|
Mikroblog pro týmy
Kotásek, Marek ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Zachariáš, Michal (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh a implementace vlastní mikroblogovací služby, která bude moci být využívána na Fakultě informačních technologií VUT v Brně a bude zaměřena na komunikaci v týmech a efektivní vyhledávání v příspěvcích. V této práci je čtenář seznámen s pojmem mikroblogování, je zde provedena analýza existujících mikroblogovacích služeb a jsou zde popsány technologie a nástroje, které budou použity při implementaci. Dále je pak rozebrán samotný návrh, implementace a testování vlastní mikroblogovací služby.
|
|
Síťová karetní hra pro více hráčů
Kotásek, Marek ; Novotňák, Jiří (oponent) ; Pospíchal, Petr (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh, implementace a testování síťové karetní hry. Jako karetní hra byla zvolena dnes velmi populární varianta pokeru -Texas Hold'em. V úvodní části je nastíněn nezbytný teoretický základ pro tvorbu síťových aplikací společně s principy hry poker. V druhé polovině práce je pak více popsána samotná implementace a testování vyvíjené aplikace. Na závěr je diskutováno možné budoucí rozšíření programu a další směr vývoje.
|
|
Mikroblog pro týmy
Kotásek, Marek ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Zachariáš, Michal (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh a implementace vlastní mikroblogovací služby, která bude moci být využívána na Fakultě informačních technologií VUT v Brně a bude zaměřena na komunikaci v týmech a efektivní vyhledávání v příspěvcích. V této práci je čtenář seznámen s pojmem mikroblogování, je zde provedena analýza existujících mikroblogovacích služeb a jsou zde popsány technologie a nástroje, které budou použity při implementaci. Dále je pak rozebrán samotný návrh, implementace a testování vlastní mikroblogovací služby.
|
|
Síťová karetní hra pro více hráčů
Kotásek, Marek ; Novotňák, Jiří (oponent) ; Pospíchal, Petr (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh, implementace a testování síťové karetní hry. Jako karetní hra byla zvolena dnes velmi populární varianta pokeru -Texas Hold'em. V úvodní části je nastíněn nezbytný teoretický základ pro tvorbu síťových aplikací společně s principy hry poker. V druhé polovině práce je pak více popsána samotná implementace a testování vyvíjené aplikace. Na závěr je diskutováno možné budoucí rozšíření programu a další směr vývoje.
|