Název: Zhodnocení marketingových nástrojů ve firmě
Překlad názvu: Evaluation of Marketing Tools in MARIE TUMOVÁ Firm
Autoři: Tuma, Josef ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Zhodnocení marketingových nástrojů ve vybrané firmě s hlavním zaměřením na produkt, jejich současný stav a možný vývoj do budoucna.
Klíčová slova: 4P; cena; distribuce; marketingová komunikace; marketingový mix; produkt

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5529

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2991


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet