Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení marketingového mixu v oblasti služeb
Šimoníková, Andrea ; Mikšíková, Zuzana (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením současného stavu marketingového mixu ve vybraném podniku. Specifikuje jednotlivé prvky rozšířeného marketingového mixu a porovnává teoretické poznatky se skutečností. Analyzuje vnitřní i vnější prostředí podniku a vyhodnocuje dotazníkové šetření zaměřené na spokojenost zákazníků. Výsledkem práce je návrh změn, který by měl vést ke zlepšení stávajícího marketingového mixu podniku.
Marketingový mix Jazykové školy Presto
Zapletalová, Klára ; Padoslky, Petra (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se soustředí na analýzu současného marketingového mixu jazykové školy Presto, konkrétně jeho veřejnostní složky, a na základě získaných poznatků předkládá doporučení, jejichž aspirací je jeho zlepšení. Teoretická část práce akcentuje marketingový mix ve službách a popisuje jeho prvky. Další části analyzují vnější prostředí jazykové školy, jako i její současný marketingový mix, a přináší jednotlivé návrhy na zlepšení veřejnostní složky marketingového mixu jazykové školy.
Marketingová komunikace v bankovním sektoru
Plašilová, Zuzana ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza marketingové komunikace v bankovním sektoru na příkladu vybrané banky, v tomto případě Raiffeisenbank, a.s. Použité metody analýzy jsou dotazníkové šetření a rozhovor. Dotazníkové šetření slouží pro získání informací z extrerního prostředí banky a rozhovor pro získání informací z interního prostředí banky. Diplomová práce je členěna v teoretické části do 4 kapitol. První kapitola se věnuje charakteristice bankovního sektoru a jeho mikroprostředí a makroprostředí. Druhá kapitola je zaměřena na teorii marketingové komunikaci služeb, zejména finančních služeb. Třetí kapitola se zabývá složením marketingového mixu a v poslední teoretické části se pojednává o komunikačním mixu služeb. První odstavce praktické části zahrnují představení, historii a současnost Raiffeisenbank, a.s. Druhá část se věnuje marketingovému výzkumu současné komunikace RB, třetí kapitola praktické části obsahuje informace o situační analýze vybraných faktorů, jako jsou cíle marketingové komunikace RB a cílové skupiny marketingové komunikace RB. Další kapitoly se věnují způsobům marketingové komunikace, vnímané image RB a SWOT analýze. V závěru práce jsou vyhodnoceny hypotézy na základě použitých metod analýzy a jsou navržena konkrétní opatření vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace RB.
Marketingové aktivity agentury na hlídání dětí
Reisnerová, Lucie ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Havlíková, Kristýna (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami agentury na hlídání dětí Baby Agency. Cílem mé diplomové práce je analýza současné marketingové strategie společnosti a doporučení, jak ji zlepšit. Práce je rozdělena do dvou částí. První část teoreticky popisuje oblasti marketingu, jako jsou marketingová strategie, marketingový mix služeb, marketing zaměřený na děti a mladistvé, metody marketingového výzkumu nebo nové trendy v marketingu. Druhá část se věnuje analýze současných marketingových aktivit společnosti a zmapování konkurence. Dále jsou na základě teoretických poznatků, provedených analýz a dotazníkového šetření navrženy kroky ke zlepšení stávající marketingové strategie společnosti Baby Agency.
Optimalizace marketingového mixu sportovního zařízení
Hejdová, Anežka ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Krpálek, Ladislav (oponent)
Cílem této práce je navrhnout optimalizaci marketingového mixu ve sportovním zařízení s důrazem na zlepšení marketingové komunikace a portfolia služeb tak, aby bylo dosaženo vyšší konkurenceschopnosti podniku, růstu návštěvnosti podniku a zvýšení spokojenosti zákazníků. Optimalizace je navržena na základě provedené analýzy marketingového mixu. Teoretická část práce definuje marketingový mix, oblast služeb, sportovní produkt, CRM, CEM a prostředí podniku. V praktické části je nejprve představeno squash centrum, ve kterém analýza probíhala a na základě teoretických znalostí proveden rozbor a zhodnocení marketingové činnosti tohoto centra. Pro získání informací potřebných k analýze byl použit kvantitativní výzkum, konkrétně písemné dotazování u zákazníků. S vedením squash centra byly provedeny neformální rozhovory. Výsledkem práce je formulace několika doporučení pro zkoumané squash centrum v oblasti marketingu s možností využití těchto výsledků ve sportovních zařízeních tohoto typu všeobecně.
Analýza marketingové komunikace a strategie Fitness Contours
Merta, Jonáš ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Hochman, Jiří (oponent)
Diplomová práce analyzuje za využití teoretických poznatků marketingovou komunikaci mikropodniku fitness Contours. Cílem práce je popis a analýza jednotlivých komunikačních nástrojů pohledem marketingové teorie. Na základě situačních analýz práce hodnotí efektivitu komunikačního mixu a navrhuje možná opatření vhodná pro jeho optimalizaci. Výstupem práce je důkladně popsaný komunikační mix zkoumané společnosti, nově stanovené cíle komunikace a podrobná analýza jednotlivých komunikačních nástrojů s důrazem na zkoumání jejich efektivity ve vztahu k vytyčeným cílům.
Podnikatelský plán
Novotná, Alena ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Bošková, Monika (oponent)
Zpracování podnikatelského plánu konkrétní firmy, provedení ekonomického hodnocení metodou finanční analýzy.
Aplikace marketingu na kadeřnické studio
Zyková, Lucie ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Jenčová, Lucie (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá aplikací marketingu na kadeřnický salon, konkrétně na kadeřnické studio Black & White. Práce je rozdělena do dvou částí. První část popisuje teoretické pojmy jako jsou marketing, marketing služeb nebo marketingový mix služeb. Druhá, praktická část, se věnuje vzniku a současné činnosti studia Black & White. Obsahem druhé části jsou i strategické cíle zkoumaného podniku. Dále jsem na kadeřnické služby aplikovala jednotlivé nástroje marketingového mixu. Také jsem provedla rozbor konkurenčního prostředí. Na základě informací zjištěných z marketingového výzkumu, jsem navrhla vlastní koncepci dalšího vývoje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.