Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh metodiky pro výběr a hodnocení pracovní pozice "Agent telemarketingu"
Kuimcidis, Nikolas ; Šlechta, Karel (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Zaměstnanci jsou nejdůležitějším aktivem pro telemarketingové společnosti, které nabízí své služby klientům vyhledávajícím externí spolupráci v telemarketingu. V součastnosti se rozpor mezi stálou fluktuací zaměstnanců a potřebou kvalitních operátorů stává významným problémem pro management telemarketingových podniků. V následující diplomové práci jsou zpracovány stávající procesy a navrženy postupy výběru a hodnocení nových i stálých operátorů. Dále diplomová práce klade důraz na výběr vhodných metod pro nábor, zkvalitnění a udržení lidských zdrojů v prostředí aktivního telemarketingu.
Návrh informačního systému zákaznické podpory
Šafařík, Pavel ; Klíma, Miroslav (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem systému pro podporu servisních a zákaznických služeb. V první části popisuje klíčové oblasti zákaznických služeb ve vztahu k servisu, jeho poskytování a využívání. V další části popisuje systém call centra, jeho typy, možnosti a funkce. Následuje analytická část zabývající se současným stavem servisní sítě a vybavenosti společnosti. Ve třetí části práce obsahuje návrh komplexního systému pro řešení zákaznické podpory z pohledu koncových zákazníků a servisních partnerů. Ve zhodnocení a závěru pojednává o využitelnosti systému, jeho realizaci a přínosech.
Analýza marketingového projektu podniku
Runštuk, Zdeněk ; Šabat, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou kampaní firmy XY. Zaměřenou na živnostníky a malé podnikatele, kteří firmu neznají, nebo od ní z jiného důvodu neodebírají produkty. Cílem práce je vyhodnotit tuto kampaň. Práce je rozdělena do třech částí. Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmů potřebných pro snadnější pochopení problematiky a vysvětlení jednotlivých problematik. Popisuje například základní způsob získávání kontaktů, vytváření zájmu u potenciálních zákazníků, osvětluje pojmy jako marketingový mix, propagace, telemarketing, či přímý marketing. Druhá, praktická část má za úkol popsat marketingovou kampaň od kontaktování cílových skupin po zpracování průběhu samotných promočních akcí. Třetí část vyhodnocuje úspěšnost kampaně a nabízí vlastní návrhy na vylepšení kampaně.
Systém pro telemarketingovou společnost
Dušek, David ; Rychlý, Marek (oponent) ; Trchalík, Roman (vedoucí práce)
Náplní této práce je návrh a implementace informačního systému pro telemarketingovou společnost. Systém je implementován v jazyce PHP s použitím Zend Frameworku. Použitý framework je v práci důkladně popsán a jsou vysvětleny přístupy s ním spjaté jako softwarový vzor MVC a návrhový vzor Front Controller. Součástí práce je i vysvětlení návrhového vzoru Data Mapper.
Trh zemního plynu v ČR segmentu maloodběr a jeho efektivní akviziční kanály
Polívka, Rostislav ; Grmolenská, Eva (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je marketingová analýza situace na trhu zemního plynu v České republice segmentu maloodběr včetně popisu vývoje od jeho liberalizace do současnosti a výhledu do dalších období. Na základě analýzy trhu je pak v konfrontaci se současnou marketingovou strategií společnosti sestaven její optimalizovaný model, zaměřující se především na efektivizaci akvizičních kanálů přímého prodeje, s cílem rozšíření portfolia odběratelů, a tedy zaujmutím většího podílu na trhu a většího využití dispozic společnosti.
Telemarketing
Špicová, Martina ; Hanák, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje problémy, které souvisejí s prodejem a poskytováním informací prostřednictvím telemarketingu. Na základě zjištěných nedostatků obsahuje návrh postupu při komunikaci prostřednictvím zákaznické linky, který zaručí její efektivnější fungování.
Právní otázky direct marketingových sdělení v České republice
Demuthová, Martina ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Hubková, Pavlína (oponent)
Práce se zabývá problematikou direct marketingu, jeho nástroji a právními předpisy s ním souvisejícími. Direct marketing je forma marketingové komunikace, při které je využíváno přímo komunikace se zákazníkem. V současné době jeho význam v marketingu stále roste, a s tím roste také množství tzv. nevyžádaných obchodních sdělení, které jsou v práci rovněž charakterizovány. V práci je nejdříve vysvětlen pojem direct marketing, jeho výhody a nevýhody, jednotlivé nástroje a jejich role v současné době. Dále je shrnuta současná právní a etická úprava a orgány zajišťující samoregulaci v ČR. V rámci práce je proveden výzkum na vzorku více než 300 respondentů, zjišťující frekvenci, s jakou se s DM setkávají, jejich postoj k jednotlivým nástrojům a aspekty, které jim vadí na jednotlivých formách DM komunikace.
Telemarketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Juránek, Patrik ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na popis telemarketingu a jeho druhů. Následně se věnuji databázovému marketingu od budování databáze, přes typy databázového marketingu až po data mining. Pro efektivní telemarketing je důležité využívat Pro efektivní telemarketing je důležité aby byly využívány různé nástroje, specifické formy hovorů, znalost struktury telefonního rozhovoru a umět jednat v obtížných situacích se zákazníky. Nedílnou součástí je i spravedlivý systém odměňování a dobře nastavené výběrové řízení. Podstatou praktické části je aplikace získaných teoretických poznatků na operátory a vedoucí pracovníky telemarketingových agentur. Výsledky provedeného dotazníkového výzkumu jsou interpretovány s cílem zanalyzovat za jakých podmínek je telemarketing efektivním nástrojem marketingové komunikace. Dosažená zjištění jsou následně využita pro formulaci vhodných doporučení.
Spotřební chování vůči telemarketingu
Kharaishvili, Tinatin ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Tahal, Radek (oponent)
Z telemarketingu se stal velký byznys a pohodlný způsob, jak úspěšné řídit obchodní záležitosti v kombinaci s nízkými náklady. Cílem práce je představit telemarketingové služby z pohledu zákazníka, analyzovat spotřební chování vůči telemarketingu v Gruzii a České republice a také zjistit jeho postojové faktory a faktory vnímání. Práce je komparativní studií a výzkum je založen na primárních datech. Pro sběr dat a informací byl jako prostředek výzkumu využit dotazník. Na základě těchto dat byl stanoven závěr. Podle výsledků nejsou B2C telemarketingové služby v České republice oblíbené a lidé na ně většinou reagují negativně. V Gruzii mají naopak lidé relativně pozitivnější přístup k telemarkeringovým službám.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.