Název: Optimalizace marketingového mixu sportovního zařízení
Překlad názvu: Optimization of Marketing Mixes in Sports Facilities
Autoři: Hejdová, Anežka ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Krpálek, Ladislav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CEM; CRM; makroprostředí; Marketingový mix služeb; mikroprostředí; PEST analýza; Porterova analýza 5 sil; služby; sportovní produkt; sportovní prostředí; squash centrum; SWOT analýza; CEM; CRM; macroenvironment; Marketing mixes; microenvironment; PEST analysis; Porter´s 5 forces analysis; services; sport environment; sport product; squash centrum; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44008

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192818


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet