Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie firmy ZKL Bearings CZ, a.s.
Prášilová, Jana ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Hrádek, Vladimír (oponent)
Cílem mé práce bylo definovat marketingovou strategii firmy ZKL Bearings CZ, a.s. a zformulovat doporučení pro firmu v této oblasti. K cíli jsem postupovala následujícími kroky: 1. charakterizovala jsem postavení firmy ZKL Bearings CZ, a.s. v koncernu ZKL, 2. definovala jsem základní poslání podniku, 3. vytvořila jsem důkladnou situační analýzu firmy, která zahrnovala SWOT analýzu, analýzu konkurence, analýzu trhu a prognózy prodejů až do roku 2011, 4. stanovila jsem marketingové cíle a v návaznosti na ně strategický marketingový mix a marketingové strategie, 5. vyslovila jsem doporučení pro strategický směr firmy ZKL Bearings CZ, a.s. Svůj přínos k řešené problematice vidím hlavně v nezaujatém posouzení současného strategického směru a v novém pohledu na tuto problematiku, který není poznamenán zakonzervovanými postupy ve firmě. Poznatky v mojí práci jsou využitelné především ve firmě ZKL Bearings CZ, a.s. a popřípadě pro diplomové práce s podobným zaměřením.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.