Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 190 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj a vzdělávání pracovníků pomocí outdoorových aktivit v ČSOB Pojišťovně
Plšek, Tomáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Rozvoj a vzdělávání pracovníků pomocí outdoorových aktivit v ČSOB Pojišťovně Cíle: Cílem této diplomové práce je na základě zjištění současného stavu nakládání s lidskými zdroji, metodami rozvoje a vzdělávání pracovníků v ČSOB pojišťovně následné navržení změn v oblasti lidských zdrojů. Dále pak nalezení efektivních řešení pro zkvalitnění v oblasti spolupráce, komunikace a rozvoje firemního lidského potenciálu pomocí zážitkových outdoorových aktivit. Metody: Analýza dokumentů, SWOT analýza, interview. Výsledky: Tvorba návrhů doporučení pro další strategii plánování v oblasti vzdělávání a rozvoje pracovníků. Těžištěm diplomové práce je navržení outdoorového teambuildingového kurzu, který bude moci management ČSOB Pojišťovny a její odbor pro lidské zdroje zahrnout do svých plánů v oblasti vzdělávání a rozvoje pracovníků. Klíčová slova: Vzdělávání, rozvoj, teambuilding, outdoor, tým, ČSOB Pojišťovna.
Implementace oblasti Člověk a příroda do ŠVP gymnázií z hlediska manažera
Kolín, Julius ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
Závěrečná práce se zabývá analýzou některých manažerských dovedností koordinátorů ŠVP při implementaci oblasti Člověk a příroda do Školních vzdělávacích programů gymnázií. Ověřuje, zda a v jaké míře byly cíleně využity manažerské dovednosti koordinátorů ŠVP především z hlediska komunikace. Práce vychází z teorie managementu v oblasti vedení lidí. Využívá teoretické poznatky z procesu tvorby a efektivního fungování týmu. Dalším východiskem jsou dokumenty souvisejících s kurikulární reformou na gymnáziích v České republice. Za pomoci řízených strukturovaných rozhovorů a doplňkového dotazníkového šetření se podařilo částečně zmapovat výše uvedenou problematiku a ukázat několik "příkladů dobré praxe" aplikovatelných v dalších školách. KLÍČOVÁ SLOVA: Implementace, Školní vzdělávací program, koordinátor ŠVP, oblast Člověk a příroda, tým, týmové role
Týmová spolupráce na psychosomatických klinikách v Bavorsku: inspirace pro rozvoj managementu v psychosomatické medicíně v ČR
Kratochvílová, Iva ; Holeyšovský, Jan (vedoucí práce) ; Trpišovský, Milan (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na organizaci interdisciplinární týmové spolupráce v oboru psychosomatiky na specializovaných klinikách v Bavorsku, popisuje systém organizace a vedení spolupráce tamních týmů a principy, které ji konstituují právě v tomto oboru. Práce je koncipována ve dvou navazujících částech, teoretické a empirické. Teoretická část práce je věnována definování problematiky týmů, týmové spolupráce, dále pak jejím charakteristikám ve zdravotnictví a v multioborových (interdisciplinárních) týmech s přihlédnutím ke specifikům vedení těchto týmů. Multioborové týmy a meziprofesní spolupráce je zde pojednána i ve vztahu k oboru psychosomatické medicíny. Navazuje souhrn současného zakotvení psychosomatické medicíny v rámci vzdělávání lékařů, legislativy a zdravotnického systému ve Spolkové republice Německo a v České republice. Systémové zakotvení oboru psychosomatické medicíny v Německu je jedním z hlavních důvodů, proč je empirická část zaměřena na německé prostředí psychosomatické praxe. Výsledky práce přinášejí model týmové spolupráce na psychosomatických klinikách v Bavorsku, kterým se české prostředí může inspirovat a svou koncepcí navázat na hlavní zjištěné principy týmové spolupráce. Těmi jsou společné vize a koncepty spolupráce a poskytované péče, základní terapeutické...
Mezitýmová spolupráce a společné trávení volného času zaměstnanců
Fördösová, Pavla ; Kuchař, Pavel (vedoucí práce) ; Tuček, Milan (oponent)
Diplomová práce Mezitýmová spolupráce a společné trávení volného času zaměstnanců se zabývá vztahem mezi četností zapojení jedinců do mezitýmové kooperace a jejich hodnocením této kooperace, sdílením informací a trávením volného času s kolegy. V teoretické části je téma nejdříve zařazeno do širšího rámce kultury. Dále jsou vymezeny hlavní oblasti, které zkoumanou problematiku ovlivňují. Důraz je kladen především na podnikovou kulturu, organizační klima a sociální vztahy mezi jedinci ve firmě. V empirické části je nejprve popsána výzkumná otázka, stanovena hlavní hypotéza a odvozeny operační hypotézy, provedena operacionalizace a představena firma a její týmy, které jsou předmětem zkoumání. Následně jsou teoreticky zakotveny a na základě analýzy získaných dat popsány jednotlivé procesy a jejich souvislosti, jimiž se práce zabývá. V závěru textu je zařazeno zmapování vzájemných sympatií, vazeb a nesympatií členů zkoumaných týmů a zjištěno, do jaké míry analýza dat potvrzuje stanovené hypotézy. Informace o sympatiích, vazbách a nesympatiích jedinců byly získány za použití prvního dotazníku na počátku šetření. Analýzy vnitrofiremní komunikace a sdílení informací, mezitýmové spolupráce a společného trávení volného času zaměstnanců vznikly na základě dat pořízených s využitím druhého dotazníku a...
Teambuildingové programy z pohledu vzdělávacích společností
Kabelka, Michal ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Teambuildingové programy z pohledu vzdělávacích společností. Cíle: Diplomová práce si klade za cíl navrhnout, realizovat a vyhodnotit teambuildingový kurz, zaměřený na rozvoj spolupráce a komunikačních dovedností. V návaznosti na téma teambuildingu práce analyzuje fungování společnosti, pořádající vzdělávací a rozvojové kurzy. Metody: V práci je využito metody pozorování, strukturovaného interview a písemného dotazování. Metoda pozorování byla aplikována na celou společnost. Interview bylo uskutečněno s vedoucím pracovníkem teambuildingové společnosti. Vzorek písemného dotazování tvořila skupina o velikosti 18 osob. Výsledky: Práce přináší ucelený pohled na problematiku teambuildingu, jako jednoho z nástrojů sloužících k rozvoji zaměstnanců. Výstupy získané písemným dotazováním účastníků navrhnutého programu, poukazují všeobecně na vydařený kurz. Klíčová slova: rozvoj, vzdělávání, zaměstnanec, tým, spolupráce, teambuilding.
Osobnost trenéra
Kubec, Jiří ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Frýbort, Pavel (oponent)
Název: Osobnost trenéra Cíle: Cílem této práce je shromáždit informace o typech a rolích trenéra. Dále zjistit vlastnosti a chování ideálního trenéra jak při tréninku, tak v utkání. Metody: Použil jsem metodu dotazování a obsahové analýzy. Metoda obsahové analýzy byla využita především v teoretické části a metoda dotazování ve výzkumné části. Výsledky: Byly zjištěny hlavní vlatnosti a způsoby chování trenéra, kterým dávají respondeti přednost a preferují je. Klíčová slova: trenér, tým, role, trénink, chování

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 190 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.