Název: Analýza marketingových aktivit firmy Rigips, s. r. o.
Autoři: Rusková, Lucie BSBA ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Říhová, Martina (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce uvádí základní údaje o stavebnictví v ČR a specifika marketingu ve stavebnictví. Praktická část popisuje fungování společnosti Rigips, analyzuje marketingové okolí této firmy a její marketingové aktivity s důrazem na marketingový mix. Práce dále odhaluje určité nedostatky firmy v oblasti marketingových aktivit a navrhuje jejich řešení.
Klíčová slova: marketing; marketingové prostředí; marketingový mix; stavebnictví

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/4473

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2502


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet