Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21,776 záznamů.  začátekpředchozí21767 - 21776  přejít na záznam: Hledání trvalo 1.46 vteřin. 

Podnikatelský plán elektromontážní firmy
Donaufová, Pavla ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Řehoř, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvořit srozumitelný návod pro sestavení podnikatelského plánu existující společnosti a zároveň sestavit jednoduchou verzi podnikatelského plánu pro vnitrofiremní využití s cílem upozornit na stávající i možná budoucí rizika a navrhnout opatření ke zlepšení firemních procesů. V teoretické části diplomové práce jsou mj. popsány a v praktické části aplikovány tyto vybrané metody analýzy současné pozice společnosti: výpočet bodu zvratu, rozbor rozvahy a výkazu zisku a ztráty, vertikální a horizonutální analýza ekonomických ukazatelů, analýza poměrových ukazatelů, DuPont pyramida, souhrnné ukazatele IN99, IN01, IN05 a Altmanův index finančního zdraví, analýza mikrookolí, Porterův model pěti sil, SLEPT analýza a SWOT analýza.

Tvorba a provozování e-kurzu v e-learningovém prostředí BeeWiser
Havel, Vojtěch ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Matějka, Marek (oponent)
Tato práce se zabývá tvorbou a provozováním e-kurzu v e-learningovém prostředí BeeWiser, firmy StringData s.r.o. Cílem práce je otestovat jednotlivé části vývojového i životního cyklu e-kurzu v tomto prostředí, diskutovat a upozornit na dílčí klady i nedostatky a na závěr zhodnotit použitelnost a konkurenceschopnost aplikace, případně navrhnout možná vylepšení. V teoretické části práce obsahuje úvod do problematiky e-learningu, nastínění výhod a nevýhod oproti klasickému způsobu výuky a v několika úrovních rozebrané požadavky uživatele na aplikaci, zajišťující tvorbu a řízení e-learningového kurzu. V praktické části práce je podle předem nastavených způsobů prostředí BeeWiser otestováno a zhodnoceno.

Marketingová koncepce České florbalové unie
Veselý, Petr ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Oponent B, (oponent)
Název: Marketingová koncepce České florbalové unie Marketing conception ofthe Czech floorball union Cíle práce: Analyzovat současnou marketingovou koncepci ČFBU a na základě výsledků analýz navrhnout novou marketingovou koncepci pro následující období. Metoda: Analýza bude provedena prostřednictvím modelu BCG a analýz SWOT a STEP. Výsledky: Vytvoření komplexního pohledu na současnou marketingovou koncepci České florbalové unie, zanalyzování všech faktorů, které na ní mají vliv. Vytvoření návrhu nové marketingové koncepce ČFBU pro následující období. Klíčová slova: analýza SWOT, analýza pomocí modelu BCG, analýza STEP, marketingová koncepce, Česká florbalová unie 1

Manipulátor pro skleněné desky
Zach, Jiří ; Kunta, Zdeněk (oponent) ; Foller, Bronislav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout manipulátor na pásky skla, který bude namontován k řezacímu zařízení RKP 01. Funkcí tohoto manipulátoru je přemisťování pásku skla ze zásobovacího stolu na dopravní pás. Toto zařízení ověřit výpočty. RPK je řezací stroj na kruhové výřezy, z kterých se vyrábí podšálky. Vše bude ovládáno automaticky, poloha manipulační lišty bude zjišťována čidly a vše bude řízeno již navrženým automatem od firmy FESTO FEC 30.

Rozvoj marketingových aktivit posilujících konkurenceschopnost firmy
Kaufmanová, Marie ; Vavřina, Zbyněk (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce bylo zhodnotit současnou situaci společnosti Liberecká IS, a. s. pomocí strategické analýzy, a na základě jejích výsledků navrhnout marketingové aktivity a jejich rozvoj, které by podporovaly konkurenceschopnost společnosti na trhu. V rámci těchto marketingových aktivit byl proveden marketingový průzkum největšího zákazníka společnosti, který potvrdil a v některých případech vyvrátil tušení společnosti ohledně kvality služeb, které jsou poskytovány a spokojenosti zákazníků společnosti. Průzkum tak nastínil další činnosti, které povedou ke zvyšování spokojenosti zákazníků a tím i větší konkurenceschopnosti společnosti.

Návrh na zvýšení efektivity přijímacího řízení
Hornungová, Jana ; Appel, Milan (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na nábor a výběr zaměstnanců. Správně zvolený pracovník dokáže zvýšit efektivnost firmy a tím pádem je jedním z klíčových prvků organizace. Proto je potřeba nepodcenit výběrové řízení, „dokonalého pracovníka“ si najít a následně vytvářet podmínky pro oboustrannou spokojenost. Diplomová práce obsahuje jak teoretickou, tak i praktickou část, která bude zpracována na základě podkladů získaných ze Střediska volného času Lužánky. Cílem je navrhnout nový způsob příjímání zaměstnanců, který by vedl ke zvýšení efektivity a dodal by celému výběrovému řízení určitý řád.

Vstup výrobní firmy na trh EU
Filimonov, Anton ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá zkoumáním možnosti vstupu ukrajinské výrobní firmy na trh České republiky. Cílem diplomové práce je analyzovat možnosti vstupu ukrajinské firmy do ČR a volba optimálního vstupu. A na základě těchto výsledků navrhnout standardizovaný postup pro vstup ukrajinské společnosti na evropský trh. Pro dosažení cíle diplomové práce jsou nejvíce užívanými metodami analýza, syntéza a komparace. Hlavními analytickými nástroji jsou Porterův model 5 sil a PEST analýza. Přístup k výběru nejlepší formy vstupu na zahraniční trh může být použiti společnostmi v případě rozhodnutí o geografické diverzifikaci zóny svého odbytu.

TQM a jeho význam pro řízení podniků
VYLETOVÁ, Veronika
Ve své diplomové práci se zabývám významem filosofie TQM.Diplomovou práci jsem rozdělila na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se věnuji problematice jakosti - historii jakosti, vymezení pojmu jakosti a managementu jakosti. Dále vysvětluji pojem TQM, význam TQM pro řízení podniku a modely EFQM Model Excelence a Interní audit systému řízení organizací.V praktické části hodnotím úroveň zavádění filosofie TQM v podniku MANN+HUMMEL (CZ) s.r.o., jehož hlavní náplní je výroba palivových, olejových a vzduchových filtrů. Cílem práce je popsat význam TQM pro podnikové řízení a navrhnout možný systém hodnocení úrovně zavádění TQM ve společnosti MANN+HUMMEL (CZ) s.r.o. V závěru navrhuji možná zlepšení řízení firmy z pohledu zásad TQM.

Význam a využití marketingu ve vybrané firmě
BROŽKOVÁ, Nikola
Hlavním cílem bakalářské práce bylo zjistit, jak vybraná firma využívá marketing a jakou roli marketingu přisuzuje. Práce má dále ukázat, jakou pozornost firma věnuje zákazníkům a jak jsou zákazníci s firmou spokojeni. Autorka si dále stanovila cíl dílčí, jehož úkolem bylo navrhnout případná doporučení na základě zjištěné situace. Data byla získána pomocí strukturovaného rozhovoru s marketingovým ředitelem firmy "AZ". Závěrečná část byla založena na vyhodnocení získaných informací. Autorka na základě stávající situace ve firmě "AZ" navrhla několik změn, které by mohly přispět ke zlepšení aktuální situace ve společnosti "AZ".

Návrh využití moderních forem Public Relations pro turistickou destinaci
Hervířová, Hana ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Krbová, Jana (oponent)
Cílem této diplomové práce je navrhnout vhodné formy Public Relations pro vybranou turistickou destinaci na Jindřichohradecku. Teoretická část se zabývá problematikou cestovního ruchu, Public Relations a využití Public relations v cestovním ruchu. Zjištění teoretické části jsou základem pro metodickou a praktickou část. Na základě metodické části jsou provedeny analýzy vybrané turistické destinace. Výstupem je návrh vlastního portfolia PR, využitelného v praxi dané destinace, se zaměřením na moderní formy komunikace.