Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace pro vyhledávání partnerů do posilovny (Android)
Kalous, Filip ; Behúň, Kamil (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou mobilní aplikace. Jejím účelem bude pomoci vyhledat partnery k cvičení nehledě na sportovní aktivitu, i když je cílena hlavně na posilování ve fitness centrech. V práci je rozebrána tvorba samotné aplikace pro operační systém Android a implementace serverové části tvořená pomocí frameworku Ruby on Rails. V praxi by aplikace měla umožnit uživatelům kdykoliv a kdekoliv najít vhodného partnera k cvičení.
Ovládání aplikace gesty rukou a prstů uživatele
Břenek, Martin ; Behúň, Kamil (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou prvku uživatelského rozhraní, který slouží k ovládání aplikace za pomoci gesta tvořeného rukou a prsty uživatele. V textu jsou rozebrány základy počítačového vidění a principy segmentace obrazu. Dále se práce zaměřuje na analýzu zadání a návrh, popisuje implementační detaily, včetně použitých nástrojů a zahrnuje výsledky testů koncového řešení.
Počítání průchodů osob dveřmi s využitím stacionární kamery
Tichý, Ľuboš ; Behúň, Kamil (oponent) ; Sochor, Jakub (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá počítáním lidí, kteří procházejí dveřmi. To může být využito v případě, když chceme vědět, kolik osob se nachází ve sledované místnosti. První část je opis existujících metod počítání lidí a druhá se zabývá využitými metodami počítačového vidění. Navrhnutý systém dokáže počítat lidi, a to včetně určení jejich směru pohybu. Poslední část obsahuje vyhodnocení systému.
Ovládání multimediálního přehrávače gesty ruky
Zatloukal, Tomáš ; Behúň, Kamil (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá možnostmi snímání gest rukou provedené uživatelem. Cílem je vytvoření aplikace umožnující ovládání multimedialního přehrávače gesty ruky detekované v hloubkových datech. V textu jsou uvedeny použité nástroje a metody spolu s implementačními detaily a výsledky testů.
Rozpoznávání textu pomocí konvolučních sítí
Csóka, Pavel ; Behúň, Kamil (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou nových datových sad pro účely strojového učení rozpoznávání textu z fotografií a experimenty s konvolučními neuronovými sítěmi na těchto sadách. Popisuje architekturu konvolučních sítí, problémy rozpoznávání z fotografií a současné práce využívající tyto sítě. Dále tvorbu anotace datové sady fotografií stránek dokumentů, pořízených mobilními telefony, nazvané Mobile Page Photos. K anotaci je využit Tesseract OCR. Z této sady jsou vyříznutím znaků z fotografií vytvořeny dvě další. Jedná se o sady znaků dobře čitelných Mobile Nice Page Photos Characters a dobře i spatně až nečitelných Mobile Page Photos Characters, ve formátu datové sady číslic Street View House Numbers. S třemi vytvořenými modely konvolučních sítí jsou na datových sadách provedeny experimenty s rozpoznáváním textu, s jejichž pomocí je také odhadnuta chyba anotace.
Aplikace pro vyhledávání partnerů do posilovny (iOS)
Plšek, Dominik ; Behúň, Kamil (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Využitím mobilních aplikací pracujících na principu geografické blízkosti a sdílené ekonomiky vznikly velmi úspěšné projekty, například v oblasti taxi služby. Uvedené principy se dají aplikovat i na jiné oblasti lidského života. V rámci své práce jsem se zaměřil na využití zmíněných metod v oblasti fitness. Značná část potenciálních zájemců o fitness aktivity je odrazována skutečností, že nemají s kým tyto aktivity sdílet. Cílem práce je vytvoření multiplatformní mobilní aplikace Gymber, která napomáhá nalezení partnera nebo trenéra k běhání, posilování či jiné fitness aktivitě. Gymber umožní uživatelům sdílet a reagovat na nabídky k fitness aktivitám a zobrazí seznam míst, která jsou k těmto účelům vhodná, informuje o případných otevíracích hodinách, speciálních akcích a novinkách ve fitness centrech. Práce předkládá témata návrhu uživatelského rozhraní, implementaci na platformě iOS a návrh serverové části služby a API podporujícího multiplatformnost mobilní aplikace Gymber.
Vyhodnocení úspěšnosti detekce objektů v obraze
Černošek, Bedřich ; Behúň, Kamil (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo navrhnout způsob vyhodnocení úspěšnosti detekce objektů v obraze. Výsledkem této práce bylo vytvořit program, který na vhodném příkladu provede vyhodnocení úspěšnosti detekce objektů a intuitivně zobrazí výsledek uživateli. Úkolem bylo navrhnout vhodné experimenty a datový set pro ověření správnosti vyhodnocení. Součástí práce bylo nalézt optimální parametry detektoru pro detekci obličejů a optimální předzpracování fotografie před detekcí obličejů.
Tvorba panoramatických fotografií
Dospiva, Filip ; Sochor, Jakub (oponent) ; Behúň, Kamil (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje srovnání přístupů pro implementaci tvorby panoramatických fotografií. Jsou zde rozebrány dílčí kroky tvorby panoramat a metody přístupu, které jsou pro tyto kroky používané. Je zde vytvořen náhled nad jednotlivými metodami a sepisuje jejich výhody a nevýhody. Součástí je také srovnání těchto metod a zhodnocení jejich použitelnosti.
Určení orientace hlavy na fotografii
Szentandrási, Tamás ; Juránek, Roman (oponent) ; Behúň, Kamil (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo naplánování a implementace systémů realizujúcí určení orientace hlavy pomocí Random Forestů na fotografií. V práci je použitá verze Random Forestů, používá Fisher Linear Discriminant Analysis pro rozdělení v nodů. Taktéž používá externí knihovny, OpenCV, SQLiteCpp a aflw databázi. Práce vytvořila systém pro přesní určení orientace hlavy, což je možné použit i v budoucích projektů týkajíci se Computer Vision.
Aplikace pro úpravu obrazu z kamery pro Android
Bělehrádek, Stanislav ; Szentandrási, István (oponent) ; Behúň, Kamil (vedoucí práce)
V této práci je řešena tvorba aplikace pro úpravu obrazu z kamery na operační systém Android. Cílem bylo prostudovat možnosti úpravy obrazu, možnosti tvorby aplikací na platformě Android a následně zjištěné informace použít při vývoji samotné aplikace. Zvolený problém je řešen vytvořením frameworku na platformu Android pro úpravu obrazu a následným použitím frameworku při vývoji samotné aplikaci. Framework je založen na knihovně OpenCV a poskytuje vizuální komponenty užitečné při tvorbě GUI aplikace. Vytvořená aplikace poskytuje navíc oproti podobným dostupným aplikacím možnost vytvoření vlastního efektu skládáním filtrů dostupných v knihovně OpenCV.  Výstupem je samotná aplikace a plakát demonstrující její funkci. Dalším výstupem je framework usnadňující vývoj aplikací upravující obraz z kamery na operační systém Android. Součástí frameworku je také dokumentace včetně návodu k použití.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.