Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 563 záznamů.  začátekpředchozí304 - 313dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Imagining the West: Marginality and Possible Lives at the Outskirts of a Mexican City
Heřmanová, Marie ; Stöckelová, Tereza (vedoucí práce) ; Kandert, Josef (oponent) ; Grill, Jan (oponent)
disertační práce: Představování Západu: Marginalita a možné životy na předměstí mexického města Mgr. Marie Heřmanová Práce rozvíjí výsledky dlouhodobého terénního výzkumu ve městě San Cristóbal de Las Casas ve státě Chiapas na jihu Mexika, v regionu, kde probíhá od 60.let 20.století masivní rurálně- urbánní migrace. Výzkum se soustředil na druhou generaci migrantů tzotzilského a tzeltalského původu, kteří nyní žijí na předměstí San Cristóbalu. Mladí indiáni, jejichž rodiče přišli do města za lepší obživou z horských komunit ve státě Chiapas, jsou dnes zcela bilingvní a ovládají jak mateřský jazyk (tzotzilštinu nebo tzeltalštinu), tak španělštinu. Stejně jako jejich rodiče pracují jako prodejci suvenýrů nebo pouličního občerstvení v centru města. Dennodenně jsou tak v kontaktu s turisty a expaty, kteří se v centru pohybují. Tato setkání jsou v kontextu práce vnímána jako konstitutivní prvek představovaného životního stylu Západu, který je charakterizován mobilitou a modernitou. Koncept "imaginárního Západu" (Yurchak 2005) je centrálním konceptem celé práce, představuje neviděnou a přesto všudypřítomnou vlast turistů a především, místo kde se odehrávají "lepší životy". Text se zabývá tím, jak hledání lepších, možných životů tvaruje a ovlivňuje každodenní volby a rozhodnutí indiánské mládeže a jejich...
Alternative Realities on Social Media: Twitter and the German Right-Wing
Pommer, Alexandra Karen Lydia ; Střítecký, Vít (vedoucí práce) ; Kučera, Tomáš (oponent)
Right-wing radicalism has moved to the periphery of public and academic attention. This is despite the fact that hate crimes are increasing and right-wing populist parties win enough votes to be represented in parliament or even make up governments Europe-wide. In addition, the Internet has made it easy for the right-wing to network and transport their ideology to a large audience. The research, therefore, asks how the German right-wing as a contrast society is portrayed on Twitter networks. Because it is the goal of contrast societies to change the target society in its favor, the Internet offers a space where an ideal society can be created online. Right-wing networks on Twitter will be analyzed with a social media analysis using Twitter statistics, NodeXL Pro and Gephi. The analysis will be conducted by identifying online radicalization themes, like for example hate towards refugees, in the form of hashtags, that constitute the alternative reality created online. The results of the analysis will then be presented in the context of radical contrast society's efforts to change society. This way, it will be possible to come to a meaningful conclusion that includes wider societal implications of the right-wings' networking on Twitter.
Hranice svobody projevu na sociálních sítích
Navrátilová, Kateřina ; Moravec, Václav (vedoucí práce) ; Osvaldová, Barbora (oponent)
(abstrakt) Tato práce pojednává o hranicích svobody projevu na sociálních sítích, které jsou v dnešní době významným prostředkem komunikace. S jejich rostoucím společenským významem se rozmáhá také nežádoucí chování, s nímž se můžeme na sociálních sítích setkat, proto je vhodné se touto problematikou zabývat. Ostatně některé státy už kroky vedoucí k regulaci obsahu na sociálních sítích podnikají. První kapitola se věnuje svobodě projevu obecně. Je zde zdůrazněna její úloha v demokratické společnosti a zároveň popsány limity, kterými může být svoboda projevu omezena. Druhá kapitola už pojednává přímo o sociálních sítích, konkrétně o Facebooku a Twitteru. Na jejím začátku jsou vymezeny znaky digitálních médií, mezi které sociálních sítě řadíme. Následně jsou popsána jednotlivá pravidla těchto sociálních sítí. Příklady nežádoucího chování na sociálních sítích jsou analyzovány ve třetí kapitole, která se věnuje zásahům do osobnostních práv, hate speech, pornografii, násilí a dezinformacím na sociálních sítích, tedy fenoménům, které se do střetu se svobodou projevu mohou dostat. Tyto jevy jsou popsány v souvislosti s pravidly jednotlivých sociálních sítích a také právním řádem České republiky. Poslední kapitola této bakalářské práce se zabývá vnitřní a vnější regulací sociálních sítí. Jsou zde nastíněny...
The preception of political agenda-setting on Facebook. Is the critical sense of young adulst while perceiving the information infulenced by their level of education?
Izakovičová, Mária ; Nečas, Vlastimil (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Anotácia S rozvojom sociálnych sietí sa menili aj spôsoby ich užívania. Z komunikačných platforiem sa tak postupne vyvinuli v komplexné meta médiá, pomocou ktorých užívatelia interagujú s rôznymi formami obsahu. Najmä v prostredí Facebooku však užívatelia často narážajú na obsah rôznej kvality, ktorá môže ovplyvniť to ako dané informácie vnímajú. Táto práca sa zaoberá vysokoškolskými študentmi, aktívnymi užívateľmi Facebooku, ktorí ho využívajú ako zdroj informácií. Cieľom práce je zistenie spôsobu interakcie študentov pri percepcii spravodajského obsahu na Facebooku a rozmerov, v akých vnímajú dôveryhodnosť daného spravodajstva. Rovnako je jej cieľom zistiť, aké faktory vnímanie dôveryhodnosti ovplyvňujú. Na zber dát bola využitá kvalitatívna výskumná metóda a samotný výskum bol prevedený pomocou kombinácie zúčastneného pozorovania a pološtrukturovaných rozhovorov. Výskum preukázal odlišné spôsoby interakcie so spravodajským obsahom. Spôsob ich interakcie má zároveň vplyv na rozmery, v akých respondenti vnímajú dôveryhodnosť spravodajských obsahov prítomných na sieti.
Možnosti marketingového využití digitálních a sociálních médií ve farmacii
Dordová, Alžběta ; Huněk, Filip (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce s názvem Možnosti marketingového využití digitálních a sociálních médií ve farmacii se zaměřuje na specifika propojení sociálních médií s oblastí komerční komunikace související s volně prodejnými léčivými přípravky. Hlavním cílem práce v její teoretické části je představit problematiku farmaceutické reklamy a v části praktické přinést odpověď na otázku proč a jak je vhodné využít sociální média typu Facebook, Instagram nebo YouTube jako kanály pro šíření reklamních sdělení souvisejících s léčivým přípravkem Skinoren krém. Teoretická část práce postupně zasazuje reklamu do kontextu marketingového i mediálního, nastiňuje význam nových, respektive sociálních médií a přibližuje problematiku legislativní a etické regulace reklamy na léčivé přípravky. Celá problematika je následně demonstrována v praktické části prostřednictvím rozboru dvou reálných reklamních kampaní. Praktická část práce se dále zabývá postoji k reklamnímu využití Facebooku ze strany vybrané cílové skupiny. Výzkum je proveden formou případové studie s využitím hloubkových rozhovorů coby kvalitativní metody sběru dat. Interpretace získaných dat ukazuje, že jako silný marketingový nástroj Facebook nelze ani v oblasti farmaceutické reklamy opomenout. Obsah sponzorovaného profilu však musí být velmi různorodý a pokrývat...
Využití sociálních sítí v sociálních podnicích
Daribazar, Togtokh ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Turková, Kateřina (oponent)
Předložená bakalářská práce se věnuje tématice sociálních sítí a jejich využití v sociálních podnicích. Tato práce je rozdělená na dvě části. První část je teoretická a zabývá se historií, teoriemi a definicemi sociálních podniků a sociálních sítí. Druhá a hlavní část práce je praktická. Pro tuto část byla vybraná metoda kvantitativní obsahové analýzy, pomocí které jsou analyzované příspěvky tří vybraných sociálních podniků, které byly přidané na jejich sociální sítě v rozmezí od 1. července do 31. prosince roku 2017. Cílem analýzy je provést komparaci mezi jednotlivými podniky a odpovědět si na výzkumné otázky, které jsme si položili na začátku práce. Na základě těchto odpovědí bude sociálním podnikům doporučená strategie, jak efektivně komunikovat na jednotlivých sociálních sítích. Toto doporučení je aplikovatelné i ostatními sociálními podniky s podobným zaměřením jako vybrané tři podniky.
Sociální sítě jako nástroj k propagaci umělecké řemeslné výroby
Kašová, Jana ; Zezulková, Markéta (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Diplomová práce se zabývá zkoumáním role sociálních sítí v propagaci vybraných umělecko-řemeslných dílen. V dané problematice jsme na základě polo-strukturovaných kvalitativních rozhovorů s majiteli dílen analyzovali, jaká je role propagace uměleckých řemesel na sociálních sítích v jejich konkurenceschopnosti a dlouhodobé udržitelnosti. Také jsme se zaměřili na to, jak hodnotí roli sociálních sítí v propagaci uměleckých řemesel vlastníci umělecko-řemeslných dílen a které konkrétní postupy nebo formy obsahu dle vlastníků umělecko-řemeslných dílen fungují nejlépe izolovaně i v kontextu dalších propagačních technik a kanálů. Cílem výzkumu bylo pochopit práci umělecko-řemeslných dílen se sociálními sítěmi při jejich propagaci. Hlavní sociální sítě, které se ve výzkumu objevily byli nejčastěji užívané, Facebook a Instagram, ale okrajově i další. Během výzkumu jsme došli k dalším zajímavým zjištěním ohledně funkce komunity fanoušků na sociálních sítích, konceptů WOM, direct marketingu a podařilo se nám i zachytit reakce majitelů malých umělecko-řemeslných dílen na nedávnou změnu algoritmů Facebooku a její praktické dopady na ně.
Nová média jako součást mediální výchovy na středních školách
Hejlová, Karolína ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Diplomová práce Nová média a mediální výchova na středních školách se zabývá zastoupením tématu nových médií ve vzdělávání na středních školách. Trend nových médií stále narůstá a počet jejich uživatelů se neustále zvyšuje, především dospívající s nimi tráví značnou část svého času. Právě proto jsem si dala za cíl ve své práci zjistit, jak si tento fenomén stojí v českém školství na úrovni středních škol, zejména pak gymnázií. Pro komplexní výsledek postupně analyzuji zákonné dokumenty RVP, metodické příručky a další zdroje informací pro mediální výchovu, zároveň zjišťuji znalost tématu a zařazování do hodin na straně pedagogů a v neposlední řadě se dotazuji i přímo studentů. Teoretická část práce tvoří obsahové zázemí diplomové práce i mnou navrhnuté přednášky na téma nová média, na jejímž základě je vytvořena. V praktické části kombinuji kvantitativní a kvalitativní metody výzkumu pro získání co nejpřesnějších výsledků.
Budování korporátní identity v prostředí sociálních a nových médií
Kučerová, Tereza ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice budování korporátní identity v prostředí nových a sociálních médií. Definuje podstatu značek a charakterizuje jejich funkci v marketingových komunikacích. Zabývá se jejich praktickým využitím a popisuje roli značek, jejich hodnotu, účel, postavení a identitu při jejich strategickém řízení. Zejména v rámci sociálních médií, která jsou v práci popsána s ohledem na současnou situaci a predikci do budoucna. V praktické části popisuje budování identity značky Bonami.cz od jejího založení až do dnešních dnů v prostředí sociálních médií a srovnává její komunikaci s americkou značkou Wayfair. Snaží se popsat rozdíly v komunikačních aktivitách a přinést doporučení pro další vývoj. Dále praktická část popisuje vnímání značky Bonami.cz stávajícími zákazníky a potvrzuje či vyvrací výzkumné hypotézy.
Propaganda on Social Media: The Case of Geert Wilders
Záhorová, Kateřina ; Střítecký, Vít (vedoucí práce) ; Charvát, Jan (oponent)
Tato práce si klade za cíl zkoumat šíření populistické propagandy na sociálních médiích na příkladu nizozemského politika Geerta Wilderse a Twitteru. Výzkumné otázky práce se zaměřují na to, jak Geert Wilders používá Twitter k šíření své rétoriky, jak s tímto obsahem dále nakládají jeho podporovatelé (odběratelé) a jaká témata se kolem Wilderse šíří a jak se Geert Wilders snaží o sekuritizaci islámu a přistěhovaleství skrze tuto propagandu. Tato diplomová práce používá diskurzivní tematickou interpretaci jako hlavní metodologický rámec pro analýzu dat. Data byla sbírána analytickým programem NodeXL, který rovněž umožňuje vizualizaci pozice zachycených uživatelů a jejich interakcí. Analýza samotná je pak rozdělena do tří částí. První část se věnuje tomu, jaký diskurz šíří Geert Wilders a jaký obraz sebe sama i společnosti buduje. Další část se věnuje výrazným hashtagům, které Geert Wilders používá; poslední část se pak věnuje analýze příkladových uživatelů, kteří jsou zapojeni do Wildersovy sítě. NodeXL umí také odhalit přítomnost tzv. "echo chambers", s jejichž konceptem tato práce rovněž pracuje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 563 záznamů.   začátekpředchozí304 - 313dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.