Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace v bankovním sektoru
Plašilová, Zuzana ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza marketingové komunikace v bankovním sektoru na příkladu vybrané banky, v tomto případě Raiffeisenbank, a.s. Použité metody analýzy jsou dotazníkové šetření a rozhovor. Dotazníkové šetření slouží pro získání informací z extrerního prostředí banky a rozhovor pro získání informací z interního prostředí banky. Diplomová práce je členěna v teoretické části do 4 kapitol. První kapitola se věnuje charakteristice bankovního sektoru a jeho mikroprostředí a makroprostředí. Druhá kapitola je zaměřena na teorii marketingové komunikaci služeb, zejména finančních služeb. Třetí kapitola se zabývá složením marketingového mixu a v poslední teoretické části se pojednává o komunikačním mixu služeb. První odstavce praktické části zahrnují představení, historii a současnost Raiffeisenbank, a.s. Druhá část se věnuje marketingovému výzkumu současné komunikace RB, třetí kapitola praktické části obsahuje informace o situační analýze vybraných faktorů, jako jsou cíle marketingové komunikace RB a cílové skupiny marketingové komunikace RB. Další kapitoly se věnují způsobům marketingové komunikace, vnímané image RB a SWOT analýze. V závěru práce jsou vyhodnoceny hypotézy na základě použitých metod analýzy a jsou navržena konkrétní opatření vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace RB.
Motivace zaměstnanců a zaměstnanecké benefity
Plašilová, Zuzana ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza zaměstnaneckých benefitů a jejich vlivu na motivaci zaměstnanců konkrétně vybrané společnosti, v tomto případě Raiffeisenbank, a.s. Použitá metoda analýzy je dotazník. Bakalářská práce je členěna v teoretické části do tří kapitol. První kapitola se věnuje základním pojmům, zdrojům a teoriím motivace. Druhá kapitola je zaměřena na motivaci k pracovnímu výkonu, teorii motivace k práci, a vztahu odměňování a motivace. Třetí kapitola se zabývá zaměstnaneckými benefity a popisuje jejich význam, typy, formy, výhody a nevýhody. První polovina praktické části zahrnuje představení, historii a současnost Raiffeisenbank, a.s. Druhá polovina praktické části se věnuje cílům, použitým metodám a výsledkům dotazníkového šetření. V závěru jsou vyhodnoceny výsledky dotazníkové šetření a potvrzení či vyvrácení vytyčených hypotéz, které byly položené v úvodu bakalářské práce a navržení několika zlepšení.
Vybrané teorie učení a jejich projekce do vyučování
PLÁŠILOVÁ KOŽELSKÁ, Zuzana
Bakalářská práce popisuje prvky, které jsou potřebné k vykonávání profese učitele odborného výcviku. Teoretická část je věnována teoriím učení, vybraným organizačním formám výuky to vše s využitím v odborném výcviku. Dále pak výběr výukových metod, kterými je možné dospět k nejlepším výsledkům při vzdělávání žáků při odborném vyučování. Pojednává také o plánování a organizaci odborného výcviku s přispěním didaktické a výpočetní techniky. Praktickou část tvoří reálné využití některých metod a didaktických prostředků s přímou ukázkou využití dataprojektoru a výpočetní techniky s konkrétní ukázkou učebního dne.
Ocenění společnosti Česká pojišťovna a.s.
Plašilová, Zuzana ; Hnilica, Jiří (vedoucí práce) ; Holečková, Jaroslava (oponent)
Práce se zabývá metodikou oceňování podniků se specifickým zaměřením na sektor pojišťoven. Na příkladě České pojišťovny a.s. je provedena finanční analýza a následně ocenění metodou srovnatelných transakcí a výnosovou metodou. V rámci procesu ocenění jsou zmíněny některé problematické okruhy ocenění, jak obecné, tak i charakteristické pro dané odvětví.

Viz též: podobná jména autorů
4 Plášilová, Zuzana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.