| |
| |
| |
|
Analýza marketingového mixu společnosti Glaverbel Czech a.s.
Nedbal, Lukáš ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Řeholová, Štěpánka (oponent)
Předmětem práce je analýza marketingových nástrojů největšího výrobce plochého skla ve střední a východní Evropě. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky týkající se významu jednotlivých marketingových nástrojů na průmyslovém trhu. Z toho vychází praktická část, v níž dochází k hodnocení konkrétních marketingových činností vybraného podniku. Práce obsahuje i řadu doporučení, jak zefektivnit stávající marketingový mix. Hlavním cílem je podat informace o přednostech a nedostatcích marketingového mixu tohoto velkého průmyslového podniku.
|
|
Analýza studentských bankovních účtů
Vrána, Lukáš Mgr. ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Koláček, Michal (oponent)
Cílem práce byla analýza studentských bankovních účtů v České republice. Její součástí byl podrobný popis situace a následné srovnání studentských účtů přítomných na našem trhu. Vytvořil jsem srovnávací model, pomocí kterého jsem identifikoval nejlepší nabídku. Dále jsem provedl dotazníkové šetření majitelů studentských bankovních účtů. Výsledky jednotlivých odpovědí byly zobrazeny ve formě grafického přehledu i s uvedením případného ověření platnosti statistických hypotéz. Na základě takto získaných dat jsem vytvořil soubor doporučení pro marketing studentských bankovních účtů.
|
|
Marketingová strategie firmy ZKL Bearings CZ, a.s.
Prášilová, Jana ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Hrádek, Vladimír (oponent)
Cílem mé práce bylo definovat marketingovou strategii firmy ZKL Bearings CZ, a.s. a zformulovat doporučení pro firmu v této oblasti. K cíli jsem postupovala následujícími kroky: 1. charakterizovala jsem postavení firmy ZKL Bearings CZ, a.s. v koncernu ZKL, 2. definovala jsem základní poslání podniku, 3. vytvořila jsem důkladnou situační analýzu firmy, která zahrnovala SWOT analýzu, analýzu konkurence, analýzu trhu a prognózy prodejů až do roku 2011, 4. stanovila jsem marketingové cíle a v návaznosti na ně strategický marketingový mix a marketingové strategie, 5. vyslovila jsem doporučení pro strategický směr firmy ZKL Bearings CZ, a.s. Svůj přínos k řešené problematice vidím hlavně v nezaujatém posouzení současného strategického směru a v novém pohledu na tuto problematiku, který není poznamenán zakonzervovanými postupy ve firmě. Poznatky v mojí práci jsou využitelné především ve firmě ZKL Bearings CZ, a.s. a popřípadě pro diplomové práce s podobným zaměřením.
|
|
Marketing města Jihlavy
Losenický, Aleš ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Kottová, Alena (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o využití marketingu v oblasti řízení rozvoje města. Práce se věnuje především třem hlavním cílovým skupinám města (obyvatelům, podnikatelům a turistům). Teoretická část popisuje vývoj městského marketingu, srovnání komerčního a městského marketingu, tvorbu strategie a marketingový mix města. Obsah aplikační části tvoří nejprve charakteristika města Jihlavy, dále situační analýza a tvorba strategie města. Hlavní částí práce je zpracování marketingového mixu města Jihlavy. V závěru práce je zhodnocen přístup města Jihlavy k marketingu a jsou také navržena zlepšení současného stavu.
|
| |
| |
|
Návrh komunikační a informační strategie pro Českou asociaci létajícího disku
Balážová, Radka ; Johnova, Radka Mgr (vedoucí práce) ; Kučerová, Helena (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou České Asociace Létajícího disku. Obsahuje teoretickou část shrnující význam marketingové komunikace pro neziskovou organizaci a postup při vytváření komunikační strategie firmy. Zahrnuje marketingovou situační analýzu organizace, analýzu jejích informačních zdrojů, hodnotí povědomí jejích členů o činnosti organizace. Povědomí veřejnosti o existenci sportů, které tato organizace propaguje. Zabývá se komunikačním mixem společnosti a dává doporučení pro úpravu komunikačního mixu organizace. Formuluje požadavky na funkčnost informačního systému organizace
|