Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimalizace vzdělávacího systému ve vybrané společnosti
Kloudová, Jitka ; Krpálková Krelová, Katarína (vedoucí práce) ; Krpálek, Pavel (oponent)
Bakalářská práce Optimalizace vzdělávacího systému ve vybrané společnosti je zaměřena na vzdělávání zaměstnanců firmy Wüstenrot stavební spořitelna, a.s.. Cílem je navrhnout optimalizaci vzdělávacího systému, která zlepší dosavadní systém ve firmě. V teoretické části si přiblížíme pojmy, které se věnují vzdělávání dospělých. V analýze systému vzdělávání ve Wüstenrot stavební spořitelna, a.s. je popsaný vzdělávací systém firmy. Na základě výzkumu spokojenosti zaměstnanců se vzdělávacím systémem je sestavena SWOT analýza, která popisuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Návrh optimalizace se zabývá zlepšením dosavadního vzdělávacího systému.
Analysis of training needs in the banking sector
Prišticová, Dáša ; Míková, Irena (vedoucí práce) ; Marková, Mária (oponent)
Bakalářská práce je soustředěna na analýzu vzdělávaní v konkrétní bance. Cílem závěrečné práce je analýza vzdělávaní a rozvoje spojená se zjištěním spokojenosti a využitelnosti školícího tématu v praxi. Výzkum probíhal formou dotazníku, zaslaného zaměstnancům zúčastněným na vybraném školení. Zkoumané jsou jednotlivé časti kurzu, které představují významné kroky v dosažení celkového hodnocení školení. Na základě zjištěných teoretických informací a výsledků z výzkumu je zpracováno hodnocení systému vzdělávaní, které může posloužit k případnému zlepšení v oblasti rozvoje a vzdělávaní v bance.
Vliv stylu vedení na motivovanost zaměstnanců zodpovídat za vlastní rozvoj
Hájková, Dina ; Gruber, Jan (vedoucí práce) ; Eger, Ludvík (oponent)
Tato diplomová práce je věnována rozvoji zaměstnanců v organizaci, jejich motivaci k dalšímu sebevzdělávání a formulaci doporučení směřujících k relevantnímu využívání stimulačních a motivačních prvků. Pozornost bude věnována zejména stylu vedení manažerů jako faktoru ovlivňujícímu motivovanost zaměstnanců nést za svůj další rozvoj zodpovědnost. Předmětem zkoumání a cílem práce je zhodnocení role přístupu vedení v procesu vzdělávání v organizaci a doplnění existujících poznatků o vztah mezi styly vedení a motivovanosti zaměstnanců aktivně se podílet na získávání a rozšiřování znalostí a dovedností. Pomocí výzkumných šetření, využitím dotazníků a rozhovorů, je provedena analýza motivace zaměstnanců v konkrétních organizacích a zhodnoceny faktory, které mají zásadní dopad na motivaci zaměstnanců k dalšímu vzdělávání. Diplomová práce má podobu empirické studie. Klíčová slova: Motivace, leadership, osobní rozvoj
Návrh metodiky budování bezpečnostního povědomí na střední škole
Sobotková, Hana ; Potůčková, Marie (oponent) ; Sedlák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce řeší téma budování bezpečnostního povědomí na středních školách. Cílem je vytvořit jednotnou metodiku budování bezpečnostního povědomí, která může být využívána středními školami k zajištění ochrany vlastního perimetru, svých uživatelů i okolí před jednáním uživatelů. Úvodní část se věnuje základní terminologii, existujícím či připravovaným český i mezinárodním zákonům, normám, předpisům a certifikaci v oblasti informační a kybernetické bezpečnosti. V praktické části jsou popsány jednotlivé kapitoly metodiky budování bezpečnostního povědomí v prostředí středních škol.
Vzdělávání a rozvoj kompetencí pracovníků ve vybrané organizaci
KRÁČMAROVÁ, Petra
Tato diplomová práce pojednává o problematice vzdělávání a rozvoje kompetencí u zaměstnanců vybrané organizace XY, která se zabývá velkoobchodem s potravinami. Jedná se o nadnárodní organizaci, která po celé republice zaměstnává více než 10 000 zaměstnanců. Analyzuje nedostatky a uvádí návrhy na jejich zlepšení včetně vyčíslení nákladů na stávající stav a naproti tomu nákladů na nápravu vedoucí k lepšímu fungování podniku. K vyhotovení praktické části práce byly použity metody pozorování, řízených rozhovorů a využití interních materiálů podniku. Řízené rozhovory probíhaly se zaměstnanci napříč celou organizací. Konkrétně se jednalo o rozhovory s řadovými zaměstnanci, směnovou vedoucí, personální pracovnicí a s vedoucí pobočky. V závěru práce je možné nalézt návrh na úplně nový koncept vzdělávání, který by organizaci snížil stávající náklady a zvýšil by jak efektivnost vzdělávacího systému, tak i spokojenost zaměstnanců. Návrhem je interní akademie, kdy se v podniku zvolí interní lektor, který dále školí a vzdělává ostatní zaměstnance dle potřeby. Půlroční pilotní projekt by podnik stál přibližně 260 000 Kč.
Dobrovolníci a jejich příprava v humanitárních a rozvojových organizacích
Redmerová, Monika ; Pospíšilová, Tereza (vedoucí práce) ; Vávra, Martin (oponent)
Dobrovolnictví je již v naší společnosti známým pojmem stejně tak jako jeho význam. Málo se však hovoří o přípravách dobrovolníků před jejich definitivním zapojením do konkrétní činnosti. Tato práce se zaměřuje na přípravu dobrovolníků v organizacích, které působí v oblasti humanitární pomoci a rozvojové spolupráce v zemích mimo Evropskou unii. Cílem práce je zmapovat jednotlivé fáze práce organizace s dobrovolníky, zejména jejich přípravu před odjezdem a působením v zahraničí. Součástí je i vyjádření dobrovolníků k formám těchto příprav. K dosažení cíle byl uskutečněn kvalitativní výzkum, díky kterému bylo možné popsat způsoby práce ve zkoumaných organizacích. Nezanedbatelný byl v rámci výzkumu přímý kontakt s dobrovolníky a zaměstnanci. Závěrem práce je pak souhrn zjištěných skutečností a z toho vyplývající doporučení. Klíčová slova: dobrovolnictví, management dobrovolnictví, humanitární pomoc, zahraniční rozvojová spolupráce, příprava dobrovolníka, školení
Etické standardy veřejné správy
Nachtigalová, Dana ; Čebišová, Taisia (vedoucí práce) ; Makovská, Markéta (oponent)
Tato diplomová práce "Etické standardy veřejné správy" se věnuje uplatňování Kodexu etiky zaměstnanců v ústředních orgánech státní správy. Jejím cílem je na základě vyhodnocení sebraných dat zjistit míru využívání jediného dokumentu, který se zabývá etickými hodnotami ve správních orgánech, identifikovat problémové oblasti a navrhnout možná řešení. V úvodu práce je vymezen problém a graficky strukturován pomocí stromu problémů. Jako základ pro následné identifikování problému jsou v další části uvedena teoretická východiska a v kontextu reformy státní správy je nastíněn problém uplatňování etických standardů ve státní správě. Po té jsou stručně popsány úpravy poměrů zaměstnanců ve státních (veřejných) správách v okolních státech. V empirické části práce je provedeno zhodnocení výzkumu uplatňování Kodexu etiky na jednotlivých správních orgánech a prostřednictvím rozhovorů s odborníky jsou odhaleny problémové oblasti v uplatňování etických standardů ve státní správě. Porovnáním stávajících problémů s teoretickými východisky jsou navržena řešení, která by měla vést ke zlepšení situace v tvorbě a prosazování etických standardů v oblasti státní správy.
Vzdělávání zaměstnanců v organizaci s vysokou mírou fluktuace
Svobodová, Aneta ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Šerák, Michal (oponent)
Bakalářská práce se věnuje efektivnímu systému vzdělávání zaměstnanců v případě, že je v organizaci vysoká míra fluktuace. Zabývá se otázkou, zda má smysl v takovéto organizaci zaměstnance vzdělávat a pokud ano, tak jakým nejvhodnějším způsobem. Cílem bakalářské práce je za pomoci analýzy současné situace identifikovat nejefektivnější systém vzdělávání, který by částečně pomohl fluktuaci snížit. Jako příklad je uveden model vzdělávání v německé společnosti VG. Klíčová slova Strategické řízení lidských zdrojů, firemní kultura, systematické vzdělávání, učící se organizace, fluktuace
Asistent v podpoře vysokoškolského studia studentů s postižením
Marková, Aneta ; Strnadová, Iva (vedoucí práce) ; Hájková, Vanda (oponent)
Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Katedra Speciální pedagogiky Asistent v podpoře vysokoškolského studia studentů s postižením - Projekt Asistence při studiu na Univerzitě Karlově v Praze Bc. Aneta Marková Vedoucí práce: Doc. PhDr. Iva Strnadová, PhD. Anotace Tato práce si klade za cíl analyzovat službu Asistence při studiu ze všech pohledů účastníků, kteří se na službě podílejí. Pomocí rozhovorů s pracovníky Univerzity Karlovy, kteří zastupují tuto podporu v rámci Kanceláře pro studenty se speciálními potřebami, s uživateli služby, ale zejména se samotnými "vykonavateli" služby neboli asistenty, zachycuje jednotlivé úspěchy a problematické body služby a přikládá návrhy na způsob řešení možných problémů. Práce vychází z poznatků dotazníkového šetření a z analýzy rozhovorů, kterých se účastnilo celkem 33 asistentů a 10 uživatelů služby. Klíčová slova: Asistent při studiu, vysokoškolský student s postižením, systém podpory na Univerzitě Karlově, Projektová kancelář, Vztah mezi asistentem a uživatelem služby, Školení, Motivace Shrnutí Předkládaná diplomová práce prezentuje výsledky výzkumného šetření služby Asistence při studiu z pohledu všech jejích účastníků. Za pomoci dotazníkového šetření a analýzy rozhovorů s asistenty a uživateli služby metodou Zakotvené teorie vytváří obraz fungování...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.