Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Telemarketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Juránek, Patrik ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na popis telemarketingu a jeho druhů. Následně se věnuji databázovému marketingu od budování databáze, přes typy databázového marketingu až po data mining. Pro efektivní telemarketing je důležité využívat Pro efektivní telemarketing je důležité aby byly využívány různé nástroje, specifické formy hovorů, znalost struktury telefonního rozhovoru a umět jednat v obtížných situacích se zákazníky. Nedílnou součástí je i spravedlivý systém odměňování a dobře nastavené výběrové řízení. Podstatou praktické části je aplikace získaných teoretických poznatků na operátory a vedoucí pracovníky telemarketingových agentur. Výsledky provedeného dotazníkového výzkumu jsou interpretovány s cílem zanalyzovat za jakých podmínek je telemarketing efektivním nástrojem marketingové komunikace. Dosažená zjištění jsou následně využita pro formulaci vhodných doporučení.
Rozvoj osobnosti manažera
Juránek, Patrik ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Váchová, Lucie (oponent)
Tato práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na popis a analýzu vybraných vnitřních mechanismů sebeřízení. Hlavně na ty vlastnosti a stránky lidské osobnosti, které se značnou mírou podílejí na utváření osobnosti manažera. Díky těmto poznatkům si lze udělat představu o tom, jak se jednotlivé mechanismy podílejí na rozvoji osobnosti. Podstatou praktické části je aplikace získaných teoretických poznatků na reálné prostředí fakulty managementu v Jindřichově Hradci. Výsledky provedeného dotazníkového výzkumu jsou interpretovány s cílem zmapovat úroveň seberegulace studentů v souvislosti s rozvojem osobnosti. Dosažená zjištění jsou následně využita pro formulaci vhodných doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.