Název: Strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Překlad názvu: Strategy for Increasing the Competitiveness of the Company
Autoři: Pavelková, Petra ; Důbravová, Marcela (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CRM; strategická analýza; Strategie; SWOT analýza; CRM; Strategic analysis; Strategy; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/12110

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-607895


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet