Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3,165 záznamů.  začátekpředchozí3123 - 3132dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zhodnocení marketingových nástrojů ve firmě
Tuma, Josef ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce)
Zhodnocení marketingových nástrojů ve vybrané firmě s hlavním zaměřením na produkt, jejich současný stav a možný vývoj do budoucna.
Uplatnění marketingového řízení v podniku Dobler Metallbau s.r.o.
Kašová, Gabriela Bc. ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Trefancová, Dana (oponent)
Obsahem práce je vyvození základních teoretických východisek marketingového řízení, které se v praktické části jednotlivě analyzují.V první části jsem podrobně charakterizovala plánování, ve druhé části realizaci a ve třetí části kontrolu.Stručně jsem charakterizovala podnik Dobler Metallbau s.r.o.,v části realizace provedla analýzu marketingového mixu a navrhla opatření vedoucí ke zlepšení situace podniku.
Analýza marketingového mixu spoločnosti LIFELINE Slovakia, s.r.o.
Kulanová, Eva ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Lamač, Peter (oponent)
Diplomová práca sa zaoberá marketingovou aktivitou spoločnosti pôsobiacej v oblasti módy na slovenskom trhu. Práca podrobne popisuje a analyzuje jednotlivé časti marketingového mixu. Náplňou práce je taktiež analýza vnútorného a vonkajšieho prostredia za zistenia silných a slabých stránok, príležitostí a hrozieb. V závere je navrhnutá koncepcia možných zmien.
Analýza marketingového mixu společnosti Glaverbel Czech a.s.
Nedbal, Lukáš ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Řeholová, Štěpánka (oponent)
Předmětem práce je analýza marketingových nástrojů největšího výrobce plochého skla ve střední a východní Evropě. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky týkající se významu jednotlivých marketingových nástrojů na průmyslovém trhu. Z toho vychází praktická část, v níž dochází k hodnocení konkrétních marketingových činností vybraného podniku. Práce obsahuje i řadu doporučení, jak zefektivnit stávající marketingový mix. Hlavním cílem je podat informace o přednostech a nedostatcích marketingového mixu tohoto velkého průmyslového podniku.
Analýza studentských bankovních účtů
Vrána, Lukáš Mgr. ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Koláček, Michal (oponent)
Cílem práce byla analýza studentských bankovních účtů v České republice. Její součástí byl podrobný popis situace a následné srovnání studentských účtů přítomných na našem trhu. Vytvořil jsem srovnávací model, pomocí kterého jsem identifikoval nejlepší nabídku. Dále jsem provedl dotazníkové šetření majitelů studentských bankovních účtů. Výsledky jednotlivých odpovědí byly zobrazeny ve formě grafického přehledu i s uvedením případného ověření platnosti statistických hypotéz. Na základě takto získaných dat jsem vytvořil soubor doporučení pro marketing studentských bankovních účtů.
Marketingová strategie firmy ZKL Bearings CZ, a.s.
Prášilová, Jana ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Hrádek, Vladimír (oponent)
Cílem mé práce bylo definovat marketingovou strategii firmy ZKL Bearings CZ, a.s. a zformulovat doporučení pro firmu v této oblasti. K cíli jsem postupovala následujícími kroky: 1. charakterizovala jsem postavení firmy ZKL Bearings CZ, a.s. v koncernu ZKL, 2. definovala jsem základní poslání podniku, 3. vytvořila jsem důkladnou situační analýzu firmy, která zahrnovala SWOT analýzu, analýzu konkurence, analýzu trhu a prognózy prodejů až do roku 2011, 4. stanovila jsem marketingové cíle a v návaznosti na ně strategický marketingový mix a marketingové strategie, 5. vyslovila jsem doporučení pro strategický směr firmy ZKL Bearings CZ, a.s. Svůj přínos k řešené problematice vidím hlavně v nezaujatém posouzení současného strategického směru a v novém pohledu na tuto problematiku, který není poznamenán zakonzervovanými postupy ve firmě. Poznatky v mojí práci jsou využitelné především ve firmě ZKL Bearings CZ, a.s. a popřípadě pro diplomové práce s podobným zaměřením.
Marketing města Jihlavy
Losenický, Aleš ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Kottová, Alena (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o využití marketingu v oblasti řízení rozvoje města. Práce se věnuje především třem hlavním cílovým skupinám města (obyvatelům, podnikatelům a turistům). Teoretická část popisuje vývoj městského marketingu, srovnání komerčního a městského marketingu, tvorbu strategie a marketingový mix města. Obsah aplikační části tvoří nejprve charakteristika města Jihlavy, dále situační analýza a tvorba strategie města. Hlavní částí práce je zpracování marketingového mixu města Jihlavy. V závěru práce je zhodnocen přístup města Jihlavy k marketingu a jsou také navržena zlepšení současného stavu.
Analýza marketingových aktivit firmy Rigips, s. r. o.
Rusková, Lucie BSBA ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Říhová, Martina (oponent)
Práce uvádí základní údaje o stavebnictví v ČR a specifika marketingu ve stavebnictví. Praktická část popisuje fungování společnosti Rigips, analyzuje marketingové okolí této firmy a její marketingové aktivity s důrazem na marketingový mix. Práce dále odhaluje určité nedostatky firmy v oblasti marketingových aktivit a navrhuje jejich řešení.
Uplatnění nástrojů marketingového mixu ve farmaceutické spoečnosti
Podlešáková, Markéta Bc. ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Ječmínková, Monika (oponent)
Popis a zhodnocení užití marketingového mixu ve farmaceutické společnosti.
Návrh komunikační a informační strategie pro Českou asociaci létajícího disku
Balážová, Radka ; Johnova, Radka Mgr (vedoucí práce) ; Kučerová, Helena (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou České Asociace Létajícího disku. Obsahuje teoretickou část shrnující význam marketingové komunikace pro neziskovou organizaci a postup při vytváření komunikační strategie firmy. Zahrnuje marketingovou situační analýzu organizace, analýzu jejích informačních zdrojů, hodnotí povědomí jejích členů o činnosti organizace. Povědomí veřejnosti o existenci sportů, které tato organizace propaguje. Zabývá se komunikačním mixem společnosti a dává doporučení pro úpravu komunikačního mixu organizace. Formuluje požadavky na funkčnost informačního systému organizace

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 3,165 záznamů.   začátekpředchozí3123 - 3132dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.