Název: Analýza marketingového mixu společnosti Glaverbel Czech a.s.
Autoři: Nedbal, Lukáš ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Řeholová, Štěpánka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Předmětem práce je analýza marketingových nástrojů největšího výrobce plochého skla ve střední a východní Evropě. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky týkající se významu jednotlivých marketingových nástrojů na průmyslovém trhu. Z toho vychází praktická část, v níž dochází k hodnocení konkrétních marketingových činností vybraného podniku. Práce obsahuje i řadu doporučení, jak zefektivnit stávající marketingový mix. Hlavním cílem je podat informace o přednostech a nedostatcích marketingového mixu tohoto velkého průmyslového podniku.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/4730

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2637


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet