Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj marketingových aktivit posilujících konkurenceschopnost firmy
Kaufmanová, Marie ; Vavřina, Zbyněk (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce bylo zhodnotit současnou situaci společnosti Liberecká IS, a. s. pomocí strategické analýzy, a na základě jejích výsledků navrhnout marketingové aktivity a jejich rozvoj, které by podporovaly konkurenceschopnost společnosti na trhu. V rámci těchto marketingových aktivit byl proveden marketingový průzkum největšího zákazníka společnosti, který potvrdil a v některých případech vyvrátil tušení společnosti ohledně kvality služeb, které jsou poskytovány a spokojenosti zákazníků společnosti. Průzkum tak nastínil další činnosti, které povedou ke zvyšování spokojenosti zákazníků a tím i větší konkurenceschopnosti společnosti.
Rozvoj marketingových aktivit posilujících konkurenceschopnost firmy
Kaufmanová, Marie ; Vavřina, Zbyněk (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce bylo zhodnotit současnou situaci společnosti Liberecká IS, a. s. pomocí strategické analýzy, a na základě jejích výsledků navrhnout marketingové aktivity a jejich rozvoj, které by podporovaly konkurenceschopnost společnosti na trhu. V rámci těchto marketingových aktivit byl proveden marketingový průzkum největšího zákazníka společnosti, který potvrdil a v některých případech vyvrátil tušení společnosti ohledně kvality služeb, které jsou poskytovány a spokojenosti zákazníků společnosti. Průzkum tak nastínil další činnosti, které povedou ke zvyšování spokojenosti zákazníků a tím i větší konkurenceschopnosti společnosti.

Viz též: podobná jména autorů
1 Vavřina, Zdeněk
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.