Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Role diváka během velké divadelní reformy
Vodehnalová, Petra ; Pšenička, Martin (vedoucí práce) ; Jiřík, Jan (oponent)
Práce se věnuje roli a pozici diváka v období velké divadelní reformy. Uvádí fenomén diváka do historických souvislostí a mapuje jeho nové postavení a proměny, jimiž na přelomu 19. a 20. století procházel. Popisuje nejvýznamnější změny v architektuře divadla a scénografii, které roli diváka ovlivnily a pozměnily. Dále práce uvádí na příkladech významných inscenátorů a jejich divadel, případně studií, názorové posuny ve sporu o míru aktivity diváka. Kromě názorů reformátorů, kteří své myšlenky uplatňovali rovnou v praxi, jsou do práce zahrnuty i názory vybraných divadelních nebo literárních teoretiků daného období. Klíčová slova: divák, velká divadelní reforma, divadelní studio, aktivní divák, pasivní divák
TV program jako komunikát. Informační hodnota a manipulativní strategie
Mendlová, Lucie ; Chejnová, Pavla (vedoucí práce) ; Janovec, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Televizní program jako komunikát. Informační hodnota a manipulativní strategie." se zaměřuje na analýzu informační hodnoty a využitých manipulativních prostředků v televizním programu. Hlavním zdrojem se stal nashromážděný materiál třiceti výtisků časopisu Magazín DNES z období od roku 2008 do 2010. Cílem práce bylo zmapovat zpracování televizního programu a užité metody ovlivňující preference adresáta.
Pošta pro tebe-reality TV a sociální motivace participantů
Ptáčková, Renáta ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Gerbery, Juraj (oponent)
_Diplomova_prace_Ptackova_Renata Diplomová práce "Pošta pro tebe - reality TV a sociální motivace participantů" se zaměřuje na sociální užití televize. Popisuje podrobně žánr reality TV, zmiňuje jeho krátkou historii vysílání a soustředí se na motivační prvky jednotlivých participantů pořadu Pošta pro tebe. Zkoumá vliv a účinek médií a vztah mediovaných obsahů ke společnosti a realitě. Za pomoci dotazníků a rozhovorů analyzuje diváckou základnu a zkoumá důvody návštěvy diváků v televizním studiu a důvody televizních diváků, proč pořad vyhledávají v televizním programu a sledují ho. Zkoumá důvěryhodnost pořadu a ptá se diváků, zda by se oni sami stali účastníky pořadu. Dále práce zachycuje diváckou sledovanost a oblíbenost v jednotlivých letech svého vysílání. V neposlední řadě popisuje tvorbu pořadu, jeho zákulisí. Práce je členěna do 4 kapitol: Teoretický úvod práce (objasňuje pojmy, které jsou pro práci klíčové z hlediska tématu), Sledovanost (analyzuje žebříčky sledovanosti prvního kanálu České televize a demografickou skladbu publika), Zákulisí pořadu (popisuje průběh natáčení, role jednotlivých zúčastněných participantů, technické zázemí pořadu), Publikum (definuje, kdo je publikum a interpretuje dotazníky a rozhovory s publikem učiněné). Samozřejmostí je Úvod a Závěr práce. Na samotný konec...
Zázemí identity
Kleinerová, Zuzana ; Kleinerová, Klára (oponent) ; Klodová, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce Zázemí identity / Za zemí identit je sérií akcí ve kterých usiluji o nalezení harmonie mezi kouzlem umění a života. Rozhodla jsem se iniciovat situace, „performance“ zprostředkovávající autentické, silné prožitky. V sebereflexivním pojetí inklinuji k performanci spjaté s životem. Vycházím ze své performanční praxe, ve které se síla a autenticita projevila především ve výměně energií mezi divákem a performerem. Začala jsem si stanovovat ideální podmínky performance za kterých by mohlo k této výměně a autentickému prožitku dojít. Podmínky pro vztah vzájemného prožívání situace „performera“ a „diváka“. V listopadu roku 2015 vznikl plán na sérii „autentických performancí“. Společné utváření „performančního“ počinu jsem ukotvila v konceptu identity, která je nekonečně formována ve vztazích a je nikdy nekončícím procesem vyjednávání. S obrazy vysněných setkání se ve jménu autentičnosti vystavuji anonymitě veřejného prostoru a čekám na moment svojí identifikace. Tím je moment, kdy si mě osoba, „divák“, který již mojí součástí je v rámci určité sociální role, všimne. Zasahuji do jeho každodennosti a svým způsobem ji získávám pro svou akci. To každodennost mnou zvoleného „diváka“ akci dotváří. Je zasazena do kontextu jeho života a stává se kompletní. V průběhu realizace se mi naskytla příležitost vystavovat v Palais de Tokyo. S vědomím významu takové příležitosti pro rozvoj vlastní umělecké kariéry jsem ji přijala jako výzvu postavit se čelem k podmínkám instituce, které jsou v naprostém rozporu s těmi, které jsem si dříve sama stanovila. V roli diváka jsem ve jménu věrnosti svým dosavadním zásadám v galerii chtěla být neviditelná a svou přítomnost se snažila utajit před skupinou, se kterou jsem měla možnost vystavovat. Východiskem poslední částí je nutnost. Poslední částí je obhajoba. A cíl: mít titul. V Brně, v prostoru Malé Ameriky mám 19. 5. zprostředkovat autentické prožitky z uplynulých situací, kterých je k dnešnímu dni (20. 4.) třiatřicet...
ROLE A VÝZNAM FOTOGRAFIE V MULTIMEDIÁLNÍM SVĚTĚ
Zídka, Lukáš ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent)
Lidský svět se neustále vyvíjí. Dnešní moderní společnost je v rámci technologického pokroku a globalizace dynamičtější než kdy dříve a to samé platí i pro současné pojetí světa fotografie. Tato oblast lidské činnosti za dobu své existence doznala celé řady změn a to jak technického, tak i duševního a významového charakteru. Jakou úlohu však fotografie hraje v dnešní moderní společnosti? Liší se oproti minulosti, a pokud ano, v čem? Co fotografii přinesly nové technologie a jakou měrou ji ovlivnily? A především, do jaké míry lze fotografii propojit a využít s dalšími složkami multimédií za účelem vytvoření ucelené multimediální zkušenosti? Analýza těchto otázek a jejich zodpovězení tvoří základ této bakalářské práce společně s interpretací výsledků a zkušeností praktických částí (fotografie) skupinového projektu Multimedia Display a Programu aplikovaného výzkumu a vývoje národní a kulturní identity (NAKI) vytvořeného ministerstvem ČR. Cílem této práce je poskytnout efektivní teoretickou základnu pro uchopení významu fotografie s cílem podat předpoklady pro maximální využití jejího potenciálu při tvorbě multimediálního projektu.
Rozvoj kreativity při tvorbě vystoupení orientálního tance s ohledem na požadavky současného publika
VÁŇOVÁ, Dominika
Práce se zabývá uplatněním a rozvojem kreativity tanečnice orientálního tance při tvorbě vystoupení pro dnešního diváka. Tato práce má čistě teoretický charakter a je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola pojednává o kreativitě, historickém vývoji jejího pojetí, osobnostními rysy ovlivňujícími kreativitu jedince a překážkách tvořivosti. V druhé kapitole hovoříme o orientálním tanci, jeho historii, současném využití a pozitivním vlivu na zdraví a psychiku ženy. Další kapitola se týká současného publika, jeho požadavků na živé taneční vystoupení. Dále zmiňuje vnější vlivy, které tyto požadavky formují. V poslední kapitole jsou uvedeny základní stavební kameny, tvořící taneční vystoupení, jako celek. Rovněž zde zmiňuji momenty rozvíjející kreativitu tanečnice při tvorbě a realizaci vystoupení.
Analýza motivace diváků pražských profesionálních činoherních divadel
Hájková, Mariana ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Boukal, Petr (oponent)
Diplomová práce "Analýza motivace diváků pražských profesionálních činoherních divadel" se zabývá zmapováním profesionální činoherní scény pražských stálých divadel z pohledu diváků. Na jeho základě vymezuje nejdůležitější motivační faktory pro jednotlivé tržní segmenty, které k návštěvě divadla vedou. V teoretické části práce definuje pojem divadlo a činohra, analyzuje divadelní trh v České republice a pražskou profesionální činoherní scénu, vymezuje specifika marketingového mixu v kontextu divadel, seznamuje se základními principy marketingového výzkumu a uvádí základní východiska pro teorii motivace. Analytická část je založena na kvantitativním výzkumu realizovaném pomocí dotazníkového šetření. Výzkumu byli podrobeni obyvatelé Prahy, muži i ženy napříč všemi věkovými skupinami a s různým stupněm vzdělání. Na základě zjištěných výsledků byla sestavena drobná doporučení na vylepšení marketingové strategie pražských činoherních divadel. Zvláštní pozornost byla věnována i mimořádným divadelním událostem konaným na území Prahy.
Analýza využívání Product Placementu v ČR
PLEVA, Milan
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současné využívání Product placementu v kinematografii a televizní produkci v rámci České republiky, posoudit změny ve využívání PP v souvislosti se schválením novely zákona č. 231/2001 Sb. o audiovizuálních mediálních službách na vyžádání a na základě analýzy navrhnout vhodná opatření na zlepšení v oblasti využití PP. Téma je pojato především z ekonomického hlediska a analyzuje Product placement jakožto marketingový nástroj. V literární rešerši jsou definovány pojmy, které je nutné znát pro potřeby pochopení problematiky, charakterizován historický vývoj a právní aspekty, hlavní část se zabývá PP jako marketingovým nástrojem, následují zahraniční a české ?best practices? a ?worst practices?, poté hloubkový rozhovor s představiteli mediální agentury odkrývající proces od poptávky ke kontraktu a následná doporučení marketérům firem.
Marketingové řízení ve vybraném podniku
HORNYCH, Michal
Cíle stanovené v zadání práce byly splněny. Byla provedena celá řada dílčích analýz marketingového procesu a současně proběhlo dotazníkové šetření zákaznické spokojenosti, na jejichž základě jsem vyhodnotil současný stav podniku multikina CineStar. Na marketing bude muset společnost CineStar zintenzivnit důraz, neboť boje o diváky této firmy s konkurenčními multiplexy již na několika místech v České republice probíhají. Zároveň sílí i vliv dalších, zejména multimediálních zdrojů poskytujících potenciálním zákazníkům multikina zábavu a možnost využití volného času. V následujících letech lze očekávat další nárůst obou těchto největších konkurentů. Navržená opatření ke zlepšení stávajícího stavu mohou vést ke zvýšení návštěvnosti dle mého odhadu o 10% až 15%, zvyšují úroveň nabízených služeb a lépe uspokojí potřeby a požadavky diváků. Práce by měla především posloužit vedení společnosti CineStar jako zdroj informací i návrhů ke zlepšení současného stavu nabízených služeb prioritně ve směru k divákům. Zaměřuje se na zpětnou vazbu požadavků a potřeb diváků a tím pomůže vedení společnosti CineStar k jejich ještě hlubšímu poznání. Navržená opatření jsou toho logickým vyústěním a odhadovaný přínos pro společnost a posílení konkurenceschopnosti, v případě zavedení, nejsou zanedbatelné. Veřejnosti a studentům může práce posloužit jako studijní materiál problematiky marketingového řízení a provozování multikin a nabízí prostor pro další podrobnější zkoumání jednotlivých charakteristik.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.