Název:
Strategie diferenciace malého podniku
Překlad názvu:
Differentiation Strategy of Small Company
Autoři:
Šteflová, Jitka ; Bečvářová, Soňa (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce si klade za cíl navrhnout účinnou a proveditelnou strategii diferenciace. Práce pak může sloužit jako cenný základ pro vypracování podnikatelského plánu založení nebo rozvoje podniku. Dle zpracované teorie je provedena analýza, jejíž výstupy odhalují směr budoucí strategie a jsou tak základem pro samotné vypracování strategie diferenciace malého podniku včetně hodnocení možných rizik a možnosti budoucího rozvoje.
The aim of the thesis is to propose effective and feasible strategy of differentiation. The thesis may be used as a valuable basis for developing a business plan founding or development of the company. According to the information processed in the theoretical part will be an analysis, whose outputs reveal the direction of future strategies and are the basis for the development of a differentiation strategy of small company, including the evaluation of potential risks and opportunities for future development.
Klíčová slova:
diferenciace; hodnocení rizik.; implementace; malý podnik; PEST analýza; Porterova analýza; strategický management; Strategie; SWOT analýza; differentiation; implementation; PEST analysis; Porter's analysis; risk evaluation.; small business; strategic management; Strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25034