Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimalizace marketingového mixu sportovního zařízení
Hejdová, Anežka ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Krpálek, Ladislav (oponent)
Cílem této práce je navrhnout optimalizaci marketingového mixu ve sportovním zařízení s důrazem na zlepšení marketingové komunikace a portfolia služeb tak, aby bylo dosaženo vyšší konkurenceschopnosti podniku, růstu návštěvnosti podniku a zvýšení spokojenosti zákazníků. Optimalizace je navržena na základě provedené analýzy marketingového mixu. Teoretická část práce definuje marketingový mix, oblast služeb, sportovní produkt, CRM, CEM a prostředí podniku. V praktické části je nejprve představeno squash centrum, ve kterém analýza probíhala a na základě teoretických znalostí proveden rozbor a zhodnocení marketingové činnosti tohoto centra. Pro získání informací potřebných k analýze byl použit kvantitativní výzkum, konkrétně písemné dotazování u zákazníků. S vedením squash centra byly provedeny neformální rozhovory. Výsledkem práce je formulace několika doporučení pro zkoumané squash centrum v oblasti marketingu s možností využití těchto výsledků ve sportovních zařízeních tohoto typu všeobecně.
Národní program posuzování shody systému managementu společenské odpovědnosti (aplikace ve vybrané firmě)
Hejdová, Anežka ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Halousek, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti organizací (CSR) se zaměřením na Národní program posuzování shody systému managementu společenské odpovědnosti a následnou aplikaci tohoto programu ve firmě MUCOS Pharma CZ, s.r.o. V úvodu práce je vymezen pojem CSR a počátky tohoto konceptu v ČR. Dále práce pokračuje výčtem všech podstatných aspektů a pojmů z oblasti společenské odpovědnosti včetně určení důležitých stakeholders. Na konci teoretické části jsou uvedeny argumenty, proč CSR začlenit do firemní koncepce, a přínosy tohoto začlenění. Následně je krátce popsán Národní program posuzování shody systému managementu společenské odpovědnosti. Praktická část je zaměřena na firmu MUCOS Pharma CZ, s.r.o. Je provedena analýza a je vyhodnoceno, zda firma plní požadavky Národního programu. Na závěr jsou vytvořeny návrhy vhodných opatření a doporučení pro firmu.

Viz též: podobná jména autorů
1 HEJDOVÁ, Anna
3 Hejdová, Andrea
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.