Název: Analýza využívání Product Placementu v ČR
Překlad názvu: Analysis of the Aplication of Product Placement in Czech Republic
Autoři: PLEVA, Milan
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: audiovizuální služby; divák; Evropská Unie; film; firma; komunikace; komunikační mix; legislativa; marketing; marketingový nástroj; marketér; média; pořad; Product placement; produkt; promotion; reklama; směrnice; televize; umístění produktu; zákazník; zákon; advertising; audiovisual services; business; communication; communications mix; customer; European Union; film; law; legislation; marketer; marketing; marketing tools; media; product; Product placement; promotion; show; television; viewer
Citace: PLEVA, Milan. Analýza využívání Product Placementu v ČR. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/19882

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-136442


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-01-23, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet