|
Rozvoj obchodních aktivit společností s maloobchodním prodejem
Pospíšil, Jakub ; Obhlídalová, Andrea (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit společností s maloobchodním prodejem zboží. V první části práce jsou shrnuty teoretické poznatky, pojmy a nástroje, které se týkají této problematiky. Druhá část diplomové práce je věnována analýze aktuálního stavu maloobchodního trhu a návrhu možné strategie pro rozvoj obchodních aktivit. Především pro zlepšení konkurenceschopnosti a upevnění pozice na trhu pomocí moderních informačních technologií.
|
| |
| |
|
Model vzdělávání uživatelů v oblasti IT
Drdlová, Světlana ; Havelka, Radek (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
V této diplomové práci je provedena analýza vstupních znalostí zaměstnanců a analýza obchodní společnosti, která působí v oblasti vzdělávání IT. Na základě této analýzy je vytvořen model vzdělávání, který má zvýšit efektivitu výuky a současně zlepšit využívání moderních informačních technologií v dané firmě a také pomoci v osobnostním rozvoji zaměstnanců a tím i zvýšit jejich spokojenost a loajalitu vůči obchodní společnosti, v níž pracují.
|
| |
|
Strategie diferenciace malého podniku
Šteflová, Jitka ; Bečvářová, Soňa (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce si klade za cíl navrhnout účinnou a proveditelnou strategii diferenciace. Práce pak může sloužit jako cenný základ pro vypracování podnikatelského plánu založení nebo rozvoje podniku. Dle zpracované teorie je provedena analýza, jejíž výstupy odhalují směr budoucí strategie a jsou tak základem pro samotné vypracování strategie diferenciace malého podniku včetně hodnocení možných rizik a možnosti budoucího rozvoje.
|
|
Výběr informačního systému
Krejčí, Tomáš ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se zabývám výběrem informačního systému pro společnost VAŠ hotel B&B s.r.o., která provozuje VV hotel v Brně. Tento informační systém si klade za cíl vylepšit současné procesy a zvýšit počet ubytovaných osob. V první části diplomové práce popisuji teoretická východiska, která využívám v dalších částech této práce. V následující kapitole je popsán současný stav, jsou zde provedeny analýzy a je zde specifikován rozpočet na celý výběr informačního systému. V poslední kapitole je řešen samotný výběr informačního systému. Jsou zde specifikovány požadavky na systém a je zde popsán celý proces výběru. V závěru jsou identifikovány přínosy, které toto řešení přineslo a tato kapitola také obsahuje ekonomické zhodnocení celého návrhu.
|
| |
|
Návrh marketingové srategie společnosti
Valentová, Tereza ; Čižinská, Linda (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce představuje návrh marketingové strategie společnosti ZŘUD-Masokombinát Polička, a. s., která působí v oblasti masného průmyslu a zabývá se výrobou a prodejem masa a masných výrobků. Cílem práce je zvýšení konkurenceschopnosti podniku a úspěšné hospodaření. První část práce je věnována shrnutí teoretických poznatků, které se týkají dané problematiky. V další části je zpracována SWOT analýza, Porterova analýza a rozbor marketingového mixu. Na základě analýzy podniku jsou navržena možná řešení.
|
|
Strategie budování značky podniku
Botek, Aleš ; Mareček, David (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na stanovení strategie budování značky podniku StarkGlass, který se zaměřuje na online prodej ochranných fólií pro mobilní telefony. Práce zkoumá především zkušenosti stávajících zákazníků značky, které následně využívá pro návrhy ke zlepšení a pro určení budoucí strategie budování značky StarkGlass.
|