovém cyklu. Klíčová slova: pomůcky, posilování, síla, trénink
Stanovení daně z příjmů podle pomůcek
Svoboda, Daniel ; Jarošová, Tereza (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na postup správce daně při nesplnění předepsaných povinností kladených na daňový subjekt při dokazování a následný přechod na stanovení daně podle pomůcek. V úvodní části jsou definovány základní teoretické pojmy týkající se správy daní a způsobu stanovení daně. Následně je provedena analýza aktuální judikatury Nejvyššího správního soudu zaměřená na problematiku stanovení daně podle pomůcek. Výsledkem je pak sestavení návrhu metodického postupu správce daně při stanovení daně podle pomůcek a jeho aplikace na modelových příkladech.
Specifické vývojové poruchy učení a jejich reedukce
Lorencová, Tereza ; Cintlová, Jitka (vedoucí práce) ; Nováková, Ivana (oponent)
Práce popisuje všechny specifické poruchy učení v obecné rovině. Nejvíce se zaměřu- je na dyslexii, dysgrafii a dysortografii. Uvádí příčiny a projevy SPU a jejich odraz na psychi- ce dětí a životě jejich rodin. Také se věnuje obecným metodám reedukace poruch učení i kon- krétním metodám nápravy dyslexie, dysgrafie a dysortografie včetně nástinu potřebných po- můcek k reedukaci. Představuje systém péče o děti s SPU v České Republice, resp. kdo se vzděláváním a péčí o tyto jedince může zabývat. K šetření v praktické části práce jsou použity následující metody: analýza dokumentace, pozorování, rozhovor a zpracování kazuistik. Šet- ření probíhalo ve dvou institucích, které se zabývají péčí o děti s SPU. Cílem praktické části bakalářské práce je představit dvě instituce pracující s dětmi se SPU, analyzovat jejich meto- dy nápravy SPU a sestavit kazuistiky dvou vybraných žáků.
Vývoj dítěte se zrakovým postižením
Šafránková, Markéta ; Květoňová, Lea (vedoucí práce) ; Šumníková, Pavlína (oponent)
1 RESUMÉ Bakalářská práce na téma "Vývoj dítěte se zrakovým postižením" se zaměřila v rámci této kategorie na slabozraké děti. Konkrétně pak v teoretické části seznámila čtenáře s pojmem slabozrakosti z obecného hlediska (diagnostické nástroje, etiologie, projevy), s rozvojem slabozrakého dítěte, možnými komplikacemi, ale zároveň i s možnostmi podpory. Takto získané poznatky byly poté v praktické části porovnány s konkrétními případy dvou slabozrakých dětí. Teoretická část práce vycházela z poznatků obsažených v odborné literatuře a v dalších materiálech. U praktické části byla možnost nahlédnout do osobních dokumentů vybraných žáků, pozorovat je při vyučování a realizovat s nimi rozhovor. Po vyhodnocení získaných informací lze uvést tyto závěry. Autoři, zabývající se tématem zrakového postižení, se převážně zaměřují na děti nevidomé či se zbytky zraku. Proto bylo mým záměrem soustředit se hlavní mezníky ve vývoji slabozrakých dětí a případné obtíže. Cose týče dostupných pomůcek pro slabozraké děti, je jejich škála opravdu široká a toto téma je popsáno velkým počtem autorů. U hraček a her určených slabozrakým dětem se znovu setkáme s malým množstvím dostupné literatury a prostor je věnován spíše dětem s vážnějším postižením zraku. V souvislosti s hrami se podařilo shromáždit dostatek informací pro...
Selma Brandl: Die Moderne Reitschule, Der richtige Weg zur Harmonie im Sattel (kap. Dressur) - komentovaný překlad
Bártová, Hana ; Svoboda, Tomáš (vedoucí práce) ; Kloudová, Věra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá komentovaným překladem textu s jezdeckou tematikou. Jejím cílem je vytvořit takový překlad, který by mohl být bez větších úprav publikován v časopise Jezdectví nebo na internetovém serveru Equichannel. Při překladu jsem se řídila překladatelským postupem tak, jak jej definoval Jiří Levý ve své knize Umění překladu. Výchozí text jsem nejprve analyzovala podle Christiane Nordové, poté jsem hledala místa, která by mohla být překladatelským oříškem. Obtížná místa jsem zkoumala v jejich širší souvislosti a hledala k nim vhodné české ekvivalenty. Při překladu terminologie jsem vycházela z pravidel České jezdecké federace a další odborné literatury. Jelikož existuje málo česky psané či do češtiny přeložené literatury o jezdectví (konkrétně o drezuře), chtěla bych tímto překladem rozšířit literární základnu tohoto sportu. Drezura a jezdecký sport všeobecně se u nás netěší takovému zájmu jako např. v Německu, a proto se snažím příjemce cílového textu silněji oslovit, aby si text získal jeho zájem. První část své práce věnuji samotnému překladu, neopomínám přitom překlady popisku k obrázkům, analýzou výchozího textu se zabývám v části druhé a v poslední části práce popisuji překladatelské problémy, se kterými jsem se setkala, a konfrontuji přitom text originálu s textem překladu.
Problematika výuky psaní levorukých žáků
HERWIGOVÁ, Kateřina
Diplomová práce Problematika výuky psaní levorukých žáků je zaměřena na problematiku výuky prvopočátečního psaní levorukých žáků v prvních třídách základních škol. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zabývá lateralitou a levorukostí obecně. Dále pak vývojem leváctví v historii a v současné době, zejména pak vývojem motorických schopností levorukých dětí od předškolního věku. Dalším cílem je zmapovat úskalí předškolního období dítěte a případné problémy při výuce psaní. Hlavní část práce je zaměřena na výuku psaní v prvních třídách a správné metodické vedení žáků při psaní. Výzkumná část se zaměřuje na analýzu výuky psaní levorukých žáků v prvních třídách základních škol Středočeského kraje. Zkoumá poměr levorukých dívek a chlapců, správné držení psacího náčiní, sklon papíru, sklon písma, správné sezení, používání ergonomických pomůcek a používání pera či tužky.
Možnosti vstupu na trh s pomôckami pre bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci
Opáleková, Lucia
Možnosti vstupu do odvětví s pomůckami pro bezpečnost a ochranu zdraví při práci. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Bakalářská práce se zabývá bariérami vstupu pro nově vstupující firmy do odvětví s pomůckami BOZP a rovněž také zhodnocením atraktivity samotného odvětví. V teoretické části se věnuje popisu faktorů, které ovlivňují odvětví, a zároveň teoreticky přibližuje postupy analýz, které jsou použité v praktické části. V praktické části jsou vyhodnocená data a informace pro zhodnocení daného odvětví. Vstup do odvětví je hodnocený jako možný a jednoduchý. Atraktivita odvětví je hodnocená jako střední.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 55 záznamů.   začátekpředchozí35 - 44dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.