Název:
Analýza marketingových aktivit firmy Rigips, s. r. o.
Autoři:
Rusková, Lucie BSBA ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Říhová, Martina (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce uvádí základní údaje o stavebnictví v ČR a specifika marketingu ve stavebnictví. Praktická část popisuje fungování společnosti Rigips, analyzuje marketingové okolí této firmy a její marketingové aktivity s důrazem na marketingový mix. Práce dále odhaluje určité nedostatky firmy v oblasti marketingových aktivit a navrhuje jejich řešení.
Klíčová slova:
marketing; marketingové prostředí; marketingový mix; stavebnictví
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/4473