Název: Rozvoj marketingových aktivit posilujících konkurenceschopnost firmy
Překlad názvu: Development of Marketing Activities Improving Competitiveness of Company
Autoři: Kaufmanová, Marie ; Vavřina, Zbyněk (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: konkurence; konkurenceschopnost; marketing; marketingový výzkum; outsourcing IS/IT; strategická analýza; competition; competitive advantage; marketing; marketing research; strategic analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/63995

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-264894


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-04-12, naposledy upraven 2023-09-10.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet