Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 773 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výběr a aplikace vhodné marketingové strategie nového podniku
Kramář, Jan ; Růžičková, Hana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se skládá z teoretické části, v níž se zabývá shromážděním potřebných informací o marketingu, trzích, metodách vnější a vnitřní analýzy podnikatelského prostředí a tvorbě marketingové strategie podniku. V praktické části je nejprve několika metodami zpracována analýza prostředí a následně na základě získaných informací navržena marketingová strategie nově vznikajícího podnikatelského subjektu v oblasti poskytování IT služeb.
Marketingový výzkum
Šmerda, Lukáš ; Mráček, Pavel (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti GFS s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a návrhovou část. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, které jsou obsaženy v analytické části. Praktická část se zabývá analýzami společnosti a marketingovým výzkumem v podobě dotazníkového šetření. Analýzy jsou následně vyhodnoceny a na jejich základě navrženy návrhy na zlepšení současného stavu.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Šárková, Lenka ; Vaňous, Marek (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zamena na problematiku spokojenosti zákazník malé slovenské společnosti promovie. Cílem mé práce je navrhnout taková opatení, která zvýší její úrove. Základem jsou analýzy vnitního i vnjšího prostedí společnosti, a marketingový przkum ve form elektronického dotazníku. Získaná data jsou podrobena analýze, následnému vyhodnocení a v závru jsou uvedeny návrhy konkrétních zmn, které povedou ke zvýšení úrovn spokojenosti zákazník vybrané společnosti.
Návrh na zlepšení marketingového mixu společnosti
Zemanová, Petra ; Vičík, Jakub (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh zlepšení marketingového mixu společnosti Ivánek – Zeman v.o.s. Teoretická část obsahuje definice a pojmy související s tématem marketingu a marketingového mixu. Analytická část zahrnuje analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, popisuje současný stav marketingového mixu společnosti a zjištěné informace shrnuje ve SWOT analýze. Poslední část práce se věnuje vlastním návrhům řešení, které vycházejí ze zjištěných skutečností v analytické části.
Studie spokojenosti zákazníků v neziskové organizaci
Moravčík, David ; Večeřová, Miroslava (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na spokojenost zákazníka v neziskové organizaci. V teoretické části jsou definovány základní pojmy týkající se zákazníka, spokojenosti zákazníka a pojmy související s neziskovou organizací. Cílem praktické části je poskytnout návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníka v cimbálové muzice.
Dům krátké cesty v Brně
Šrubařová, Jana ; Bukolský, Martin (oponent) ; Menšíková, Naděžda (vedoucí práce)
Řešené území se nachází v městské části Brno - Trnitá na nábřeží řeky Svitavy. Předmětem diplomové práce je architektonická studie vybrané části návrhu městské prostorové struktury s intenzivním využitím intravilánu města, řešené v předdiplomovém projektu, který předcházel vlastní diplomové práci. Návrh umožní míchání většího množství různých funkcí na relativně malé zastavěné ploše, která sníží nároky na dopravu a zajistí obyvatelům domu různé formy bydlení, služeb i zaměstnání. Půdorysný tvar objektu vychází z řešeného území, které je ze tří stran napojeno na přístupové komunikace. Hmotové a prostorové řešení respektuje okolní zástavbu a využívá stávající cyklostezku a chodníky v jihovýchodní části řešeného území. Základní hmota objektu je rozdělena třemi osami, procházejícími objektem, na tři bloky propojené společným vnitroblokem. Vzniká tak náměstí s atriem lemovaným stromořadím s možností posezení pod korunami stromů. Tvar těchto tří bloků je dále formován ubíráním hmoty, jehož důsledkem vznikají atria, terasy a lodžie, které vnáší do interiéru přirozené světlo a zároveň umožňuje prosvětlení vnitrobloku a okolních objektů v rámci řešeného území. Tato prostorová struktura je horizontálně členěna podle funkcí. Jsou zde navrženy podzemní hromadné garáže, pasáže s obchody, služby, administrativa / komerce a bydlení. I přes různorodost funkcí byl pro fasádu zvolen jednotný ráz bílých horizontálních liniích v kontrastu s tmavě šedými liniemi oken a fasádního obkladu.
Globální marketing internetových služeb
Číp, Vojtěch ; Pospěch, Ladislav (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem této práce je provést analýzu globálních marketingových strategií korporací zabývajících se poskytovaním služeb na internetu. Tyto společnosti poté konfrontovat s českými podniky působícím v obdobných oblastech a odhadnout budoucí vývoj. Nakonec pak nalézt takový podnikatelský model, který by uspěl, ne je na českém trhu, ale i v globální konkurenci.
Služba pro archivaci webového obsahu
Matuš, Adam ; Polčák, Libor (oponent) ; Serečun, Viliam (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce řeší návrh a implementaci webových mikroslužeb pro archivaci obsahu se zaměřením na stránky z deep webu. Zabývá se seznámením se s principy aplikačních protokolů HTTP a HTTPS a dále bude nastíněna architektura webových služeb. Čtenář bude seznámen s existujícím řešením frameworku pro archivaci a rekonstrukci webu Lemmiwinks. S využitím tohoto frameworku je navržen a implementován systém webových služeb, které lze využít pro archivaci zvoleného webového obsahu do formátu MAFF.
Marketingové řízení firmy
Matula, Erik ; Odehnal,, Lubomír (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá současným stavem poskytování služeb na pobočce České spořitelny v Hodoníně. Na základě analýzy metodou dotazníkového šetřeni je cílem poskytnout návrh na zvýšení úrovně poskytování služeb na dané pobočce a prosadit návrh prostřednictvím Kaizen.
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti
Jandová, Zuzana ; Jeřábková, Ivana (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků. Konkrétně analyzuje spokojenost zákazníků s poskytovanými službami přístupu k síti internet od společnosti network24 s.r.o. Na základě teoretických poznatků je provedena nejprve analýza společnosti a následně výzkum spokojenosti jejich zákazníků. Součástí práce jsou také návrhy, které by měly vést ke zlepšení spokojenosti zákazníků či ke zvýšení počtu zákazníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 773 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.