Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 285 záznamů.  začátekpředchozí266 - 275další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
3D projekce fotek v OpenGL
Ondrejíček, Marián ; Navrátil, Jan (oponent) ; Seeman, Michal (vedoucí práce)
Účelem této práce bylo navržení spůsobu projekce fotek v 3D prostoru za pomocí OpenGL a implementování těchto technik ve formě fungující aplikace. Opisovány jsou také principy Qt toolkitu, ve kterém je naprogramováno uživatelské rozhraní programu. Dále jsou vysvětleny základy interpolace kvaterniónů, které jsou využity při animaci fotek a tvoří jádro kamerového systému. Druhá část je věnována praktické realizaci a popisu jednotlivých částí projektu. Aplikaci se podařilo úspěšně implementovat. V závěru jsou zhodnoceny dosažené výsledky a nastíneny možnosti budoucího vývoje.
Síťová karetní hra pro více hráčů
Kotásek, Marek ; Novotňák, Jiří (oponent) ; Pospíchal, Petr (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh, implementace a testování síťové karetní hry. Jako karetní hra byla zvolena dnes velmi populární varianta pokeru -Texas Hold'em. V úvodní části je nastíněn nezbytný teoretický základ pro tvorbu síťových aplikací společně s principy hry poker. V druhé polovině práce je pak více popsána samotná implementace a testování vyvíjené aplikace. Na závěr je diskutováno možné budoucí rozšíření programu a další směr vývoje.
Editor časových diagramů
Marek, Jan ; Šimek, Václav (oponent) ; Vašíček, Zdeněk (vedoucí práce)
Tento dokument popisuje návrh a implementaci OpenSource editoru časových digramů s podporou importu dat ze simulačního nástroje ModelSim, ukládání a načítání TDML souborů a zpracování souborů VCD.   V práci lze nalézt popisy zpracovávaných souborů, použitých nástrojů a informace o funkčnosti a implementaci   jednotlivých aspektů aplikace.
Síťová hra v Nokia Qt SDK
Pramuka, Tomáš ; Mlích, Jozef (oponent) ; Bařina, David (vedoucí práce)
Práce se zaobírá návrhem aplikace, síťové hry v Nokia Qt SDK pro mobilní zařízení Nokia N900. Aplikace umožňuje hrát hru dvěma hráčům proti sobě v reálném čase. Práce obsahuje informace o mobilním zařízení Nokia N900, o jeho hardwarové a softwarové části, informace o vývoji aplikací v Nokia Qt SDK a o jednotlivých častech a nástrojích SDK. Součástí práce je návrh aplikace.
Síťová aplikace pro výuku šachu
Dvořák, Petr ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Práce se zabývá vytvořením aplikace pro výuku šachu. Metody výuky zahrnují kromě hry proti počítači také síťovou hru proti hráči či počítači a je vytvořena i podpora pro použití šachových diagramů. Program disponuje podporou přehrávání existujících partií ve standardním formátu PGN. O rozbor těchto partií se stará šachový motor, který komunikuje přes standard Win/XBoard. Šachový motor generuje alternativní tahy v dané pozici a nabízí je hráči k zamyšlení. Aplikace také podporuje standard FEN. V úvodních kapitolách práce jsou rozebrány použité prostředky, základy šachu a podrobněji existující typy šachové notace. V dalších částech práce rozebírám jednotlivé existující šachové standardy, jejich návrh a mou implementaci v programu. Ve zbytku práce se nachází popis navržených a implementovaných částí programu, jako je jeho grafická podoba či podpůrné postranní panely. V poslední kapitole popisuji server, který propojuje všechny aktuální hráče.
Rozpoznávání mluvčího ve Skype hovorech
Kaňok, Tomáš ; Glembek, Ondřej (oponent) ; Schwarz, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou strojové identifikace a verifikace řečníka, její teorií a aplikací. Vyhodnocuje existující implementaci dané problematiky skupinou Speech@FIT. Dále se zabývá problematikou tvorby zásuvných modulů do komunikačního programu Skype. Následně je navržen zásuvný modul pro Skype umožňující identifikaci a verifikaci řečníka. Ten je implementován a vyhodnocen. V závěru jsou uvedeny návrhy dalšího vývoje.
Automatická organizace dokumentů v souborovém systému
Sváček, Radim ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Peringer, Petr (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh a implementace inteligentního organizátoru dokumentů v souborovém systému. Práce obsahuje přehled již existujících řešení a popis metod klasifikace dokumentů. Součástí je objektově orientovaný návrh aplikace a základních zásuvných modulů. Program je implementován v jazyce C++ s možností rozšiřování další funkčnosti pomocí nových zásuvných modulů. Výsledná aplikace si klade za cíl ulehčit uživateli práci s netříděnými soubory díky jejich organizaci do adresářové struktury na základě informací získaných z těchto dokumentů, včetně jejich metadat.
Application for Video Tracking
Borek, Martin ; Drahanský, Martin (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
This thesis focuses on an implementation of an application Video Anonymizer. The application tracks objects in a video and changes their appearance. The thesis deals with processing videos when using the FFmpeg library. It covers especially issues of frames seeking. It also covers tracking multiple objects, manually correcting their trajectories and anonymizing them. The preferred way of anonymization is defocusing objects. Furthermore, the thesis describes creating a multilingual user-friendly graphical user interface with the QT framework. A usability testing was performed and revealed that the graphical user interface is easy to use even when used for the first time. Besides, it proved that a user's guide is comprehensive and easily accessible right in the application.
Nástroj pro dabování videa
Koňárek, Petr ; Soukup, Ondřej (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací multiplatformního nástroje pro dabing. Jde tedy převážně o zpracování videa a audia, respektive nahrávání hlasu dabérů a jejich následné editace. Naleznete zde technologie, které tuto problematiku řeší a přitom zajišťují multiplatformnost. Návrh nástroje je vytvořen, aby obsahoval všechny potřebné operace s audiem a přitom uživatelské rozhraní zůstalo lehce ovladatelné. Závěrem se dozvíte, jak byl nástroj otestován v soutěži v rychlodabingu .
Tvorba panoramatických fotografií
Cacek, Pavel ; Čadík, Martin (oponent) ; Behúň, Kamil (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou automatického skládání panoramatických fotografií z jednotlivých snímků. Postupně rozebírá jednotlivé kroky algoritmů, a metody v nich používané, které jsou využívány při tvorbě panoramat. Dále se zaměřuje na návrh vlastního systému založeného na diskutovaných metodách pro konstrukci panoramat. Tento systém je v rámci práce realizován pomocí knihovny OpenCV, a je k němu vytvořeno grafické rozhraní za pomoci knihovny Qt. Nakonec jsou zhodnoceny výstupy tohoto navrženého a implementovaného systému na dostupných datových sadách.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 285 záznamů.   začátekpředchozí266 - 275další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.