Název:
Návrh na zlepšení marketingového mixu v oblasti služeb
Překlad názvu:
The Proposal for Improvement of the Marketing Mix in the Services Area
Autoři:
Šimoníková, Andrea ; Mikšíková, Zuzana (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá zhodnocením současného stavu marketingového mixu ve vybraném podniku. Specifikuje jednotlivé prvky rozšířeného marketingového mixu a porovnává teoretické poznatky se skutečností. Analyzuje vnitřní i vnější prostředí podniku a vyhodnocuje dotazníkové šetření zaměřené na spokojenost zákazníků. Výsledkem práce je návrh změn, který by měl vést ke zlepšení stávajícího marketingového mixu podniku.
The main aim of this Master's thesis is evaluation of the current state of marketing mix in selected company. It specifies individual elements of the extended marketing mix and compares theoretical knowledge with reality. It analyses internal and external company's environment and evaluates the questionnaire survey focused on customer's satisfaction. The result of thesis is a proposal for amendments, which shoul lead to an improvement of the current marketing mix in the company.
Klíčová slova:
dotazník.; Marketing; marketingový mix služeb; marketingový výzkum; PEST analýza; Porterův model; spokojenost zákazníka; SWOT analýza; customer's satisfaction; Marketing; marketing mix in services; marketing research; PEST analysis; Porter's model; questionnaire.; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/39898