Název: Význam a využití marketingu ve vybrané firmě
Překlad názvu: Importance and use of marketing in a chosen company
Autoři: BROŽKOVÁ, Nikola
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: firma; marketing; marketingové řízení; marketingový mix; potřeby; přání; zákazník; company; customer; marketing; marketing management; marketing mix; needs; wants
Citace: BROŽKOVÁ, Nikola. Význam a využití marketingu ve vybrané firmě. České Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/37606

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-200812


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-10-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet